תזונה לשיפור כח הגברא

כח גברא – החשק המיני והיכולת להגיע לזקפה מלאה, מושפע באופן ישיר מדרך החיים שלנו, רמת המתח הנחווית ביומיום, ומספר שעות הפעילות והשינה שלנו. לתזונה אם כן, יש תפקיד מכריע בעיצוב כח הגברא, וישנם מזונות מסוימים שיכולים לשפר אותו משמעותית. במאמר הבא נפרט על תזונה הגורמת לשיפור כח הגברא.

 

התוספת שעושה את ההבדל

לתפריט עשיר ברכיבים מסוימים יש השפעה מכרעת על כח הגברא, אך לפני שניגשים לסופרמרקט עם רשימת קניות ממוקדת חשוב לדעת שישנם מוצרים שלא משפרים את האון הגברי בדרך עקיפה, אלא תורמים ישירות לשיפור כח הגברא.

אנחנו מדברים כמובן על כדורים מחומרים טבעיים ותוספי תזונה לשיפור כח הגברא כגון ויאגרה, סיאליס או קמגרה. נכון, בליעת כדור אולי פחות טעימה מחלק מהמרכיבים שנציין כאן בהמשך, אבל ההשפעה שלה ישירה, ממוקדת ומוכחת. לכן בצד קפיצה אל הסופרמרקט הקרוב נמליץ גם על מחקר קצר בנושא באתר של טבע פלז'ר.

 

מזרימים את הדם

הזקפה הגברית מבוססת על הזרמת דם מואצת לרקמות הפין. לשם כך יש צורך בכלי דם רפויים יחסית אפשר יאפשרו מעבר חלק של זרימה זאת. חלק מהתזונה המיועדת לשיפור כח הגברא מבוססת בדיוק על מנגנון זה – סיוע בהגברת הזרימה החלקה של הדם אל איבר המין.

אוכמניות, אשר תורמות להפחתת הכולסטרול בדם, יכולות לסייע בעניין זה רבות כאשר מקפידים על צריכה מדודה שלהם. גם השום תורם להאצת הדם לכל איברי הגוף לרבות הפין. אם כי יכול להיות שאכילת שום חי תפחית את החשק המיני למי שתרצה להתנשק אתכם.

 

מגבירים את החשק

כח גברא הוא לא רק היכולת להגיע לזקפה מלאה המאפשרת חדירה, אלא גם מידת החשק המיני – האם וכמה קיים הרצון להיות מעורב בפעולות סקסואליות שונות? באופן לא מפתיע, חשק זה מושפע באופן ישיר מענייני היומיום ורגשות כמו חרדה, דיכאון או סטרס גבוה יכולים להוריד אותו משמעותית.

לכן יש מזונות מעוררי חשק שמגבירים את יצר הגברא. שוקולד הוא אולי הדוגמא האכילה הטובה ביותר להפחתת דיכאון ולשיפור הרגש החיובי. גם פירות עתירים באנרגיה יכולים במידה רבה לעורר את החשק. דרך אגב, מזונות עתירי ויטמין C, אלמנט שמאפיין פירות רבים, מסייעים להשבחת הזרע ומכאן לחיזוק כח הגברא.

 

תזונה נכונה משנה את פני התמונה

לסיכום, לתזונה שאנו צורכים יש תפקיד מפתח בהיבטים רבים בחיים שלנו, וביניהם גם בכח הגברא ובחשק המיני. על מנת להגביר את החשק, להאיץ את הדם ולהשביח את הדם רצוי לצרוך סל מגוון של פריטי מזון הכוללים בין היתר אוכמניות, שום, שוקולד מריר ופירות עשירים בוויטמין C כגון פירות הדר, גויאבות ואפרסקים. בנוסף, כדאי להשלים את התמונה עם נטילת מפוקחת ומדודה של כדורים רפואיים שונים אשר מסייעים בשיפור התפקוד המיני.

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שאולי תאהבו