איך להפוך לאמן חושים בעצמך

משחק חולף או מקצוע לעתיד?

לילדים יש תרבות שונה מאוד ממבוגרים, כאשר הוריהם מראים להם דבר מסוים, למשל הופעת קרקס הם מתלהבים, מבקשים שיקנו להם כל דבר שקשור לאותה ההופעה, רואים אותה בטלוויזיה שוב ושוב ואז תוך תקופה קצרה מאוד בדרך כלל הם כבר בדרכם למשחק או לשעשוע אחר.

זו התנהגות אופיינית במיוחד לבני אדם ובייחוד לילדים, הצורך בסיפוק ובריגוש מידי וחדש מדי תקופה קצרה, ניתן לראות את זה גם בתופעות החולפות המגיעות מהארצות השונות, כמו ארה"ב, סין ועוד.

כאשר מגיע לארץ או מומצא כאן בישראל משחק מסוים, הוא מגיע לחנויות או למכשירים האלקטרונים כאשר מדובר במשחק אלקטרוני ותוך זמן קצר מאוד כל הילדים כבר אוחזים אותו בידם, אך הצעצועים והמשחקים האלו חולפים תוך כמה שבועות ואף אחד לא זוכר את קיומם על פני כדור הארץ.

לעומת זאת ישנה תופעה הפוכה שקיימת לעיתים במקביל, זאת אומרת ילדים רבים מכילים את שתי התופעות, התופעה היא כאשר ילד מתמסר לנושא מסוים ולפעמים זה נראה לנו כמבוגרים כאילו הוא אובססיבי יותר מדי לאותו נושא.

אחד הנושאים שקיימת אובססיה נפוצה כלפיהם בקרב ילדים וילדות הוא נושא הקסמים.

 

התחביב: קסמים.

הקסמים משחקים אצל ילדים רבים הרבה יותר מתחביב רגיל, מהרגע בו הם פגשו לראשונה מופע קסמים בגיל צעיר מאוד, הם לא עוזבים את הנושא לרגע.

אצל רבים מהקוסמים הצעירים התהליך נראה דומה, הם פוגשים קוסם ליום הולדת או בהופעה לראשונה בתופעה המסקרנת כל כך של קסמים או של אמנות חושים, בעיניהם הדבר נתפס כניסים וכדברים הנעשים מעל הטבע והם סקרנים ביותר לדעת איך הדברים נעשים.

אחרים פוגשים אמן חושים לבר מצווה בברי המצוות של חבריהם.

אם הם לא קטנים מדי הם מתחילים להתעניין בקסמים ובפעם הבאה שיגיעו לחנות צעצועים המקום הראשון אליו יסתכלו יהיה בדרך כלל מזוודות הקסמים הרבות המשווקות בחנויות המשחקים.

בדרך כלל מזוודת הקסמים מכילה בין היתר דיסק הדגמה וכך הילד מתחיל לבצע קסמים ממש בעצמו, השלב הבא וודאי מוכר לכם אם אתם כאלה או אם ילדכם מתעניין מאוד בקסמים והוא השלב בו הילד מושיב את כל חבריו או משפחתו לצפות בו עושה קסמים.

 

מתחביב למקצוע:

קשה מאוד לתפוס את הדבר באוזניים מבוגרות אך אמן חושים או קוסם אלו מקצועות ועבודה לכל דבר.

כעת כשהילד מתחיל להתבגר הוא מתחיל לעשות מופעי קסמים בתשלום, לקרוא ספרים ולהתעניין בספרות ובמדיה המקצועיים שאפשר למצוא בארץ ובחו"ל בשפע.

חשוב לדעת שקסמים ואמנות חושים הם שונים, לכן גם לאחר ידיעת קסמים יש צורך בלמידת מנטליזם וטכניקות פסיכולוגיות שבעזרתן אמן החושים משפיע על הקהל, גם דברים אלו נלמדים בעזרת ספרים וסרטים שניתן לרכוש או שאפשר לקחת קורסים את אמני חושים ותיקים בתחום וללמוד מהם את סודות המקצוע.

הכי חשוב לזכור לאורך כל הדרך שאמנות חושים זהו מקצוע ואם אתם אוהבים את זה לכו עם זה עד  הסוף ואל תתנו לאף אחד להפריע לכם בדרככם.

 

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שאולי תאהבו