כל מה שצריך לדעת כדיי לבחור את הפדיקור הרפואי שהכי נכון לך בתל אביב

חדשים לתל אביב ולא יודעים איך למצוא מישהי טובה ומקצועית בדיוק כמו הקוסמטיקאית שנשארה אי שם בעיר המגורים הקודמת שלכם, ושפשוט אי אפשר בלעדיה? פשוט מאד, הנה כל הדברים החשובים שאתם צריכים לדעת לפני שתקבלו את ההחלטה לאיזה ממאות אנשי המקצוע צריך ללכת.

 

מה הוא פדיקור רפואי?

רובנו מכירים את הפדיקור הקלאסי שעושים אצל הקוסמטיקאית, הלא הוא הפדיקור האסתטי אשר במסגרתו הקוסמטיקאית תעשה שיוף לעור המת בכף הרגל, תנקה סביב הציפורן, ותמרח לק במידה ונרצה. לעומת זאת, פדיקור רפואי הוא אמנם אסתטי גם כן, אך הוא נועד לטפל בבעיות עמוקות יותר העלולות להיווצר בכפות רגלינו בדיוק כפי שיכול לקרות בעור הפנים, הגב, או כפות הידיים. הטיפול שנעשה בפדיקור הרפואי מטרתו לטפל בבעיות כמו ציפורן חודרנית, יבלות, עור נוקשה, פטרת, אקזמה, זיהומים שנוצרים אצל חולי סכרת, ועוד.

 

מי מוסמכת לבצע פדיקור רפואי?

כפי שציינו פדיקור רפואי הוא אינו רק לשם אסתטיקה, ונדרש במסגרתו ידע נרחב בתחום במיוחד כאשר מגיעים לטפל בחולי סכרת בעלי סיכון גבוה לזיהומים בכפות הרגליים. כמו גם, חשוב שהמטפלת תדע כיצד נכון לזהות את הבעיה הקיימת וכיצד תקין יהיה גם לטפל בה. לשם כך נדרשת הכשרה מיוחדת אשר בארץ מתבצעת על ידי קורס מפוקח מטעם משרד הכלכלה. בנוסף, על המטפלת להיות בעלת רישיון עסק מטעם העיר בה היא מקבלת לקוחות, דוגמת תל אביב.

 

איך נדע לבחור פדיקור רפואי בתל אביב?

הדבר אשר מייחד את העיר שלא ישנה, תל אביב, היא קרבתה לים, ובהתאם מזג האוויר החם בה, כמו גם הפיח הרב שנוצר מכלל התנועה. מאפיינים אלו יוצרים אקלים כללי שיכול להשפיע באופן לא נעים על העור שלנו, כולל על כפות הרגליים ונטייתן להזיע במצבים אלו, בנוסף על תופעות אחרות. אם כן, במידה ואנו גרים בתל אביב חשוב גם לדעת לפנות למטפלת שיודעת כיצד להתמודד גם עם תסמינים הקשורים לאקלים הייחודי של האזור.

נוסף לתנאיי מזג האוויר, אלו הם הדברים שבהם אנו צריכים להתחשב כאשר אנו בוחנים מספר מטפלות ונותנות שירות של פדיקור רפואי בתל אביב:

 

יעוץ רפואי:

במידה ואנו חשים כי אנו נזקקים לטיפול עמוק שאינו אסתטי בלבד, וזאת עקב תסמינים שציינו קודם לכן כגון זיהום, פטרת, יבלות, ועוד, ראשית מומלץ לפנות לרופא שלכם על מנת לוודא אם מדובר בתופעה חמורה שפדיקור רפואי אינו יכול לעזור בו. בהמלצתו כמובן תוכלו לגשת לפדיקור רפואי על מנת לטפל בבעיה.

 

תעודת הסמכה:

כפי שציינו קודם לכן, פדיקור רפואי מטפל בבעיות עמוקות יותר שאינן מסתכמות רק בטיפול אסתטי. לכן הדבר הראשון שחשוב לשאול את המטפל או המטפלת הוא האם יש בידיהם תעודת הסמכה מהארץ וכי ישנה תעודה המרשה להם לעסוק בתחום.

