האם השיער בתוספות קליפסים הוא טבעי או סינטטי

בשנים האחרונות, יותר ויותר נשים מבינות את היתרון שבתוספות שיער קליפסים.

מצד אחד הם מעניקים נפח ומראה רענן, ומצד שני אין צורך להתעסק בהם כל יום ביומו, אלא רק כשנרצה בכך.

תפיסתם בשיער וגם הסרתם אורכים מספר דקות, והיתרון המשמעותי ביותר – בכל דקה נתונה אפשר להתחרט.

קיימות אופציות רבות לשחק עם הקליפסים הללו, וזה מה שהכי כיף, ישנם קליפסים שמתחברים לכל רוחב השיער, וישנם כאלה שכלפי חוץ  מתחברים כמו קוקו ונותנים נפח שנראה אמין לחלוטין. זו אופציה מושלמת לבחורות שמעדיפות מראה מוקפד ואסוף יותר.

טעות נפוצה היא ההנחה שתוספות קליפסים אינן חזקות ומשכנעות ביחס לשיטות ההלחמה השונות כמו הלחמת שיער בלייזר. אך אין זה נכון כלל. אצל מעצב השיער הנכון, הקליפסים ישתלבו באופן מושלם בשיער שלכן, ואפילו אתן תשכחו שחיברתן אליו חפץ חיצוני.

בנוסף, מאחר ולא מדובר בפאה שלמה, תוספות השיער רק ממלאות את מה שחסר בשיער שלכן, ולא מתיימרות לתפוס את מקומו. וזה מעולה בראש ובראשונה בגלל המחיר. גם תוספת שיער טבעי אינה יקרה כמובן כמו פאה, אך בהחלט יכולה לנוע בין כמה מאות לכמה אלפי שקלים (בהתאם לקריטריונים רבים), ולעומת זאת תוספת סינתטית תוכלו למצוא אפילו במחיר של חבילת "אגוזי".

 

יש סיבה למחיר

כשאת ניגשת לבחור בין סוגי תוספות שיער קליפסים, חשוב שתכירי את כל האופציות הקיימות, היתרונות והחסרונות של אחת.

היתרון היחיד הבולט של שיער סינתטי הוא כמובן המחיר. מה לעשות, אין תחליף למראה של שיער אישה אמיתי. תוספת שיער טבעי, בטיפוח נכון שלה, נותנת מראה מלא ברק ונפח, ותהיי בטוחה שאף אחד לא יבחין שמדובר בהלחמה.

תוספת שיער סינתטי מגיע לרכישה בקווצות קטנות, ופעמים רבות בשימושים הראשונים יוכל להיראות טבעי בדיוק כמו תוספות יקרות יותר. זאת אומרת שאם השימוש הוא ממש חד פעמי, שלא להגיד לכבוד תחפושת בפורים, אין סיבה אמיתית לרכוש שיער אמיתי.

אבל! שיער טבעי, גם כשהוא נח על אישה מקלקר, מצריך תחזוק וטיפוח. זאת אומרת שתהיי מוכנה, במקביל לשיער ראשך, לסרק מדי פעם את השיער ולטפח אותו בהתאם להוראות שייתן לך הספר בעת הרכישה.

כשאת בוחרת תוספת שיער טבעי, ודאי שאת קונה אותו מיבואן אמין, שהשיער רענן וצעיר, לא יבש ולא רווי ניסיונות החלקה וצביעה.

תוספת שיער בקליפס זה לגמרי השחור החדש, הפתרון המושלם למראה שיער חזק, שלא פוגם בשיער הטבעי שלך, ומעניק לך את האופציה להתחרט בכל רגע. בהצלחה!

 

קליפסים בשיער

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שאולי תאהבו