במות הרמה יד 2 – האם זה כדאי?

האפשרות להשיג במת הרמה משומשת קורצת לקהל יעד מגוון כי היא מאפשרת אספקה מיידית וחיסכון בהוצאות. מנגד, קיימת גם אופציה של השכרת במות הרמה וכמובן רכישת פתרונות הרמה חדשים. אז איך בוחרים? הנה המדריך שיכול לסייע לקבלת החלטות מושכלת

במת הרמה היא פתרון מעולה שבו אפשר להשתמש גם לצרכים פרטיים וגם לצרכים עסקיים ומסחריים. כך למשל במת הרמה היא פתרון פרטי בעת מעבר דירות, הובלות או שינוע של מטענים אל תוך בנייני מגורים או משרדים שאין בהם מעלית או שחדרי המדרגות בהם צרים. אבל במקביל, אותן במות הרמה גם משמשות במחסנים לוגיסטיים, מפעלים, מוסכים ופרויקטים בתחום הבנייה והשיפוצים.

השאלה המתבקשת היא איך הכי משתלם להשיג במת הרמה ולשלב אותה בפרויקט. כאן, אפשרות אחת תהיה לקנות במת הרמה חדשה. מנגד, אפשרות אחרת תהיה לשכור אותה. בין לבין, קיימת גם האופציה של רכישת במות הרמה משומשות.

 

היתרונות של במות הרמה משומשות

כל מוצר יד שנייה שאותו קונים יהיה זול יותר ממוצר חדש. גם אם מדובר על מוצר זהה מבחינת המפרט או אפילו שנת הייצור, פערי המחירים יכולים להגיע לעשרות אחוזים. אז אם מציבים את המחיר בראש סדר העדיפויות, צריך לבצע השוואה בין סוגים שונים של דגמים ולהתאים את הבחירה למסגרת התקציב המבוקשת על ידי קהל היעד והלקוחות.

השוואה בין סוגים שונים של במות הרמה יד שנייה יכולה לעזור לברר לגבי הכדאיות של העסקה. לאחר מכן, אפשר לברר לגבי זמני אספקה. אצל הרבה מאוד לקוחות, כדאי לקנות במות הרמה יד 2 כי הן מגיעות באותו יום. לעומת זאת, ברכישת במות הרמה חדשות ייתכנו זמני המתנה מסוימים. אז כאשר משווים בין האפשרויות, כדאי להסתכל על התמונה המלאה.

 

למי מתאימות במות הרמה משומשות?

החיסרון של במות הרמה עלול להיות זה שהן פחות מתאימות למי שצריך את הדגם הכי חדש ובמצב המכאני הכי טוב. בגלל שבמות הרמה משומשות בכל זאת כבר עברו פרויקט אחד או שניים, עלולות להופיע תקלות. אם לא רוצים לספוג את עלות התיקון או את אובדן שעות העבודה עם במות הרמה, יכול להיות שעדיף לקנות דגם חדש.

מנגד, במות הרמה משומשות מתאימות למי שצריך עוד גיבוי של פתרון הרמה לארגז הכלים הקיים. במקביל, במות הרמה יד שנייה יכולות להתאים עבור מי שרק עושים את הצעדים הראשונים שלהם בתחום הלוגיסטיקה ולכן התקציב הוא עבורם הדבר החשוב ביותר.

 

כך בוחרים במות הרמה

בין אם מחליטים לקנות במות הרמה חדשות או משומשות, כדאי להשוות ביניהן על פי המפרט הטכני. במידה וצריכים במת הרמה לפרויקט קצוב בזמן, אפשר גם להתייעץ עם בעלי מקצוע ולהתעניין לגבי אפשרות להשכרת במות הרמה.

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שאולי תאהבו