4 תכונות שחשוב שיהיו בפן שלכם

מייבש השיער הביתי פוטר אותנו מהצורך היומיומי לבקר במספרה. באמצעות פן איכותי אנו מסוגלים לייבש את השיער במהירות ואף לעצבו בקלות לפי הטרנד העונתי. חשוב לדעת כי בקניית פן מקצועי יש להתאימו לסוג השיער ולאורכו. בנוסף, יש לתת תשומת לב למספר פרמטרים נוספים. הכירו את תכונות הבסיס המומלצות עבור הפן החדש שלכם:

 

  1. גוף חימום מותאם לסוג השיער

סוג השיער שלכם הינו פרמטר חשוב בבחירת סוג הפן האולטימטיבי. אם השיער הינו חלק או יבש מומלץ לבחור בפן בעל גוף חימום קרמי העשוי מפורצלן. מייבשי שיער מסוג זה מאפשרים פיזור חום בצורה אחידה ואף עמידים יותר מה שמאפשר שליטה מיטבית על ייבוש השיער. גוף חימום קרמי אמנם מותאם במיוחד עבור שיער חלק או יבש אך משיג תוצאות מצוינות גם בשימוש לייבוש שיער עבה.

לעומתו מייבש בעל גוף חימום טורמלין או יוני מתאימים רק לבעלות שיער עבה או מקורזל כיוון שהם מייבשים את השיער במהירות וגורמים לו להשיג מראה טבעי ומקורזל פחות.

בין הדגמים, מייבש שיער טורמלין איכותי יותר ולכן מחירו גבוה מזה של מייבש שיער יוני אולם לבעלי שיער עבה במיוחד זוהי השקעה משתלמת.

 

  1. מידת הספק נכונה של גוף החימום

זרם האוויר אותו מספק מייבש השיער הינו תוצאה של פעולת מאוורר פנימי. מעבר האוויר דרך גוף חימום מייצר אוויר חם. חשוב להתאים את מידת החום לסוג השיער כך שמצד אחד השיער יוכל להתייבש ולהתעצב במהירות ומנגד לא ייגרם כל נזק לשיער.

מומחי עיצוב שיער מסבירים כי בעלי שיער עבה או רגיל נדרשים למייבש שיער בעל הספק מינימלי של 1800 וואט ואילו בעלי שיער קצר או עדין זקוקים לפן עם מידת הספק של פחות מ-1800 וואט.

פן איתמר 4600 מאפשר ללהטט בין האפשרויות ולהתאים את מידת החום הרצויה לסוג השיער הספציפי. זהו דגם מומלץ ביותר המאפשר גם לשנות את מידת ההספק לפי צורך: חום גבוה עבור שיער רטוב לחלוטין לעומת חום נמוך עבור שיער מעט לח.

 

  1. הזרמת אוויר קר

ברכישת פן איכותי יש לבדוק האם הוא מספק אופציה להזרמת אוויר קר. אפשרות זו שימושית ביותר לאחר שימוש במייבש שיער לייבוש או עיצוב באמצעות אוויר חם. הזרמת אוויר קר מונעת בשלב זה חשמל סטטי העלול להיווצר בשיער.

 

  1. מבנה אחיזה ארגונומי

חשוב לבחור במייבש שיער בעל ידית ארגונומית לאחיזה נוחה המאפשרת שימוש ממושך במכשיר מבלי להתעייף.

 

בחרו בפן שישמש אתכם לאורך זמן

מומלץ לבחור בחברה אמינה הידועה בייצור מייבשי שיער איכותיים שתאפשר לכם שימוש ארוך טווח ותעניק לכם אחריות בכל מקרה של נזק או תקלה. אחירות על מייבשי שיער ניתנת לרוב למשך 12 חודשים כאשר בדגמים ספציפיים ישנה אחריות לשנתיים. מחירי מייבשי שיער נעים בין 100 ש"ח ל-1,500 ש"ח.

מכשיר לשיער

 

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שאולי תאהבו