דיקור פציאליס ועל תחלואה

דיקור פציאליס ועל תחלואה

לפני שנדבר על דיקור פציאליס, בואו ונדבר על תופעת התחלואה. פציאליס הוא למעשה שיתוק הבא לידי ביטוי נוכח תופעה שכיחה שבה ילקה אדם אחד מתוך 4000 וכד'. פגיעה זו יכולה להיות באחד מצדי הפנים בעוד פגיעה דו צדדית תתרחש לעיתים רחוקות. הפגיעה תהיה לרוב בגברים אם כי גם ילדים יהיו הסובלים ממנה. חולי הסוכרת יעידו כי הם לוקים לרוב במחלה וכך גם חולות הריונית המצויות בשליש האחרון של ההיריון. תופעה זו שבה וחוזרת לרוב אצל 14 אחוז מהאנשים לטווח של עשר שנים לפחות. המקרים באים לידי ביטוי בתקופת האביב והסתיו ובעת חילופי עונות. במאמר הבא נעסוק בעיקר על תסמיני הפציאליס ועל הטיפול הטבעי ביחס לכל השאר.

כיצד מאבחנים פציאליס? מידע כללי

פציאליס יבוא לידי ביטוי בשיתוק פתאומי של עצב הפנים. התחושה כמו תלך לאיבוד, הפנים יעברו כבדות, יתרחש מצב בו יהיה קושי לעצום את העין, זווית הפה תצנח, השמיעה תהפוך מוגברת ואפילו יתרחשו כאבים מאחורי האוזן. לעיתים, תצוץ הבעיה נוכח זיהום ויראלי או אפילו הרפס ומתחים גדולים רגשיים. לרוב, כאשר תתרחש לקות באמצעות פציאליס, שהרי אין מדובר בנישה של כאבי ראש טיפול טבעי אלא בהרבה מעבר. הטעם המתכתי ישרור בפה, האוזן תכאב, העין תרגיש תחושות של מצמוץ בלתי פוסק וכך למעשה יהפוך המצב לחמור יותר בהדרגה.

תפוח עץ
תפוח עץ

על דיקור ועל עולם אלטרנטיבי

כשם שמסייע טיפול טבעי בקוצר נשימה או בבעיות נוספות שהרי דיקור אינו רחוק מהשגת התוצאה ומיגור התופעה אחת ולתמיד. נוכח מחקרים והצלחות המובאות בשטח, עולה כי טיפול באמצעות דיקור אכן עושה את העבודה והוא מצליח למגר את התופעה מבלי לערב את התרבות הקונבנציונאלית. לרוב, הטיפול הקונבנציונאלי, אף הוא מתרגל את הגוף לכדורים או לטיפול הרגיל ומשם יש צורך לחפש מזור לטווח הארוך. כאן למעשה בא לידי ביטוי טיפול בדיקור. השאלות שצריך להעלות הן, כמה שנים לוקה האדם בפציאליס? וכמובן הדבר החשוב ביותר הבא לידי ביטוי בנעימותו ומקצועיותו של המטפל העומד מולכם, כאן למעשה תעמוד הצלחת הטיפול והסכמה כי הטיפול הטבעי אכן מותיר את אותותיו לטובה.

מרכז טל ספא ברמת גן מציע חוויית ספא ייחודית, המשלבת טיפולי רפואה משלימה, אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, בעלי ידע רב שיהפכו את הביקור הבא שלכם בספא לטיפול רפואי לכל דבר.

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שאולי תאהבו