מהן הטכניקות החדשניות בתחום השתלת השיער?

תחום השתלת שיער הוא נרחב מאוד, ונעשה פופולרי משנה לשנה עקב התקרחות השיער, או שיער דליל כתוצאה מגנטיקה. שיער שופע נראה בעיני רבים השיער בריא וחזק, שמצביע על יציבות. ישנן טכניקות חדשניות בתחום השתלת השיער ששווה לכם להכיר, מאחר ואחת הטכניקות יכולה להתאים אליכם ספציפית ולעזור לכם להגיע לתוצאה מקסימלית.

 

השתלת שיער FUE

בעבר, רופאים רבים ברחבי העולם הוציאו מהאיזור התורם של הקרקפת (האיזור בו יש צמיחת שיער נורמלית, תקינה ושופעת) רצועת עור שלמה, תהליך זה כאב וגרר הרבה אי נעימות בקרב המטופל. התהליך דרש החלמה איטית וצלקות. עם השיטה החדשנית הזו, כל שיערה יוצאת בנפרד בתהליך שלא מפריע וכואב בכלל. מאיזור השיער הבריא, שזהו האיזור התורם, הרופא מוציא רצועות עור ומהן מיוצרים זקיקי שיערות חדשים וטבעיים.

 

השתלת שיער DHI

השתלת השיער הזו, הנקראת גם: “DIRECT HAIR IMPLANTATION” נחשבת לאחת מסוגי השתלות השיער הטובים ביותר שקיימים כיום. בתהליך הזה, ישנו איסוף יחסית מהיר של זקיקי השיערות מהאיזור התורם, ובכך הם גם מושתלים ישירות אל הקרקפת. למכשיר הזה קוראים: ״CHOI״ ויש לו יתרונות רבים. יש לו רמת צפיפות גבוהה יותר, בערך 200 ס״מ של זקיקים במקום 50 למשל, ההשתלה ישירה כך שאין סיבוך של דימומים.

בנוסף לזה, בשיטה הזו, זקיק השיערה מושתל ישירות לתוך הקרקפת ולכן פחות מזיק או כואב, מאחר ואין דימומים או חתכים בקרקפת. זמן ההחלמה של שיטה זו קצר ביותר, מאחר ואין פציעה רצינית שהגוף צריך להתמודד עמה.

 

השתלת שיער DHI PRO

אם אתם רוצים לקבל את הטיפול הטוב ביותר, יש אופציה שתבצעו השתלת שיער בטורקיה למשל, ובה יש אמצעים טכנולוגיים רבים וחכמים. השתלת השיער מסוג PRO משתמשת בלייזר רך מאוד, שיש לה פולסים מרוכזים ברמה גבוהה אך עם עוצמה נמוכה. התהליך באמצעות הלייזר מעורר זקיקי שיערה רדומים בכך שהוא מגרה אותם ועוזר להם לצמוח מחדש. הוא גורם להאצה במחזור הדם, ובכך גורם שזקיקי השיערה ייקלטו טוב יותר.

 

השתלת השיער צריכה להתאים למטרה שלכם

השתלת שיער הוא הליך פשוט, אך כדאי מאוד לבצע אותו רק עם רופא מוסמך ומקצועי, שכבר טיפל בעבר בהשתלות שיער ויוכל להמליץ ולהתאים אליכם את הטיפול האולטימטיבי. זה נכון שישנן כמה טכניקות חדשניות ונהדרות, אך הכל אינדיווידואלי לשיער שלכם ולבריאות שלכם, לכן חשוב להתייעץ קודם לכן עם הגורמים המוסמכים שיעשו עבורכם את העבודה הטובה ביותר.

 

טכניקות חדשניות – משפרות את התוצאות

הטכניקות החדשניות שקיימות כיום בשוק הניתוחים הן עצומות, ועלינו רק לבחור בשיטת הטיפול שמתאימה לנו בהתאם להמלצות הרופא שלנו. חשוב מאוד לוודא כי הנכם מבינים לעומק את הטיפול שאתם הולכים לעבור, את תופעות הלוואי האפשריות ואת כל הסיבוכים או התהליך שתצטרכו לעבור כדי לשמור על הטיפול מתחילתו ועד סופו.

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שאולי תאהבו