5 טיפים לתחזוקת בריכה בחצר באופן שוטף

בשנים האחרונות, רבים ממהרים להפוך את החצר הביתית למקום בילוי מושלם לבד או עם הילדים.

לשם כך, רבים מתקינים בריכה בחצר הביתית, כך שהם לא צריכים כלל לצאת מהבית.

אך מלבד בילוי זמן בבריכה, יש לתחזק אותה באופן שוטף, זאת על מנת למנוע הצטברות לכלכוך ובקטריות.

5 טיפים לתחזוקת בריכה בחצר באופן שוטף – קדימה, בואו נתחיל.

 

מבוא

כיום, במיוחד לאחר פרוץ מגפת הקורונה אשר חייבה אותנו להישאר בבתים, רבים בוחרים להתקין בריכה בחצר הביתית.

בבריכות הציבוריות, מפעיל הבריכות אחראי על תחזוקת הבריכה וניקיונה, ואילו בבריכה הביתית, אם לא תעשו זאת בעצמכם זה לא יקרה. בבריכה הביתית יש צורך להקפיד על תחזוקה באופן שוטף, שכן עלולים להצטבר בה בקטריות, אשר עלולות לגרום למחלות ודלקות שונות. בשל כך, ריכזנו עבורכם 5 טיפים לתחזוקת בריכה בחצר באופן שוטף.

 

מיקום הבריכה בחצר

ישנה חשיבות רבה לבחון היכן למקם את הבריכה בחצר הביתית. רצוי למקמה באזור שאינו תחת קרני השמש. כמו כן, יש לוודא כי המיקום אכן מותאם להצבת בריכה, וכי הוא עומד במשקל הבריכה באם מדובר על מרפסת או על גג.

 

כיסוי בריכה

פריט חובה לכל בריכה בחצר הביתית הוא כיסוי לבריכה. כיסוי הבריכה מסייע למנוע כניסת לכלוכים, וכן בקטריות למי הבריכה. רבים נוטים לזלזל בכיסוי הבריכה, אך המלצתנו היא להשקיע ברכישת כיסוי בריכה מקצועי ומותאם, וכן הקפדה על כיסוי הבריכה באופן שוטף.

 

ניקיון הבריכה

ישנם מספר כלים אשר מסייעים בשמירה על ניקיון הבריכה ותחזוקתה.

ראשית, בתחילת הניקוי משתמשים ברשת. הרשת מסייעת בהוצאת הלכלוכים אשר צפים על המים.

שנית, על מנת להשלים את ניקוי הלכלוכים, יש צורך לנקות גם את הלכלוכים אשר שוקעים בתחתית. לשם כך, נשתמש בשואב בריכה.              

בנוסף לכך, ישנו לכלוך אשרר מצטבר על דפנות הבריכה הביתית. מדובר בלכלוך שומני אשר מתפתח לירוקת ולמעשה לנזק בריאותי ואסתטי. על מנת לנקות לכלוך זה, יש לרכוש חומרי ניקוי ייעודים אשר מסייעים למנוע את הצטברות הלכלוך וכן מסייעים לטיפול בו.

 

הקפדה על טיהור המים

לאחר ניקיון הלכלוך בבריכה, ישנה חשיבות רבה לערוך בדיקה למים, על מנת לוודא את איכותם. לשם כך, יש להצטייד בערכה לבדיקת מים, אשר מסייעת לבדוק את רמת ה – PH במים.

כמו כן, יש לבדוק את תרמת הכלור בבריכה. כלור בכמות מועטה, אינו ימנע את הצטברות הבקטריות, ואילו הימצאות רמה גבוה של כלור במי הבריכה, עלולה להסב נזק למשתמשי הבריכה.

 

מסננים בבריכה 

על מנת לשמור על הבריכה הביתית, הקפידו לעקוב אחר הוראות התפעול של הבריכה, אותן אתם מקבלים לאחר רכישתה. בריכה ללא מסנן, מצריכה מכם להחליף את מי הבריכה באופן תדיר. בדקו האם סוג הבריכה שרכשתם, מצריכה טיפולים מיוחדים כאלו ואחרים.

סוויטה

 

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שאולי תאהבו