 

ניקיון והיגיינה:

תמיד מומלץ לראות ולשאול באילו מכשירים המטפלת משתמשת. אם תרצו לוודא מראש תמיד תוכלו לשאול אותה בשיחה הטלפונית הראשונה, טרם קביעת התור, באילו מכשירים ותכשירים היא משתמשת וזאת בהתאם לכמה תרצו להחמיר בבירור שלכם, וכמו כן כיצד היא דואגת לחטא אותם.

 

הרגישו בנוח:

זכרו, גם אם קבעתם טיפול עם המטפלת חשוב שתרגישו עמה בנוח. במידה ואתם מרגישים כי המקום אליו הגעתם אינו נקי מספיק, או שהמטפלת אינה נעימה, מקצועית, או מאבחנת את הבעיה נכון, אין דבר רע בלבקש להפסיק את הטיפול ולגשת למטפל אחר. זכרו כי מדובר בגוף שלכם וכי הטיפול בו, בעיקר טיפול שהוא מעמיק ורפואי לא יכול להיעשות ביד קלה וללא שיקול.

 

איך נתכונן לטיפול?

אין הרבה שיש לעשות טרם הגעתנו למטפלת אך זכרו לעדכן אותה במצב רפואי ספציפי ובאם אתם נוטלים תרופות כלשהן שמשפיעות על מצבכם הכללי, נוסף על עדכון בכל הקשור לסוכרת, הריון, וכדומה.

קו בחשבון שלא תמיד הטיפול יכול לעזור באופן ישיר ולעיתים תצטרכו לחזור עליו אפילו אחת לחודש וזאת בהתאם להמלצת המטפלת. נוסף על כך, שימו לב כי לעיתים בהתאם לאבחון היא תמליץ על המשך טיפול ביתי ותספק לכם את כלל המידע והתכשירים שעליכם לשים בבית. שוב זכרו, במידה ואינכם בטוחים במצב תמיד מומלץ יהיה להחליף מטפל או ללכת להתייעץ עם רופא מומחה.

 

כמה פדיקור רפואי בתל אביב עולה?

פדיקור רפואי בתל אביב יכול לנוע בין  200 ₪ ועד 500 ₪, ואף יותר אם תבחרו ללכת לרשתות מכוני יופי. ישנם מספר אלמנטים המשפיעים על המחיר:

האזור בארץ:

כאמור טיפול שנעשה באזור תל אביב הוא לרוב יהיה טיפול הממוקד בבעיות הנוצרות מהאקלים הרלוונטי לאזור, בעוד שבצפון הארץ, לדוגמא, לטיפול יהיה אופי אחר ככל הנראה. אם כן בהתאם לאזור תל אביב נוכל לצפות למחיר גבוה באופן יחסי מזה שנראה באזורי הפריפריה.

 

אבחון:

לעיתים קשה יהיה לדעת מה המחיר המדויק אותו נצטרך לשלם עבור הטיפול, בעיקר אם זו פעם ראשונה. זאת בגלל שאנו מגיעים בראש ובראשונה לקבל אבחון על המצב. בהתאם לאבחון כך גם יהיה הטיפול וטיפולים שונים יכולים לעלות שונה.

 

תכשירים:

שימו לב כי אמנם הטיפול יכול להיות זהה בין מטפלים שונים, אך מטפלים גם נוטים להשתמש בתכשירים המיוצרים במיוחד בעבור קוסמטיקאים ועלותם היא גבוהה יותר מאלו שתמצאו ברשתות. נוסף על כך, כל מטפל יכול להשתמש בחברת תכשירים שונה והמחירים אם כן, גם הם יכולים להיות שונים בהתאם.

 

תוספות:

שימו לב כי אם תרצו גם טיפול אסתטי לרגל, בנוסף לטיפול הרפואי, הדבר יכול לגרור תוספת תשלום.

 

מחטים בעור

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שאולי תאהבו