4 יתרונות בשפתון לעיבוי שפתיים

נשים רבות חושקות בשפתיים עבות ומלאות, ורואות בהן חלק חשוב מאידיאל היופי המושלם.

אין מדובר במחשבה יש מאין: שפתיים בשרניות מקושרות אסוציאטיבית עם נושאים כגון נשיקות, מיניות ופוריות.

בנוסף, שחקניות הוליוודיות רבות מתהדרות בשפתיים משורבבות ומשמשות מודל לחיקוי מבחינת הנראות שלהן.

לכן, נשים רבות שלא ניחנו במתת השפתיים המלאות פועלות בדרכים שונות על מנת לעבות אותן.

במאמר הבא נעסוק בשפתון לעיבוי שפתיים ונציג את יתרונותיו.

 

מהשפה לכיס

שפתון לעיבוי שפתיים (קרוי גם שפתון מנפח) פועל ליצירת שפתיים מלאות במינימום אמצעים ועלויות. שלא כמו הליכים פלסטיים שונים הפועלים ליצירת אפקט דומה, השפתון הוא כלי נגיש לכולן ולכל כיס. אין צורך בביקור במרפאה או במכון, השגת מרשמים או השתתפות כספית גבוהה. כל שדרוש הוא לחפש את השפתון המיועד בחנות הביוטי הקרובה (או אפילו לא לצאת מהבית – ניתן להזמין אותו גם דרך הרשת) ולשלם בעדו. ביקור קצר, מחיר נמוך (פחות ממאה שקלים ליחידה) והדרך להשגת שפתיים מלאות ועבות יותר נמצאת אצלכן בכיס.

 

לא חתונה קתולית

אמצעים אחרים להשגת שפתיים בשרניות הרבה פחות הפיכים בהשוואה לשפתון מנפח. הזרקת חומר מילוי לשפתיים באמצעות כירורגיה פלסטית למשל, תשנה את מבנה השפתיים באופן דרסטי וקבוע. גם אם התוצאה הסופית לא יצאה לפי הרצון, אין הרבה מה לעשות בנידון: השפתיים כבר מולאו בחומר הייעודי והוצאתו משם תהיה הליך סבוך למדי.

לא כך המקרה אצל שפתון לעיבוי שפתיים. ניתן להשתמש בו באופן חד פעמי ולחזור למראה המקורי ללא כל השלכות על חזות הפנים. לכן הוא מתאים מאוד לנשים שרוצות לרענן את הלוק לקראת אירוע מיוחד או לכאלו הרוצות לעבות את שפתותיהן אך חוששות מהפרמננטיות של אופציות אחרות לניפוח השפתיים.

 

יש תוצאות

אחד היתרונות המרכזיים של שפתון לעיבוי שפתיים הוא התוצאות המוצלחות שהוא גורם להן במהירות. שלא כמו תרופות סבתא למיניהן או תרגילים ייעודים לאימון השפתיים, אשר יעילותם מוטלת בספק, שפתון לעיבוי אכן פועל לעיבוי. בזמן קצר מאוד מושג האפקט הרצוי של שפתיים משורבבות ובשרניות יותר, בתוספת ברק מסוים שהשפתון מוסיף לשפתיים.

 

זריקת אחריות

על מנת למלא את השפתיים באמצעות כירורגיה פלסטית, יש צורך בזריקות ומחטים אשר באמצעותם יועברו חומרי ההזנה המשמשים למילוי. אנשים רבים מפחדים מזריקות ומחטים ומשתדלים להשאיר את השימוש בהם רק למקרים חיוניים בהם אין אפשרות אחרת. אין ספק שהפחד הלגיטימי הזה מוגבר כשמגיעים לאזור רגיש כמו השפתיים. לכן, אם קיימת אופציה רלוונטית בדמות שפתון לניפוח, אשר אינה מפחידה כלל וגם לא כואבת, הרי שמדובר בחלופה מוצלחת יותר אשר תייתר את הכל הצער המתלווה להליך כירורגי המערב מזרקים. עם שפתון לניפוח ניתן להשיג את אפקט העיבוי בשיא הנוחות, ללא כל צורך בהתערבות של יד זרה עם כלי מאיים באמתחתה. מדובר בבחירה מעולה, ונשים רבות אשר בוחרות בה באופן קבוע יכולות להעיד על כך.

 

אודם אדום

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שאולי תאהבו