איך להעצים את הזוגיות שלכם ב4 צעדים פשוטים

גם כאשר האהבה גדולה מאוד, הזוגיות עשויה להיקלע לשגרה. שגרה יכולה להיות דבר נעים, אך היא עלולה גם להקשות בהדרגה על קיום זוגיות עוצמתית ומרגשת. בשביל לזכות בזוגיות העוצמתית עליה התם חולמים, נדרשת השקעה יומיומית בכך, ופעמים רבות ויתור על האגו. ריכזתי עבורכם 4 צעדים שיאפשרו לכם להעצים את הזוגיות שלכם.

 

העצימו את האינטימיות הזוגית ואת יחסי המין

ברוב מערכות היחסים, יחסי המין הם מרכיב חשוב. נמצא כי בני הזוג מפרישים באת האורגזמה הורמונים המחזקים את נאמנותם זה לזה ומאפשרים העמקה של הקשר. אך עם השגרתיות אליה עלולים להיקלע החיים, גם הסקס עלול להיות מרגש פחות.

 

הפתרון: גוונו את חיי המין שלכם

רבים מאיתנו חולמים בסתר ליבנו לקיים יחסי מין מגוונים יותר. אל תתביישו לספר על כך לבן או לבת הזוג! גם אם הפנטזיה הספציפית שלכם לא קוסמת לפרטנר שלכם, ניתן לדבר על כך ולהחליט על גיוון יחסי המין באופן שיתאים לשניכם. ישנן שיטות רבות לגוון את יחסי המין, כגון שימוש באוכל, בצעצועים, בהגדלת הפין במוסיקה וכדומה. המגוון כה גדול שוודאי שתמצאו כמה דברים שיתאימו לשניכם.

 

תקופה לחוצה? התמקדו בדברים הקטנים

גם אם אתם מרגישים שאין לכם זמן רב, אפילו מחוות קטנות יכולות לעשות את העבודה. ליטוף קל או נשיקה חפוזה הם מחווה נעימה שמראה שלא שכחתם את בן או בת הזוג למרות העומס. הסתכלו בעיניים של הפרטנר ותראו שאכפת לכם. ניתן אף לשלוח לבן או לבת הזוג הודעות חושניות כדי להראות שאתם חושבים עליהם.

 

הגבירו את הנוכחות שלכם בזוגיות

חשוב לפרטנר שלכם להרגיש שאתם חלק פעיל בזוגיות. אין זה קשה להגביר את הנוכחות בזוגיות. הדבר הבסיסי שעליכם לעשות הוא לשאול בכל יום את הפרטנר לשלומו, ולהתעניין בעניין שקשור בו באופן אישי, ולא בילדים, למשל. זה יהיה מצוין אף אם תקבעו לכם שעה בשבוע שבה אתם מבלים ביחד, רק שניכם. תוכלו אף להפתיע את הפרטנר במשהו קטן בכל שבוע, למשל במכתב קטן, מתנה וכדומה.

 

דבר לא מובן מאליו

גם אם חילקתם ביניכם את המטלות באופן שווה, הפרטנר שלכם שווה הערכה על ההתמדה שלו והאחריות שלקח. אם תוכלו להחליף אותו מידיי פעם, הפרטנר שלכם עשוי לראות שאתם מודעים להשקעה שלו. החמיאו לפרטנר בכל עת, ולא רק על הבגדים, אלא גם על מעשים. תפרגנו גם באופן אישי, וגם בפרהסיה, ואל תחסכו במילים. התייחסו אל הפרטנר כפי שהייתם רוצים שהוא יתייחס אליכם – באהבה, בהערכה ובחשק.

 

לסיכום

המילה שמסכמת את כל הצעדים שנאמרו כאן היא תקשורת. היו פתוחים עם בני הזוג שלכם לגבי חיי המין שהייתם רוצים, קבעו זמנים לשיח עם הפרטנר, ואם אתם עמוסים – שקפו זאת לפרטנר, אך עדיין השקיעו ביחס אליו. היחסים שלכם הם דבר נפלא ואין לקחת אותם כמובן מאליו.

הגבר את הנוכחות שלך במערכת היחסים

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שאולי תאהבו