טיפים לחדרי שינה בעיצוב מיוחד

חדרי שינה הם אחד העיסוקים העיקריים שלנו, כאשר אנחנו מחליטים איפה לגור וכיצד לעצב את הבית. מדובר בחדר משמעותי, בו קורה הרבה יותר מעבר לשינה. חדרי שינה להורים מסמלים את המקום לאינטימיות, רוגע ואהבה, וחדרי שינה לילדים מהווים את המקום למשחק, יצירתיות ולימודים. כיצד בוחרים את החדר השינה המושלם? אשמח לגלות לכם בעזרת מספר טיפים חשובים.

חדרי שינה
חדרי שינה

מה אתם רוצים לחוות בחדר השינה

בין אם אתם רוצים לעצב חדר שינה זוגי ורומנטי, בין אם אתם רוצים לעצב חדר שינה יחיד ובין אם אתם רוצים לעצב חדר שינה לילדים שלכם, השאלה הראשונה שעליכם לשאול את עצכמם היא מה אתם רוצים לחוות בחדר השינה? האם אתם רוצים שחדר השינה יהיה מקום לרוגע או מנוחה? או שמע מקום פעיל, יצירתי ומודרני? התשובה שלכם תשפיע על הבחירות שלכם (עיצוב חדרי שינה: לקום בבוקר ולחייך מאקו).

 

מה אתם רוצים שיהיה לכם בחדר השינה

ניתן לאבזר את חדר השינה עם שלל אביזרים ומוצרים מעניינים. מוצרי הבסיס המוכרים לכולנו הם מיטה נוחה, ארונות ושידה אך העניין לא נגמר כאן. ניתן להוסיף לחדר השינה, ספריות, וילונות, מראה, טלוויזיה, תמונות, מדפים, עציצים וכו'. כל פריט שתבחרו להוסיף לחדר השינה, יספר את הסיפור שלכם ויוסף למראה חדר השינה.

 

כמה אתם רוצים להשקיע בחדר השינה

כעת נדון על העניין הכספי. על מנת לרכוש מוצרים לחדר השינה, לעצב, לתכנן, לאבזר ולהוביל, עליכם להחליט על תקציב ידוע מראש. ללא תקציב, בקלות אתם יכולים להוציא אלפי שקלים יותר מהתכנון.

חשוב מאוד להחליט כמה תרצו להשקיע על כל מוצר. להלן דוגמאות למחירים על מנת לעשות סדר בראש. המחירים לקוחים מאתר בול עץ:

  • ארון 4 דלתות – דגם שלכת 1,760 ₪
  • חדר ילדים הכולל: ארון, ספריה ומיטה – דגם ניצן 4,830 ₪
  • חדר חדר שינה קומפלט עשוי עץ – דגם ליאור 2,720 ₪

כלומר, ניתן לראות כי אבזור מלא של חדר השינה יכול לנוע בין 2,500 ₪ ולהגיע גם עד 30,000 ₪ במידה ונבחר ללכת על המוצרים האיכותיים והמתקדמים ביותר.

 

איך לבחור מוצרים לחדרי השינה

על מנת לבחור את המוצרים השונים לחדר השינה, יש מספר פרמטרים שכדאי לקחת בחשבון. הפרמטרים הללו יעשו לכם סדר, ויהפכו את הבחירה למעט קלה יותר (ללכת לישון בסטייל: אביזרים לעיצוב חדר שינה מושלם).

  • גודל – מדובר בפרמטר הבסיסי והחשוב ביותר. מדדו את גודל החדר ומכך החליטו מה הגודל המתאים למיטה, לוילון, לארון ולשידה. אם לא תמדדו את הגודל הנכון, בקלות חדר השינה יכול להפוך לעמוס ולא נוח למחייה.
  • עיצוב – מה הסגנון העיצובי שאתם רוצים?
  • חברה – בחרו חברה מקצועית ואיכותית.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שאולי תאהבו