הטרנד החם לחורף הקרוב בעולם הקוסמטיקה

מי לא רוצה להיות 'אינית', 'טרנדית', להיות אופנתית, עכשווית ולשדר לעולם שאת מלאה בסטייל מודרני ורלוונטי.

אם כן, כל שעלייך לעשות הוא פשוט להיות מעודכנת ולעקוב אחר הטרנד העיקרי לחורף הקרוב.

 

המשמעות של 'טרנד'

'טרנד' הוא מגמה, העדפה שנפוצה בחברה ונטייה עכשווית. כלומר, במידה ונאמר על מוצר, או פעילות מסוימת שהם "טרנדיים", נתכוון שהם "באופנה", הם נפוצים ומוכרים בחברה וניתן להבחין בהם באופן ניכר. טרנדים הם דבר חולף, הם משתנים ומתחדשים כל הזמן, כאשר לדוגמא הטרנד שהיה בחורף 2019 לוו דווקא יפגוש אותנו בחורף 2022.

למה חשוב שנהיה 'טרנדיות'?

הטרנדים בחיינו נמצאים בתחומים רבים כגון: בריאות ותזונה, אופנה, עיצוב ועוד. מלבד העובדה שהם עשויים לסמל עבורנו מה נראה טוב ונכון, יש להם משמעות נוספת שהופכת אותם לכאלה פופולריים. הטרנדים סוחפים אחריהם בין היתר, כיוון ולבני האדם יש נטייה לרצות להיות חלק מקבוצה. כאשר אנחנו מיישמים טרנד עכשווי, אנחנו הופכים להיות חלק ממשהו רחב יותר ומרגישים שייכות, דבר התורם לרווחה האישית שלנו.

 

נשארות מעודכנות בחורף הקרוב

כפי שניתן לראות, הטרנדים מושפעים מרוח התקופה. כך גם הטרנדים העכשוויים, המושפעים ממגפת הקורונה והמציאות החדשה שנוצרה. המסכות הפכו להיות חלק בלתי נפרד מחיינו ומכסות חלק ניכר מהפנים. על כן, איפור כמו אודם או סומק, פחות רלוונטיים בימינו. בנוסף, ישנם מקומות עבודה שאימצו את המודל ההיברידי ופגישות רבות נעשות דרך הזום ולא באופן פרונטלי, דבר שגם הוא עשוי להשפיע על הטרנד בתחום הקוסמטיקה.

 

בלי העין הרע

למרות שחצי מהפנים מוסתרות, העיניים נשארות חשופות. לכן, אם כבר להתאפר, לעשות זאת באופן רלוונטי לתקופה, באמצעות איפור לאזור העיניים. אחת הדרכים היא על  ידי הבלטה של הריסים. לריסים יש תפקיד חשוב בייפוי של העיניים ובכלל של הפנים. הריסים מקיפים את העיניים ובכך הנראות שלהם עשויה להדגיש ולייפות את הצורה והצבע של העיניים. בנוסף, במהלך שיחה, קיימת נטייה להסתכל בעיניים, על כן, טיפוח של המקום עשוי לתרום לייצוגיות שלנו.

 

הדרך להיות טרנדית

קיימות דרכים מגוונות לשדרג את הריסים, ביניהן: הדבקה של ריסים חד פעמיים, שימוש במסקרה טובה, מילוי של הריסים וכן, הלחמת ריסים. ואם בטרנדים עסקינן, האחרונה מבין הדרכים, היא השיטה החדשנית ביותר ומבוקשת מאד בימינו. יתרה מכך, את השיטה כולן יכולות ללמוד במקום כמו קורס הלחמת ריסים. מלבד העבודה שתוכלו ליישם את הנלמד על עצמכן, ועל חברות ובנות משפחה, תוכלו גם לרכוש את המיומנויות ולעבוד בתחום, כהכנסה עיקרית או נוספת אם תרצו.

 

לסיכום

טרנדים באים והולכים, לפי עונות, תקופות ונוכחנו לראות שגם לפי מגפות. הטרנד הקוסמטי הבולט לחורף הקרוב הוא חיזוק והדגשה של אזור העיניים. ניתן לעשות זאת בדרכים שונות. השיטה החדשנית והובלטת כיום היא הלחמת ריסים, אותה תוכלו ללמוד בעצמכן בקורס הלחמת ריסים.

 

מסכת פנים

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שאולי תאהבו