שיטות להסרת שיער

נמאס לכם מהשיער המיותר? ובכן, כיום ישנן לא מעט שיטות אשר מתאימות להסרת שיער במהירות ולצמיתות. מהן? להלן כל הפרטים.

הסרת שיער – מגוון רחב של שיטות

אחד המפגעים האסתטיים אשר גורמים לתחושה של אי נוחות כמו גם ירידה בביטחון העצמי הוא ללא ספק השיער שעל גופנו. למעשה, רבים מאתנו "סובלים" מתופעה של שיעור יתר, במגוון אזורים בגוף: החל מרגליים, מפשעות, בית השחי, גב, כתפיים ועוד. לאורך השנים פותחו לא מעט שיטות אשר מאפשרות להסיר שיער, כאשר הפופולרית ביותר היא באמצעות שעווה חמה או קרה אשר מאפשרת להסיר את השיער במהירות לתקופה של עד שלושה שבועות ולעיתים גם יותר, כמו גם אפשרות של גילוח השיער. יחד עם זאת, גילוח מחזק את שורש השערה והוא מחזיק מספר ימים בודדים, ועל כן מדובר בשיטה פחות טובה להסרת שיער. אולם, השיטה המתקדמת ביותר כיום להסרת שיער לצמיתות היא ללא ספק הסרת שיער בלייזר.

קרן לייזר
קרן לייזר

 

הסרת שיער בלייזר – השיטה הטובה ביותר

הסרת שיער בטכנולוגיה של לייזר היא פורצת דרך, וזאת לאור העובדה כי באמצעות מכשיר הלייזר ניתן להסיר את השיער במגוון רחב של אזורים בגוף לתקופה של עד שנה, ולעיתי אפילו יותר. למעשה, נשים וגברים אשר התנסו בהסרת שיער בלייזר דיווחו תוך פרק זמן קצר על קרחות אשר נוצרו  להם באזורים שונים בגוף, כאשר בתום סדרת הטיפולים ניתן להבחין כיצד השיער נעלם או גדל בקצב נמוך מאוד אשר איננו מחייב תחזוקה, בניגוד לשיטות אחרות כפי שציינו כדוגמת שעווה או גילוח. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי מדובר בטכנולוגיה אשר מתפתחת ומתעדכנת בכל עת, ועל כן הסרת שיער בלייזר חייבת להתבצע רק באמצעות מכון אשר מתמחה בתחום כמו גם יודע להשתמש במכשור החדיש ביותר אשר נמצא כעת בשוק.

כיצד מתבצע הסרת שיטה בלייזר?

הסרת שיער בלייזר מתבצעת במספר טיפולים, בהתאם לסוג השיער ולאזור. לרוב, מדובר בסדרה של 10 טיפולים, כאשר הטיפולים עצמם מתרחשים אחת לחודש או חודש וחצי, תלוי בקצב צמיחת השיער. למעשה, קרן הלייזר חודרת את שורש השיער ושורפת אותו, עד לכדי אי יכולת של השיער לצמוח שוב. בשוק ישנם לא מעט מכשירי לייזר מתקדמים אשר מאפשרים לבצע את פעולת הסרת השיער ללא כאב, מה שמעניק בעבור המטופל חווית טיפול שונה וייחודית. כיום, המרכז המוביל להסרת שיער בלייזר הוא מדיקל סנטר תל אביב אשר עושה שימוש במכשור המתקדם ביותר לצורך הסרת שיער, כמו גם מעניק לכם אפשרות לקבלת טיפול הסרת שיער באמצעות צוות מומחים אשר מיומן מזה שנים רבות כמו גם מבצע הכשרות רבות בכדי להעניק את הטיפול הטוב ביותר. לפרטים נוספים אודות הסרת שיער בלייזר, ניתן לפנות באמצעות האתר הרשמי בכתובת https://tlvmed.co.il.

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שאולי תאהבו