איך צוברים נקודות טיסה לחופשה שלכם?

עולם התעופה והחופשות הפך למשהו יותר נגיש עם השנים, ובהתאמה גם יותר מבוקש, לכן פיתחו את האפשרות המדהימה לצבור נקודות טיסה ולהמיר אותן לטיסות אמתיות.  הדבר מצליח למשוך אנשים רבים שמטיילים רבות בעולם לשימוש בכל מוצרי הצבירה האלו יותר ויותר, מכיוון שזה משתלם עבורם במיוחד.

מדובר במגוון דרכים שכדאי לכם מאוד להכיר, כמו מועדונים, כרטיסי אשראי ועוד המון אשר מאפשרים ללקוחות לצבור את הנקודות הללו על ידי כל מיני פעולות שימוש. אז אם אתם רוצים לחשוב איך גם אתם תוכלו לצבור נקודות לחופשה הבאה שלכם, בואו להכיר את העולם הזה.

 

צבירה דרך כרטיסי אשראי

אם עוד לא שמעתם על עולם של כרטיס אשראי נקודות טיסה וההטבות המדהימות שזה נותן לכם, בהחלט הגיעה השעה. יש היום המון חברות אשראי, כרטיסי אשראי שונים, המאפשרים לצבור נקודות שיהיה ניתן להמיר אותן לאחר מכן לחופשה. הכוונה היא לא רק להוצאות הקשורות לחופשה, אלא בכל ביצוע תשלום בכרטיס האשראי, תשלום חשבונות או בילויים, תצברו נקודות שלאחר מכן תוכלו להמירן עבור טיסות לחו״ל.

 

מועדוני הלקוחות

מועדוני הלקוחות של חברות התעופה הם אלו שהתחילו את קידום העולם הזה, כבר בתחרויות שנעשו בעבר בכדי לזכות בטיסות השונות. חברות התעופה התחילו לחתום ביניהן הסכמים וליצור מועדונים מורחבים יותר ויותר בשביל צבירת נקודות ליתרת זכות עבור עסקאות נוספות של מלונות, השכרת רכבים בחו״ל, סעודה במסעדות, וענפי מסחר נוספים.

 

יחס המרה

לכל מועדון תעופה בסגנון של הנוסע המתמיד, ניכר שיש דמיון רב בכך שהם משתמשים בשני סוגים של יחס המרה. שיטת הנקודות של מועדוני התעופה עובדת על יחס המרה לצבירה ויחס המרה למימוש. שימו לב שכל מועדון נוסע מתמיד מחשב באופן שונה, ומבסס את החישוב על עלויות הכרטיס, המחלקה ואלמנטים נוספים. בנוסף לכך, מועדונים רבים מאפשרים המרה לטובת שדרוגים, הטבות, השכרות ושירותים רבים.

  • יחס המרה לצבירה – זהו היחס בין כמות הנקודות או המיילים שנצברו, לבין המחיר ששולם עבורם.
  • יחס המרה למימוש – זהו היחס בין מחירי כרטיסי הטיסות, לבין מספר הנקודות הנדרשות למימוש עבור כרטיס.

 

המרת נקודות טיסה

תגלו במהרה שדרך כרטיסי האשראי השונים, ניתן לצבור, להמיר ולנפוש שוב ושוב, עם יחסי המרה מעולים ומשודרגים, תגלו עולם שלם שיכול להיות עבורכם סופר משתלם. מדובר ברעיון פשוט למדי, משלמים בעזרת כרטיס האשראי הייעודי, צוברים נקודות והופכים אותן להנחות לטיסות בכל חברות התעופה ועבור כל יעד בעולם שרק תרצו. תגלו שזה עולם רחב אפשרויות, עם הרבה מאוד אופציות לשדרוגים מפנקים שתרצו להכיר.

 

מוכנים לחופשה הבאה שלכם?

אז עכשיו שאתם מכירים את המושג, הדרך, ומה כל הסיפור הזה יכול לתת לכם, אין למה לחכות, תתחילו לצבור נקודות על הוצאות שאתם ממילא מוציאים, ולהוזיל משמעותית את החופשה הבאה שלכם. הכי כיף לנפוש כשמשיגים כאלו הטבות מדהימות, החוויה כולה הופכת נינוחה, קלה ומהנה יותר.

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שאולי תאהבו