3 פתרונות להדלדלות השיער הגברי

לאחרונה פונים אלינו חברים שסובלים מהדלדלות של שיער הקרקפת ושואלים אותנו איך אנחנו שומרים על השיער שלנו בריא ושופע (טפו טפו).

אנחנו תמיד מציינים 3 טיפים חשובים שאנחנו ביצענו בתקופה האחרונה וגרמו לשיער שלנו להיראות כמו שהוא נראה כעת.

כדי לחסוך מעצמנו את הפניות, החלטנו לכתוב מדריך ולציין בו את 3 הפתרונות שיאפשרו לכל אחד להתמודד באופן מיטבי עם הדלדלות של השיער שלו.

אז אם אתם רוצים לדעת מהם פתרונות הקסם שלנו, כדאי שתקראו את השורות הבאות:

 

  1. לאכול בריא

זה אולי ישמע לכם בנאלי, אבל זהו הפתרון הראשון שיביא לכם את השינוי. אתם צריכים כמובן ליישם במקביל את 2 הפתרונות הנוספים שיצוינו בהמשך, אבל חשוב שתדעו שתזונה נכונה ובריאה היא זו שתקדם אתכם קודם כל אל עבר היעד. אם אתם תוהים מה זה בעצם אומר "לאכול בריא", כדאי שתדעו שהקפדנו לצרוך את הרכיבים הבאים מדי יום:

  • חלבון
  • סידן
  • אבץ
  • ויטמין C
  • שומן בריא

חשוב מאוד לספק לגוף שלכם אוכל מזין שכולל את הרכיבים הבאים. כך תוכלו להיות בטוחים שהשיער שלכם מקבל את כל התנאים שיאפשרו לו להתחזק ולצמוח בכל הכוח. עכשיו, כשאתם יודעים מהו השלב הראשון, אפשר לעבור לשלב השני והחשוב לא פחות.

 

  1. לבצע השתלת שיער

אם כבר הגעתם למצב של הדלדלות שיער, כדאי שתדעו שאין דרך להצמיח את השיער באופן טבעי. זו הסיבה שאנחנו מתחילים קודם כל במניעה (כלומר, מיישמים את השלב הראשון). אנחנו קודם כל שומרים על השערות שיש לנו כרגע על הראש ומונעים מהן לנשור. רק לאחר מכן, אנחנו נותנים בראש ומבצעים השתלת שיער. אמרנו לכם שיש לנו פתרון קסם או לא? אז, זה פתרון הקסם שלנו שמאפשר לנו לא רק לשמור על השיער כפי שהוא, אלא גם "להצמיח אותו" יותר. עכשיו, אתם יודעים מהו השלב השני והחשוב לא פחות. אם תחליטו לעבור אותו, כדאי שתדעו שאתם עדיין תצטרכו לשמור על השיער שלכם ולטפל בו נכון כדי שיישמר לאורך זמן. איך עושים זאת? באמצעות ההנחיות שיופיעו בפניכם בשלב הבא.

 

  1. לחפוף את השיער נכון

חשוב שתדעו – זה לא מספיק שתאכלו נכון ותעברו השתלת שיער, אתם צריכים גם לדעת לחפוף את השיער שלכם באופן הנכון ביותר. איך עושים זאת? מיישמים את הטיפים הבאים:

  • חופפים את השיער אחת ליומיים ולא כל יום. חפיפה יומית מחלישה את השערות ומגבירה את הסיכוי לנשירה
  • חופפים את השיער עם מים פושרים או קרים בלבד. חפיפה עם מים חמים מחלישה את השיער וגורמת לו להישבר בקלות
  • מנגבים את השיער בעדינות עם מגבת ולא עוטפים אותו בתוך המגבת לזמן ממושך. עיטוף השיער עלול לגרום להיתלשות לא רצויה של השערות.

 

שיער דליל דוגמן

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שאולי תאהבו