אופנה זה לרגע, סטייל זה לנצח – מה הוא קורס סטיילינג ולאן נגיע איתו

אם נערוך משאל עם, בקרב הישראלים בפרט והציבור העולמי ככלל כנראה שכולם יעידו על עצמם שהם בעלי חוש אופנה מפותח או לכל הפחות שהם "יודעים להתלבש". אך מי מאיתנו שמבין באופנה ובסטייל כאחד יודע שהסטיילינג הוא לא פחות מאומנות של ממש וכיאה לאומנות, הכישרון הוא המבדיל. אז אם אתם מתעניינים בעולם האופנה, תמיד אמרו לכם שיש לכם סטייל משגע ואתם כל היום עסוקים במה תלבשו ולאן, קורס סטיילינג יתאים לכם כמו כפפה.

 

החשיבות שבסטיילינג

תגידו, אי פעם תהיתם לעצמכם איך קים קרדשיאן, שהייתה דמות מאוד שנויה במחלוקת בתחילת הקריירה שלה הפכה לקים קיי, אייקון אופנה ומשפיעת דעת קהל מהחזקות ביותר ברשת? אז הרשו לנו להסביר לכם בדיוק כיצד לקחו את קים קרדשיאן, סלבריטאית סוג ב' ועשו אותה קים קיי, המלכה הבלתי מעורערת.

 

מקים קרדשיאן לקים קיי – סטיילינג שעשה קריירה

בתחילת הקריירה שלה, קים הייתה ידועה בתלבושות מצועצעות, שימוש בלא מעט מותגים כדי לאבזר את הלבוש שלה, עגילי חישוק ענקיים ובעיקר, היא הייתה נראית מאוד שונה בנוף מהקולגות ההוליוודיות שלה. במצב הזה שלה, קים לא קיבלה הרבה ביקורות טובות בהוליווד ואפילו נודתה מלא מעט אירועים מתוקשרים שלא רצו להיות מקושרים לכוכבת המצועצעת דאז.

הכל השתנה ב2012 כשקים החלה לצאת עם קניה ווסט, שידוע לשמצה בתור אחד שאוהב להלביש את בנות הזוג שלו כבר שנים רבות. מי מאיתנו שצפה בסדרת הריאליטי של משפחת קרדשיאן ודאי זוכר את הפרק בו קניה נכנס לארון של קים ומתחיל לנפות את כל מה שלא מוצא חן בעיניו, רק כדי למלא אותו בחזרה בפריטים מלאי סטייל שהוא בחר בקפידה.

אפשר לומר לא מעט על קנייה ווסט, אבל את היותו אחד הסטייליסטים המשובחים בהוליווד אף אחד לא יכול לקחת ממנו. קניה לקח את קים, בחורה עשירה ממוצעת מקליפורניה והפך אותה לאייקון אופנה אלמותי עם תלבושות בלתי נשכחות שגרמו להוליווד כולה להתייחס לקים הרבה יותר ברצינות.

 

מה זה קורס סטיילינג?

אחרי שהבנו את החשיבות של הסטיילינג, בואו נדבר קצת על קורס סטיילינג מקצועי, ומה זה ייתן לנו. קורס סטיילינג הוא קורס בו נלמד את רזי האופנה והסטייל ממומחים בעולם הסטיילינג. בקורס סטיילינג מקצועי נלמד כיצד בונים מלתחה ייעודית ללקוח, התאמת גזרות למבנה הגוף, אבזור נכון, קביעת הלוק הסופי, תורת הצבעים ועוד לא מעט דברים שיעזרו לנו להיות סטייליסטים מקצועיים לאחר הקורס.

בקורס הסטיילינג של ירין שחף לא יסתפקו רק בלימודים תיאורטיים של עולם הסטיילינג, אלא ירחיקו לכת לעולם המעשי בשיעורים אינטראקטיביים עם גדולי התעשייה.

 

מה אפשר לעשות עם התעודה אחרי הקורס?

 

לאחר קורס הסטיילינג, נוכל להשתלב בקלות בכל עולמות האופנה והסטייל. הנה כמה דברים שתוכלו לעשות לאחר קבלת התעודה:

  • סטיילינג ללקוחות פרטיים
  • סטיילינג ללקוחות עסקיים
  • סטיילינג בצילומי אופנה
  • סטיילינג לכלות ואירועים
  • סטיילינג לסלבריטאים
  • פרסונל שופינג (קניינות אופנה)

, אופנה

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שאולי תאהבו