אילו טיפולים אסתטיים ניתן לעשות בסוויטת חתן כלה

בתקופה האחרונה ישנה התעניינות רבה מצד זוגות מתחתנים בכל הנוגע לביצוע טיפולים אסתטיים שונים בסוויטה שבה הם מתארחים לפני ואחרי האירוע. בעקבות עלייה בבירורים אודות נושא זה, החלטנו לכתוב מדריך מקיף שיאפשר לכל המבררים לדעת מהם הטיפולים שניתן לבצע בסוויטה. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים החשובים בנושא.

 

איך ביררנו בכלל את העניין הזה?

כדי שנוכל לדעת איזה טיפולים אסתטיים ניתן לעשות בסוויטת חתן כלה, הינו צריכים לפנות אל אלו שעשו זאת בעבר. לכן, נכנסנו לקבוצות פייסבוק של נשואים טריים וביקשנו מהם לשתף אותנו האם הם ביצעו טיפולים אסתטיים בסוויטה שלהם, ואם כן – באילו טיפולים מדובר? ראוי לציין שהיו כמה שאמרו שהיו טיפולים מסוימים שלא ניתן היה לבצע בסוויטה. שכן, בית המלון לא אפשר לבצע אותם. כך שאם תקראו את השורות הבאות בעיון, תוכלו למנוע מעצמכם הזמנה של טיפול שלא יתקבל במקום ותימנע מכם עוגמת נפש.

 

טיפול מספר 1 שניתן לעשות בסוויטת חתן כלה – טיפולי דיקור

לא מעט מתחתנים טריים אמרו לנו שברגע שהם נכנסו אל תוך סוויטת חתן כלה שהמתינה להם בבית המלון, הם גילו שסף ההתרגשות ירד אבל סף הלחץ עלה. לדבריהם, הם הרגישו צורך עז לבצע טיפול שירגיע את הנפש שלהם. לכן, הם פנו למטפל שביצע עבורם טיפול זוגי בדיקור שהחזיר להם את השלווה והרוגע שהם היו כל כך זקוקים להם.

 

טיפול מספר 2 שניתן לעשות בסוויטת חתן כלה – רפלקסולוגיה

ראוי לציין כי הטיפול המדובר הוצע עבור ימי התארגנות כלה. כך שאם את מתכננת להתחתן עם עקבים ואת רוצה להכין את הרגליים שלך לקראת העומס, דעי שזה הטיפול עבורך. כמובן שניתן לבצע אותו גם לאחר החתונה. שכן, הוא יכול להרגיע את העומס והכאב שאתם צפויים להרגיש לאחר כמה שעות שהייתם שניכם על הרגליים ורקדתם.

 

טיפול מספר 3 שניתן לעשות בסוויטת חתן כלה – עיסוי רקמות עמוק

אחד הטיפולים הנפוצים ביותר שעלו בקרב המגיבים שסייעו לנו בכתיבת המדריך הוא זה. עיסוי רקמות עמוק עבור מי מכם שלא יודעים במה מדובר הוא עיסוי שמגיע עמוק אל הרקמות שבגוף שלכם. בדרך כלל העיסוי מתבצע באזורי הגוף הבאים:

  • גב
  • צוואר
  • ירכיים ומותניים
  • אחורי השוקיים

מדובר בטיפול מושלם עבור  מי מכם שירגישו מפורקים לאחר החתונה. שכן, הטיפול יאפשר לכם להרגיש כמו חדשים ולהגיע אל ירח הדבש שלכם בטוב.

 

טיפול מספר 4 שניתן לעשות בסוויטת חתן כלה – לק ג'ל

אם קרה לך אירוע חריג ומצאת את עצמך ללא לק ג'ל באחת האצבעות או יותר, דעי שאת יכולה להזמין טיפול קוסמטי אל הסוויטה, רק חשוב שתשמרי על ניקיון מסביבך.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את 4 הטיפולים שניתן לבצע בסוויטת חתן כלה.

טיפולים אסתטיים

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שאולי תאהבו