טיפול טבעי בהבהרת כתמי עור ופיגמנטציה

כתמי עור ופיגמנטציה זו תופעה נפוצה מאד בקרב אנשים רבים.

היופי הוא שאפשר לטפל בה מבלי כל בעיה באמצעות טיפול טבעי, שרק הופך את העור שלנו לבריא יותר.

אנשים רבים לא יודעים על הפתרונות הטבעיים שיש, וחבל שכך.

לכן, הכנו בעבורכם הסבר מקיף על טיפול טבעי בהבהרת כתמי עור ופיגמנטציה.

 

מהי פיגמנטציה?

פיגמנטציה היא כתמים על העור הנוצרים עקב חשיפה לשמש. הגוף שלנו מנסה להגן על עצמו וכך נוצרים הכתמים. הגוף מייצר שכבת מלנין שתפקידה להגן עלינו ומכאן מראה הפיגמנטציה. הפיגמנטציה יכולה להיווצר גם משינויים הורמונליים המתרחשים בגופינו. לרוב, הטיפול בפיגמנטציה והבהרת כתמי עור אינו דורש התערבות רפואית וניתן לטפל בו בצורה טבעית.

כדי להבין כיצד יש לטפל בפיגמנטציה, חשוב להבין ממה היא נובעת. זאת בודקים טרם השימוש בתכשירים השונים.

 

מדוע היא מפריעה?

פיגמנטציה מפריעה לאנשים ברמה האסתטית. לעיתים אנשים עם פיגמנטציה מדווחים על ביטחון עצמי נמוך יותר וחוסר השלמה עם גופם. למרות שהבעיה נפוצה, אנשים עדיין מתביישים להסתובב עם כתמי העור על גופם.

כשהפיגמנטציה חמורה, ישנם אנשים שפונים לרופא לצורך טיפול. אך, רוב האוכלוסייה הסובלת מבעיית הפיגמנטציה יכולה לפתור אותה באמצעות תכשירים קוסמטיים טבעיים פשוטים. כמובן שיש גם תכשירים שאינם טבעיים אך הטבעיים עושים את העבודה בצורה טובה והרבה יותר טובעים לעור הגוף שלנו.

 

אילו דרכי טיפול טבעיים יש?

ישנם מספר דרכי טיפול שעוזרים להבהיר את כתמי העור ולהעלים את הפיגמנטציה. באתר הידרולה תמצאו את החומרים המדויקים לטיפול בבעיה, וכולם טבעיים!

  1. חומצות אלפא הידרוקסיות – חומצות אלו, או בשמן השני חומצות פירות תפקיד לקלף את השכבה העליונה של העור. כך, המלנין העודף שעל העור שלנו יורד והכתמים מבהירים. טיפול זה יעל במיוחד לפיגמנטציה שרק הופיעה על עורנו ולא הפכה להיות חלק ממנו.
  2. פפטידים טבעיים – פפטיד הוא סוג של חלבון. חלבון זה נמצא בחי, בצומח וכן גם בגופינו. בעולם הקוסמטיקה הבינו כמה פפטידים טבעיים טובים לעור וכמו כן גילו שהפפטידים יעילים מאד להפחתה ופירוק של פיגמנטציה. השימוש בהם לא מוגבל לזמן מסוים וככל שמשתמשים בהם יותר זמן, כך משתפר מראה העור.
  3. שמן רימונים – שמן הרימונים ידוע בסגולותיו לאור, ובעיקר לאור הפנים. השמן בצורתו הטהורה עוזר מאד בהגנה על העור, ובהבהרת הכתמים שעליו בצורה מיטבית. השמן לא רק עוזר כנגד הפיגמנטציה, הוא גם משווה לעור מראה צעיר יותר ומונע הזדקנות של העור.
  4. שמן ארומטי מלימון – שמן ארומטי מופק מחומרים מסיסים אורגניים, וכך גם מפקיקים את השמן הארומטי מלימון. השמן יעיל כנגד צלקות שיצרה הפיגמנטציה. כלומר, בניגוד לחומצות אלפא הידרוקסיות שיעילות לפיגמנטציה חדשה, שמן ארומטי מלימון מתאים גם לפיגמנטציה ישנה.

 

מסכת פנים

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שאולי תאהבו