רוצה להחליק את השיער? 4 ההחלקות הכי מומלצות

השיער שלנו הוא הכוח שלנו. הוא נותן לנו עוצמות, נוכחות ונראות.

מכיוון שכך, חשוב לנו מאוד שהשיער יהיו שופע, מבריק וכמובן חלק.

אנחנו לא מסתפקות מפחות מכך.

כדי להשיג שיער שכזה, אנו מחליקות את השיער שלנו.

מהן ההחלקות המומלצות ביותר?

 

החלקת OXO

החלקה OXO, או בשמה המלא החלקה אורגנית מסוג OXO, הינה מתודת החלקה חדשנית. בשיטת החלקה זו, הספרית חופפת את השיער עם תכשירים שונים, כולם אורגניים וללא פורמלין. לאחר החפיפה, הספרית תחליק את השיער, תייבש אותו ותדאג לכך שהתוצאה של ההחלקה תהיה מושלמת.

יתרונה הגדול של ההחלקה הוא, קודם כל, היותה אורגנית. השימוש בחומרים אורגנים בלבד שומר על השער ומונע שלל נזקים נפוצים הקורים אחר החלקות שאינן אורגניות. ההחלקה לא גורמת לנשירה, לא לקשקשים ולא לשבירת השיער. בדקו עם הספרית שהחומרים אכן אורגניים והם עומדים בתו התקן של משרד הבריאות.

זאת, בניגוד להחלקות שעושות שימוש בחומרים כימיים למיניהן העלולות לגרום לתופעות לוואי ללא מעט בנות. הופעת התופעות תלויה בגנטיקה ובהרגלים של המטופלות.

שיטת הOXO גורמת להחלקה להיות אפקטיבית במיוחד. כאשר השיער מטופל באופן נכון לאחר ההחלקה, להחלקת הOXO פוטנציאל שימור רב והשיער ימשיך להיות חלק גם לאחר התחדשותו. אופי ההחלקה מאפשר לצבוע את השיער מיד לאחר ההחלקה ולהיכנס לים או לבריכה זמן קצר אחריה.

לאור יתרונותיה הרבים של החלקת הOXO, עלותה גבוהה יחסית. מחיר החלקה ינוע בין 1150 לבין 1500 שקלים. החלקה שתהיה זולה יותר, נחשדת כלא מקצועית מספיק. עם זאת, ייתכן שהמחיר הזול הוא פונקציה של אזור עם ביקוש דליל או מעמד סוציו אקונומי נמוך יחסית.

אם כן, החלקת OXO היא החלקה אמינה, מקצועית ובריאה. היא אמנם לא זולה במיוחד אך התמורה משתלמת למדי.

 

החלקת קראטין משקמת

החלקת קראטין משקמת היא החלקה העושה שימוש בחומרים כימיים – מה שגורם להשגת תוצאות רצויות בזמן קצר מאוד. אם הגעתן למצב בו השיער שלכן טעון שיקום מיידי, החלקת הקראטין מומלצת במיוחד עבורכן.

החלקה זו לא תשיג תוצאות לכל החיים, אלא לזמן קצוב בלבד. יש בכך חסרון, אולם עובדה זו מגולמת במחיר כך שאם ההחלקה נעשית לצורך קונקרטי, למשל אירוע מתקרב, היא הפתרון המשתלם ביותר. עלותה של החלקה מסוג זה נעה סביב ה-500 שקלים חדשים.

ראוי לציין, שבהחלקה נעשה שימוש בחומרים שבמינונים גבוהים, עלולים להיות מזיקים. מכיוון שכך, אין לבצע החלקה זו בתדירות גבוהה. התייעצו עם הספרית מהי התדירות הרצויה.

 

החלקה יפנית

על החלקה יפנית כמעט ואין צורך לפרט. כולנו מכירות אותה וחלקנו אוהבות אותה במיוחד. להחלקה זו אישור ממשרד הבריאות. זאת, על אף השימוש במוצרים כימיים בעת ההחלקה והודות למינונם ושילובם עם חומרים טבעיים. עלות ההחלקה עומדת על כ-900 שקלים.

 

החלקות אורגניות מסוגים שונים

החלקת OXO היא רק אחת מההחלקות האורגניות הקיימות בשוק. ישנם שלל סוגים של החלקות אורגניות, שעלותן מתחילה מ-600 שקלים בלבד. כנסו לקישור המצורף לעיל, והיחשפו למגוון רחב של סגנונות החלקה אורגנים הנהנים מיתרונות האורגניות לצד חידודים הייחודיים לכל סוג החלקה.

 

לסיכום

ההחלקות המומלצות ביותר הן החלקת OXO, החלקת קראטין משקמת, החלקה יפנית ושאר ההחלקות האורגניות. המסר החשוב ביותר שלנו הוא, שלא מתפשרים על הבריאות גם לצרכי נראות. הקפידו על החלקה באישור משרד הבריאות, או לחלופין על תדירות נמוכה של החלקות ללא אישור.

פן

 

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שאולי תאהבו