טיפול פנים טבעי וסגולות הטיפול הקוסמטי וטיפול בקמטים

טיפול פנים טבעי וסגולות הטיפול הקוסמטי

כאשר מדברים על טיפול פנים טבעי, מדברים על היכולת לטפל בדרכים של טיפולים טבעיים בלבד. הטיפולים אינם עם חומרים כימיים או עם התערבות כירורגית כזו או אחרת. טיפולים טבעיים בעור הפנים באים לידי ביטוי בכמה וכמה אפשרויות, אחת מהן הינה שיטת היהלום. היכולת להניע את הדם ולהזרים חיות למקום, באה לידי ביטוי באמצעות מכשיר פילינג הקרוי "יהלום". המכשיר פועל באמצעות פעולת וואקום עדינה ומבוקרת על פי דרגות שינוי. המטרה, הסרת התאים המתים, ניקוי שומנים ללא כאב ואפשרות להניע את העור למקום טוב יותר. לאחר הטיפול הטבעי, מקבל העור חומרי הזנה והריפוי גבוה מהרגיל. המטרה, האפשרות להגיע למצב של ניקוי הדרגתי ללא חומרים או חטאים אלכוהוליים אלא חומרי חיטוי טבעיים בלבד.

יתרונותיו של היהלום ונפלאותיו

בין אם מדברים על טיפול בקמטים בפנים, או על דלקות גרון או אפילו חידוש תאי העור והעלמת הקמטים והקמטים, מדברים בהחלט על שיטת היהלום. פילינג יהלום משמש הצלחה לניקוי עמוק וכך למעשה מעניק לעור את החידוש המיוחל של התאים המייחלים לחדש את עצמם. מכשיר היהלום מלטש באמצעות שבבי יהלום טבעי ושואב את התאים המתים באופן בטוח ומבוקר. שילוב מכשיר האולטרסוניק הוא למעשה הצלחת הטיפול וסיומו. הוא למעשה מחדיר את החומרים היעילים בצורה הטובה ביותר וכך למעשה מתקבלת תוצאה של עור בריא, זוהר ובעיקר בעל מרקם מדהים.

על יהלום והצלחת הטיפול הטבעי

אם בטיפול פנים טבעי עסקינן, שהרי טיפול היהלום מחדש את התאים המתים ומסייע לייצר תאים חדשים שמקורם באפידרמיס. יתרון גדול יש בידיו של פיליניג יהלום והוא בא לידי ביטוי בטהרת השיטה הטבעית. כאשר מדברים על טיפול פנים הבא לידי ביטוי בקילוף כימי, שהרי בקילוף כימי יש צורך להכין את העור מראש ולוודא כי אין תופעות לוואי. כאן למעשה עומד פילינג היהלום מעל לכל ומביא יתרון של שימוש טבעי שאינו מצריך הכנה מראש. תהליך היהלום מחדיר לעור חומרים מותאמים ופעילים וכך למעשה חוזרת חיוניותו של העור והוא מציג מראה זוהר ואיכותי יותר מתמיד.

מרכז טל ספא ברמת גן מציע חוויית ספא ייחודית, המשלבת טיפולי רפואה משלימה, אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, בעלי ידע רב שיהפכו את הביקור הבא שלכם בספא לטיפול רפואי לכל דבר.

 

להעלים את הזמן – הסרת קמטים ללא ניתוח 

כאשר מדברים על הסרת קמטים ללא ניתוח, ראוי לדבר על טיפול בקמטים טבעי, אחד כזה שאינו מצריך התערבות כירורגית. בעידן של כתמים, נמשים, שמש ואפילו קמטים, יש בהחלט צורך לבצע מגוון של טיפולים הבאים לידי ביטוי בבחירה של כתמי פיגמנטציה טיפול וכלה בכמיהה לבצע הסרת קמטים ללא ניתוח כזה או אחר. קמטים על הפנים או הגוף הם בהחלט מטרד אסתטי בעבור נשים וגברים כאחד. השפעות הזמן כמו אינן נעצרות בעוד טיפולי הסרת הקמטים ללא התערבות כירורגית, תופסות תאוצה ומוכיחות הצלחה כבירה במלחמת הקמטים.

הגורמים לקמטים

מה באמת גורם לקמטים? מדובר למעשה בהזדקנותו הבלתי נמנעת של העור באופן טבעי ומאידך גם נזקי השמש וכל השאר, תורמים לכך. עם הגיל, מאבד העור את גמישותו והוא הופך רפוי ומתדלדל בנקודות כאלה ואחרות. מכאן למעשה צורך של הסרת קמטים ללא ניתוח. חלבון הקולגן המופק בטבעיות כמו יורד ופוחת וכך למעשה מונע מהעור את התחדשותו הנכספת. בין שאר הגורמים המדוברים, ניתן לצפות גם בנזקי העישון אשר מפחיתים זרימת דם לתאי העור ומביאים קמטי עישון. תזונה לקויה, לחץ נפשי בלתי מוסבר ואפילו גנטיקה, הם שאר הגורמים המסבירים את בואם של הקמטים.

לִגלוֹשׁ
לִגלוֹשׁ

על קמטים ועל דרכי טיפול נאותות

אם בנישה של הסרת קמטים ללא ניתוח עסקינן, שהרי הזרקת קולגן תעלמנה ותספקנה לעור את התוסף החסר. כך מעשה יתחדשו תאי העור. גם הזרקת בוטוקס עם חומרי הרדמה, ירפו את השריר ויעניקו מראה מתוח של העור. החומצה הילארונית תוסיף נפח ותצעיר את העור, בדיוק בדומה לפועלו של קולגן. הלייזר למעשה יספק האצת פירוק חלבון קולגן וחידוש תאי העור. בסיכום דבר, גם החדרת חמצן לעור הפנים, יספק תהליכים טבעיים של חידוש העור והסרת השכבות המתות של העור. כך למעשה תתרחש חדירה מיטבית של לחות לעור וחיוניותו תעלה מחדש. בכל התהליכים הללו תוכלו להיוועץ בשירותיה של קוסמטיקאית בדרום, במרכז או בכל אזור הקרוב למקום מגוריכם. בסיכום דבר, ההתערבות הכירורגית הינה הניסיון האחרון, נוכח עולם הקדמה והטיפולים הפחות פולשניים, היופי יוכל להשאיר את הקמטים בצידי הדרך ולהעניק לעור את חיוניותו הנדרשת.

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שאולי תאהבו