זיהוי עקיצות – אין צורך להיכנס לפאניקה

בין אם נעקצתם בחיק הטבע או בבית, לא תמיד יהיה צורך להיכנס לפאניקה. למעשה, תמיד פאניקה יכולה אך ורק להחמיר את המצב. בואו נדבר על זה, נבין מדוע כדאי להסתייע במדביר מקצועי. כמו כן, נדבר על זיהוי עקיצות.

נעקצתם? אין צורך להיכנס לפאניקה. בשורה התחתונה, ארץ ישראל היא לא מדינה אשר גדושה בזוחלים ארסיים ובחרקים קטלניים. בניגוד לאוסטרליה, ישראל היא מדינה שיש גם רק כמה זנים בודדים של בע"ח ארסיים. וככה גם רלוונטי לגבי עריצות הנגרמות לכם כתוצאה ממפגש עם חרקים.

ברוב המוחלט כמעט של המקרים, לא יהיה מדובר בעקיצה שתגרום לכם להגיע לבית החולים. אבל יחד עם הכול, גם חשוב לזכור כי ישנם אנשים אלרגניים. אם אדם אלרגי לדבורים וחלילה נעקץ, הוא חייב טיפול רפואי בהקדם, בלי שום התחכמויות. הנה כל המידע:

 

נעקצתי! עד כמה אני צריך להילחץ?

זיהוי עקיצות, מה אנחנו צריכים לדעת על החבר'ה שעוקצים אותנו? החבר'ה האלו נקראים פשפשים, פשפשי מיטה, נמלים אדומות ונמלי אש, ברחשים, יתושים, דבורים ועוד. לא פעם, צריך ממש שירותי הדברת דבורים בכדי להיפטר מהמטרד הזה. ואין ספק, אכן מדובר במטרד.

אם גיליתם כוורת של דבורים בסביבת המחייה שלכם, חשוב לדעת שמכאן והלאה המצב רק יכול להחמיר אם לא תזמינו מדביר. הכוורת של הדבורים רק תלך ותגדל, משום שהם בעצם משתמשים בכוורת בכדי להתרבות ולהגדיל את המושבה.

 

הדברות דבורים והדברת מזיקים מכל הסוגים

מעבר לשירותי הדברות דבורים, אפשר גם לקבל שירות של הדברת פשפשי מיטה, הדברת פרעושים בבית ועוד. אלו יוצרים שעוקצים, ומרגישים את העקיצות שלהם יופי-יופי. העקיצות של פשפשי המיטה למשל, אלו עקיצות מגרדות מאוד.

בניגוד לפרעושים שנמצאים על בעלי חיים, פשפש המיטה נמצא בתוך הריהוט בבית והוא יוצא להפגיז בלילה. וסמכו עלינו, מדובר בפעולות הפגזה לכל דבר. בואו נגיד ככה, אם יש לכם את פשפש המיטה בבית, אי אפשר להתבלבל. אתם בדרך כלל תתעוררו עם עקיצות בכל הגוף.

 

עקיצות בכל הגוף – האם זה פשפש המיטה?

בניגוד לפרעושים, שעוקצים רק באזור הקרסוליים, פשפש המיטה עוקץ מכף רגל ועד ראש. אם כך, הדברת מזיקים מקצועית או לא, הכי חשוב לא להתפשר על איכות חייכם. ואם כבר נגענו בנקודה, אנחנו רוצים להמליץ על הדברות מקצועיות בלבד. שמעו לנו, אל תנסו להיפטר ממזיקים באמצעות כל מיני שיטות ביתיות להדברה.

בשורה התחתונה, המזיקים עשויים לחזור והמטרד ישוב לביתכם. ואם אתם צריכים שירותי הדברות, ההמלצה היא לערוך מחקר וסקר שוק מקדימים. באמצעות סקר השוק, אתם בעצם תוכלו לחסוך בעלויות ההדברה. רק תוודאו שאתם מקבלים אחריות על השירותים הללו. בדרך כלל, רוב חברות ההדברה מספקות הדברה עם אחריות.

דבורה

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שאולי תאהבו