איך מעצבים אריזות?

שאלה פשוטה, התשובה מעט פחות. ובכן, מאחורי כל אריזה המונחת על מדף בחנות עומדת מחשבה ועבודה קפדנית ועמוקה. לאריזה, כידוע, מטרה אחת ויחידה והיא כמובן למשוך את הצרכן לרצות לרכוש את המוצר הארוז בה. על כן, חברות גדולות וקטנות כאחד במשק משווקות מוצרים בעלי אריזה אסתטית ומזמינה כדי להשיג כמות רבה יותר של רכישות והמלצות. ובאמת, אם נשים את האצבע על מה שמושך אותנו כלקוחות לקנות מוצר מסוים, נגלה שהאריזה מהווה גורם מרכזי ועליון לכך וזהו הטבע האנושי של האדם. העין שלנו תרה אחר המראה החזותי שמוצא חן בעינינו על פני השאר והדבר המתקשר אצלנו לאיכות המוצר באופן מודע או לא. עניין עיצוב האריזה הוא מורכב וטומן בחובו כישורי עיצוב מקצועיים.

צנצנות
צנצנות

עיצוב אריזה: מהם שלבי העבודה?

על מנת לייצר אריזה מוצלחת כזו שתעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר והכוונה היא שתמכור במידה המקסימלית, יש לשים דגש גדול על הפן העיצובי. חזות האריזה מעבירה אמירה ומשדרת מסר למתבונן בה ובכך מעוררת בו את הרצון לרכוש אותה. בהקשר הזה עלינו לשים לב לנקודה חשובה. יש לשאול את עצמנו לאיזה קהל יעד פונה האריזה, כך שאם מדובר באוכלוסיית הילדים כדאי ורצוי שהצבעים יהיו ססגוניים ומושכים ואילו מדובר באוכלוסייה בוגרת מומלץ לצמצם בצבעים ולבחור צבעים בגוונים סולידיים. העיצוב הוא המפתח לאריזה מעולה וללא ספק הוא הפרמטר העיקרי שיש להקדיש לו תשומת לב מרבית. כל תהליך העיצוב מתרחש בעיקר בשתי תוכנות עיצוב במחשב- פוטושופ ואילוסטרייטור. לכל תוכנה תפקיד שונה מהאחרת ולכן השילוב של השתיים יניב את התוצאה הרצויה. העוסק בהכנת קווי החיתוך של האריזה ועיצוב חזותה ובעצם אחראי לתוצאה הסופית שלה הוא המעצב הגרפי. הוא בקיא בתוכנות העיצוב במחשב באופן יסודי ויודע את סודות העיצוב וטכניקות חיוניות.

מעצב גרפי: רוצים לעצב אריזות בעצמכם?

חברות ובתי עסק חדשים מתווספים לשוק בצורה מתמדת. האריזה תמיד תהיה רלוונטית וכתוצאה מכך עסקים ימשיכו בחיפוש אחר מוח יצירתי ומבריק לשם הכנת אריזה אטרקטיבית ומסקרנת. המעצב הגרפי הפך ליד ימינו של העסק במשק וכן בונה עבורו לוגו, מודעות אינטרנט, אתר מקצועי וגם אריזה. מדובר במקצוע שמתחזק וכובש את השוק ורבים בוחרים בנתיב שבסיומו יהפכו למעצבים גרפיים חדים ומבוקשים. אם גם אתם רוצים להיות חלק מעולם זוהר וצבעוני ולהתחיל לעצב, עיצוב גרפי במכללת סולו יעניק לכם את סל הכלים ההכרחיים לשם יצירת אריזות ועוד עבודות גרפיות נוספות רבות. חשוב לבחור את מוסד הלימודים היטב כדי לוודא שאתם מקבלים את ההכשרה המקצועית ביותר שתענה על הציפיות והקריטריונים שהצבתם לעצמכם.

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שאולי תאהבו