לא רק יופי – המקלחות הנפוצות והטובות ביותר

ככלל, התקדמות הטכנולוגיה הביאה להשפעה ובהתאם לכך, הדרישה לנוחות ולפרקטיות הלכה וגדלה. אם בעבר, אמבט העשוי ברזל או פלדה היה נחשב לפופולארי, הרי שכיום יש מגוון של חדרי רחצה הכוללים דגמים מעוצבים של אמבטיות, מקלחונים וכו'. כיום, חברות שונות מציעות ללקוחותיהם מגוון של מקלחות, מסוגים שונים, שרובן גם כוללות פיצ'רים מסוימים. בכדי להצליח לבחור את הקלחת הנכונה, ההמלצה היא להתייחס לכמה פרמטרים חשובים, אשר כוללים את אמינות היצרן המשווק את המקלחת ואת רמת עיצוב המקלחת.

 

סוגים של מקלחות

על אף שקיים מגוון די רחב של סוגי מקלחות, זה לא מחייב שכולן איכותיות ובאותה הרמה, שכן, כל מקלחת המיוצרת ע"י יצרן מסוים עשויה לכלול יתרונות וחסרונות ולפיכך, כדאי לבחון את סוגי המקלחות הקיימות ולהצליח לבחור את המתאימה והטובה ביותר, מבין האפשרויות הקיימות. מבין סוגי המקלחות הקיימות כיום, ניתן לפרט את הנפוצות והטובות ביותר:

 

מקלחת פתוחה

מדובר במעין "קופסא" פתוחה הממוקמת בחלל האמבטיה, כך שאיננה מקורה ואין מעליה תקרה. מקלחת מסוג זה מותקנת בד"כ בפינה של חדר הרחצה, כך שהקירות מהווים את דפנות המקלחת החסרות ובנוסף, מותקנות בה דלתות הזזה.

 

מונית סגורה

סוג זה של מקלחת נחשבת כנוחה במיוחד, מאחר וכלולות בה מגוון של פונקציות פרקטיות, כגון: בידוד עיצובי, התקנה ופירוק נוחים וקלים ועוד.

 

תיבות משלובות

מדובר במעין "קופסא" שקיימת בה אמבטיה או מאגר עם עומק. ברוב העיצובים מסוג זה, יש סגירה מלמעלה, אך בדגמים מסוימים לא קיימת תקרה כלל.

 

ג'קוזי

דגם מסוג זה כולל כמה פונקציות המאפשרות פינוק והנאה עבור המשתמשים. יחד עם זאת, עלות הדגם וכמו כן, צריכת המים הנצרכת לו עשויה להיות גדולה

 

אלמנטים חשובים בחדר הרחצה

בבואכם לעצב את המקלחת שלכם, כדאי לדאוג שיהיו בה כמה אלמנטים חשובים, בכדי שתהיה נוחה ופרקטית עבור המשתמשים בה:

 

שמירה על פרופורציות

כדאי לוודא שחלל חדר הרחצה אינו עמוס באלמנטים שונים, כגון: מתלה למגבת או ספסל למקלחון. ריבוי של פריטים ו/או אלמנטים בחדר הרחצה עשוי לגרום לו לכאוס ולחוסר נוחות.

 

ארונות לאחסון

חשוב שיהיו, על מנת לשמור על סדר בחדר הרחצה ולדאוג שיהיו בו אביזרים ופריטים רלוונטיים, כגון: מגבות.

 

תאורה

במידה וקיימים בחדר הרחצה גופי תאורה דקורטיביים, ההמלצה היא לוודא כי התאורה עצמה מאירה במידה טובה ומאפשרת להתאפר, להסתרק וכד' בנוחות.

 

נקודות חשמל

חשוב לוודא כי קיימות נקודות חשמל בחדר הרחצה, בכדי שיהיה אפשר לחבר מוצרי חשמל, כגון: מייבש לשיער, מכונת גילוח וכיו"ב.

 

אוורור

חשוב לוודא כי קיים פתח אוורור בחדר הרחצה, על מנת לשמור על ניחוח רענן ולמנוע הצטברות של רטיבות וכיו"ב.

למידע נוסף בנוגע לסוגי מקלחונים, אמבטיות ואביזרים לחדר הרחצה, תוכלו להיכנס לאתר https://zhglassk.co.il.

 

מקלחת

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שאולי תאהבו