כיצד להתאים תכשיטים עם הקוסמטיקה האישית שלי?

קוסמטיקה היא עניין מורכב, הדורש תשומת לב ספציפית עבור כל אישה והנתונים הטבעיים שלה. חלק בלתי נפרד מתכנון קוסמטיקה הוא כמובן- התכשיטים אותה עונדת האישה. בין אם אנו מדברים על איפור, צבע שיער, מסקרה, ואף נתונים טבעיים כמו גוון עור או צבע עיניים- לתכשיטים חשיבות מכרעת בכל הנוגע למראה הכללי, ועלינו להתאים אותם בצורה מקצועית לשאר המרכיבים. תכשיטים שנבחרו בצורה מושכלת- עשויים לשדרג את המראה שלך ללא היכר, לבלוט באופן ניכר, ולהעניק לך את התמורה המלאה למחיר ששילמת עבורם!

התאמת התכשיטים לקוסמטיקה האישית

בבואך לרכוש תכשיט, לרוב הצעד הראשון יהיה בירור ברשת, לגבי המחיר והנראות של התכשיט. אתרים רבים מציגים תמונות של התכשיט כשהוא כבר ענוד על הגוף, על מנת שתוכלי לדמיין בצורה טובה איך הוא "יישב" עליך, ולהבין את הפרופורציות. בחירה של עגילי יהלום צמודים, שרשרת יהלומים או צמיד טניס, צריכה להיות מושפעת מגוון העור שלך, שעשוי להשפיע רבות על האופן שבו התכשיט יבלוט, או יבלוט פחות. כולנו יודעות שכשאנו רוכשות תכשיט שמוצא חן בעינינו, אנו משקיעות בכך מחשבה לא מועטה, ומצפות למחמאות, פרגונים, ותשומת לב בהתאם! במידה ואנו כבר יודעות אילו צבעים נראים עלינו טוב- ניתן לבצע הזמנה אינטרנטית ולחסוך זמן. אך במידה ואנו לא בטוחות ב-100 אחוז, מומלץ להגיע פיזית ולמדוד את התכשיט. כשאנו מניחות עלינו תכשיט שמתאים לנו ולקוסמטיקה האישית שלנו- הדבר יהיה ניכר לעין באותו הרגע, ולרוב לא ישאיר מקום לתהיות.

רכישת תכשיטים- ברשת או במקום?


קטלוגים אינטרנטיים של תכשיטים- יכולים לתת לנו מושג רב לגבי נראות התכשיט, וגם לגבי הפרופורציה שלו על הגוף. עם זאת- הדרך הבטוחה ביותר היא להגיע פיזית לחנות על מנת למדוד את התכשיט. את הבירורים הראשונים בהחלט מומלץ לבצע בטלפון וברשת, וזה עתיד לחסוך לנו זמן רב! ובמידה ואנו כבר מכירות את הקולקציה, היצרן והחנות- אין פסול גם ברכישה אינטרנטית מאובטחת. בכל מקרה, נהיה מעוניינות לוודא מדיניות ביטול או החלפה תמיד ברכישת תכשיטים, וזאת על מנת לאפשר לנו מספר ימים להתרגל אליו, ולבחון את תגובות הסביבה- שנותנות לנו בעצם…את הפידבק הטוב ביותר.

התאמת תכשיטים לקוסמטיקה האישית שלנו, היא נושא קריטי שישפיע רבות על נראות התכשיט, המידה שבה הוא יבלוט, והמראה הכללי שלנו. יועצות קוסמטיקה ומוכרות בחנות תכשיטים- לרוב יכולות להציע לנו חוות דעת מקצועית שתסייע בידנו לרכוש תכשיטים בצורה מדויקת, בהתאם לגוון העור, האיפור, צבע השיער והעיניים, ועוד. בכל מקרה, נרצה לאפשר לעצמנו גם "תקופת ניסיון" שבה נוכל להסתובב עם התכשיט, לבחון את התאמתו, ולקבל תגובות מהסביבה. לשם כך- תמיד נהיה מעוניינות לקבל פרטים על מדיניות הביטול\החלפה בבית העסק שבו בחרנו לרכוש את התכשיט הבא שלנו.

אישה מאופרת
אישה מאופרת
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שאולי תאהבו