מוצרי הקוסמטיקה הטבעית שכדאי להכיר לקראת הקיץ הישראלי

הנה הקיץ מתקרב ובא ואיתו הלחות הבלתי נסבלת, המעלות הגבוהות והרצון לקפוץ למים ולהשתכשך בכל הזדמנות שניתנת. אז איך כל זה הולך ביד עם שמירה על העור שלנו ועדיין כמובן – להיראות במיטבנו?

 

נתחיל בהתחלה – מוצרי קוסמטיקה 2022עולם

עולם הטיפוח והקוסמטיקה בשנים האחרונות עובר שינוי משמעותי וזונח את החברות הגדולות העושות שימוש בכימיקלים ומיוצרים במפעלי ענק הפוגעים בסביבה לטובת מותגים קטנים יותר אשר שמים דגש על תכולת התכשירים, המרכיבים הטבעיים והסגולות שלהם. בתוך אתר הידרולה ניתן למצוא מגוון רחב של מוצגי קוסמטיקה טבעיים ואיכותיים.

 

נהיה פה חם…

הטיפול בעורנו בעונת הקיץ שונה לחלוטין מהצורה בה טיפלנו בו בחורף הקריר נטול הלחות. חברות הקוסמטיקה השונות כמובן ערות לעניין ופורסות בפנינו מגוון מוצרים העוזרים לנו לשמור על עורנו ובה בעת להעניק לו מראה בריא, נעים ויפה.

 

לחות

זה שהאוויר מלא לא אומר שצריך להזניח אותה. בקיץ יש לבחור בקרמי לחות קליליים ונושמים. נטולי אלכוהול והכי חשוב – על בסיס מים ולא שמן.

 

הגנה

גם בקרם הלחות וגם המייק-אפ, וודאי שקיים מקדם הגנה ומסנן קרינה. בעונת הקיץ ההגנה מהשמש היא משמעותית וקריטית לשמירה על עורך. במידת הצורך רכשי קרם הגנה נפרד לגוף ולפנים.

 

בסיס מקבע

אין דבר מבאס יותר מאיפור שמתחיל לנזול יחד עם הזיעה. הקפידי על שימוש בתכשירים בעליי קרם בסיס מקבע המשמר את האיפור על עורך גם בתנאים קשים של חום והזעה.

 

צבע

אין מה לעשות, השמש עושה את שלה. לעיתים צבע עורנו מתכהה תחת השמש ויש לבצע התאמה מחדש של צבע המייק-אפ שאנו רוכשות.

 

ועוד כמה טריקים קטנים

הנחת פודרה שקופה על עור הפנים ובמיוחד על העפעפיים לפני הנחת הצללית מסייעת בספיחת השומנים והלחות ועוזרת למנוע נזילת איפור ומריחת צלליות. מריחת משחת לחות על השפתיים כמו וזלין או לובלו לפני מריחת שפתון וכן לפני השינה תציל את שפתייך מפני יובש סודק ופוגע. אל תזלזלי!

מסקרה עמידה במים עובדת כמו קסם במיוחד כשחם ולח, מונעת מריחה מהזעה. הכי חשוב – בסוף היום לנקות היטב את עור הפנים למניעת היווצרות פצעונים והצטברות לחות על העור.

 

דברי איתי מוצרים

כל המוצרים של הידרולה הינם טבעיים, לא מכילים חומרים כימיקלים ואינם נוסו על בעליי חיים. הם נבדקו בעלי ביקורות נהדרות בעולם הקוסמטיקה. המוצרים הבאים מאפשרים שמירה אידיאלית על עורך בימי הקיץ.
קרם יום אקטיבי 50 מ"ל
סרום פנים אינטנסיבי עם חומצה היאלורונית
פילינג פנים אקטיבי בעל הפעול הכפולה 100 מ"ל
שמן מיסלרי לניקוי עור הפנים והסרת איפור 100 מ"ל
מסכת הזנה אקטיבית עם חומצה היאלורונית 50 מ"ל

 

לסיכום

הקיץ כבר כאן! קדימה, פתחי את אתר הידרולה והצטיידי בהתאם, שימי משקפי שמש ויאלה לים!

קוסמטיקה

 

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שאולי תאהבו