תביעת רשלנות רפואית על אובדן כושר עבודה בחול

אובדן כושר עבודה בחו"ל ותביעה בגינו, נשמע לנו בעייתי מאחר ומדובר בכל זאת במקרה שאירע לנו מחוץ לגבולות ארץ ישראל – ואנחנו נותרים עם התהייה, האם מדובר באירוע שיכול להישפט בארץ, וכיצד יש לנהוג כדי לתבוע תביעה שכזו. בדיוק בשביל מענה לשאלות החשובות הללו, לפניכם כל מה שחשוב לדעת על תביעת רשלנות רפואית על אובדן כושר עבודה בחול.

 

מה הוא מצב של אובדן כושר עבודה בחו"ל בעקבות רשלנות רפואית?

כל טיפול רפואי הניתן לנו, בין אם בארץ או בחו"ל, עשוי להסב לנו נזק ולהיחשב למעשה גם מבחינת הדין והמדינה כנזק שנובע ישירות מרשלנות רפואית והתנהלות בלתי מקצועית או שקולה מצד הגורם המטפל. גם בטיפולים שונים שנערכים בחו"ל – אם בעקבות חופשה שדרשה טיפול חירום בחוץ לארץ או אם בעקבות ניתוח מיוחד שטסתם אליו לחו"ל – עשויים גם כן להיווצר מצבים של רשלנות רפואית, וכאן הבעיה מסתבכת שכן הצוות שנרצה לתבוע – לא בארץ ומחוץ לגבולות השיפוט של ישראל. כאשר אנו עומדים בפני מצבים כאלה וסובלים מנזק בעקבותיהם, אנחנו יכולים להגיש תביעות רשלנות רפואית כדי לקבל פיצויים והכרה במצבנו.

 

מה הבעייתיות בתביעות רשלנות רפואית בחו"ל?

רשלנות רפואית בחו"ל שגרמה לאובדן כושר עבודה – חמורה במיוחד שכן פוגעת לנו ביכולת להשתכר ולתפקד כרגיל – אך גם מפחידה ומאיימת מאחר וקרתה בחו"ל, במקום הרחוק מבית המשפט הישראלי ורבות אנחנו לא יודעים איך להתנהל מול המצב הזה. ובכן אכן מדובר בעניין בעייתי ומטריד אך החדשות הטובות הן שלא מדובר בעניין כה מאיים ברגע שמבינים כיצד לנהל אותו, ולמעשה – ניתן לתבוע תביעות רשלנות רפואית שחלו בחו"ל, גם בארץ.

 

כיצד אפשר לתבוע רשלנות רפואית על אובדן כושר עבודה בחו"ל?

תביעות רשלנות רפואית על עובדן כושר עבודה בחו"ל יכולות גם להיתבע בארץ, אך עליהן לעמוד בכמה תנאים כדי לקבל באמת אישור והמשך תהליך בבית המשפט בישראל. התנאים להליך כזה הינם:

  • ראשית על התובע שנפגע ברשלנות רפואית להגיע לישראל ולקבל את מסמכי התביעה שמגיש – כלומר הוא חייב להגיע לשטח ישראל ולקבל זאת.
  • תנאי נוסף לתביעה כזו הוא לחתום על הסכמה לניהול התביעה באחד מבתי הדין הישראליים, כדי שהתביעה תוכל להמשיך ולהתרחש כאן למרות שמקום התרחשות האירוע הנתבע היה בחוץ לארץ.

 

החשיבות של עורך דין המתמחה בעולם הרשלנות הרפואית

מקרים של רשלנות רפואית על אובדן כושר עבודה בחו"ל הם מקרים מצערים ומסובכים שמכניסים לחיינו לא רק כאב ורבות אחוזי נכות, אלא גם הרבה בירוקרטיה לא פשוטה, שאנחנו לוטים בה באפלה. מקרים כאלה מצריכים עורך דין מעולה, המתמחה בעולם הרשלנות הרפואית – כזה שכבר עסק בתיקי רשלנות רפואית בחו"ל, ויוכל לסייע לכם להתמודד מולם באופן הטוב, המקצועי והמהיר.

לעבוד בחול

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שאולי תאהבו