4 יתרונות בקוסמטיקה טבעית לעור הפנים

כאשר אנו משתמשים בקוסמטיקה טבעית, אנו נותנים לגופנו יתרון על תכשירי קוסמטיקה שאינם טבעיים.

ולא רק לעור הפנים שלנו, גם לעור גופנו, השיער, הציפורניים וכפות הרגליים.

למעשה היתרון הגדול ביותר לשימוש בקוסמטיקה טבעית היא הפחתת הסיכון בשימוש במוצרים רעילים וכימיקלים לעורנו.

אך איזה עוד יתרונות יש לקוסמטיקה הטבעית להציע לעור הפנים שלנו?

 

הימנעות מתופעות לוואי 

מחקרים רבים מצביעים על כך שמוצרים טבעיים לא גורמים לתופעות לוואי בעורנו. נשים וגברים כאחד ברחבי העולם מתלוננים רבות על תופעות לוואי של עורם לאחר שימוש במוצרי קוסמטיקה לא טבעיים בעורם, ושילוב עם חומר כימי יכול להיות קטסטרופה עבור אנשים רבים. תופעות לוואי או רגישות למוצרי קוסמטיקה כימים יכולות להביא ליובש, התקלפות העור, פריחה, אלרגיות, יובש ונזק לעור הפנים, נשירה של שיער ואפילו כתמים בעור. לעומת זאת, קוסמטיקה טבעית מחדירה אל גופנו בעיקר חומרים המגיעים מטבע ונותנים לעור מרכיבים שהוא זקוק להם.

 

עור זוהר 

שימוש יומיומי בסבון פנים טבעי ואיכותי יכול לעשות נפלאות לעור הפנים שלכם, רק הקפידו על סבון טבעי שלא ייבש לכם את עור הפנים וישמור על הלחות הנכונה בעורכם. שימוש בתכשירים המרכיבים שמנים טבעיים כמו שמן זית, שמן זרעי ענבים, שמן שקדים יכולים להיות יעילים מאוד לעור הפנים שלכם ולתת לו את כל הלחות וההזנה שהוא צריך.

 

לא רק עושה אותכם יפים, אלא גם רגועים 

אולי רבים לא יודעים על כך, אך טיפוח טבעי יכול לתרום גם להרגעה של חרדות. גוף ונפש הם מקשה אחת, כאשר אנו דואגים לטפח את עור הפנים, כפות הרגליים וגם את עור הפנים, אנחנו למעשה דואגים לטפח גם את הנפש שלנו. שמנים טבעים כמו שמן לבנדר, שמן נירולי, שמן ברגימוט ידועים כשמנים אתרים מרגיעים חרדות ועוזרים להרדמות ולא רק זה, הם משרים בנו אופטימיות ונחת.

 

הפחתה של זיהום סביבתי 

המון נסיבות, גם סביבתיות יכולות לפגוע בעור הפנים שלכם. כל מה שקשור לעור הפנים הוא נושא רגיש מאוד ועור הפנים שלכם פגיע ויכול להיות מזוהם בקלות רבה מאוד. הזיהומים הללו נמצאים בסביבה היומיומית שלנו שבה אנחנו חיים, כמו אבק, עשן וזיהומים שונים באוויר הפוגעים בעור הפנים שלנו. לכן, יש חשיבות רבה לניקוי עמוק של העור באמצעות סבונים מתאימים. על מנת לנקות את העור ולא להחדיר לו עוד כימיקליים, מאוד מומלץ לשטוף את הפנים שלכם בסבון טבעי שיתן לכם רעננות ותחושה נפלאה. אחת לשבוע מומלץ לבצע ניקוי יותר עמוק בעזרת פילינג טבעי ושימוש יומיומי בסבון פנים טבעי ואיכותי יכול לעשות נפלאות לעור הפנים שלכם, רק הקפידו על סבון טבעי שלא ייבש לכם את עור הפנים וישמור על הלחות הנכונה לעורכם.

 

לסיכום

יש יתרונות רבים לעור הפנים שלכם בקוסמטיקה הטבעית. תוכלו לשמור על עור נקי, ללא תופעות לוואי, זוהר ונעים למגע. כך תוכלו לספק לעור הפנים שלכם גם את כל מה שהעור זקוק לו מהטבע.

 

מסכה שחורה

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שאולי תאהבו