4 יתרונות וחסרונות בטיפולי בוטוקס

בעשור האחרון טיפולי הבוטוקס וההזרקות ככלל תפסו מקום דומיננטי ומשמעותי בשוק הישראלי. נשים רבות ברחבי הארץ, מגילאי 18 ועד 80,  מצהירות על כך שהן מטופלות בבוטוקס או בחומצה היאלורונית על מנת לשמור על מראה רענן, נקי, אסתטי וחסר קמטים.

יחד עם זאת, לפני תחילתו של טיפול כזה או אחר, יש להכניס למשוואה מספר משתנים שעלולים למנוע את תחילתו של הטיפול או להפסיקו.

 

מה זה טיפולי בוטוקס

אז טיפולי הבוטוקס לשימור העור הם באמת עניין חדש יחסית בעלם, רק בתחילת שנות האלפיים הטיפולים אושרו לשימוש והחלו להתפתח. הבוטוקס הינו רעלן בשם הבוטולינום והוא משמש כיום לטיפולים אסתטיים ולטשטוש והעלמת קמטים. הבוטוקס פועל בהזרקה של החומר מתחת לפני העור באזור הקמט. ההזרקות הנפוצות ביותר נעשות בכדי לטשטש קמטי הבעה והן נעשות בין הגבות, סביב העיניים ובמצח. החומר הינו בטוח ומותר לשימוש, יחד עם זאת מומלץ לפנות לאנשי מקצוע בנושא. אנשים שאינם למודים בתחום הבוטוקס עלולים לפגוע ולהרע לעור הפנים שלכם באופן בלתי הפיך.

"פייס קר קליניקס" לדוגמה, הינם מקצוענים בתחום טיפולי אסתטיקה במודיעין. אם אתם גרים במודיעין והסביבה ראו את עצמכם כברי מזל כי בכל הקשור לאסתטיקה וטיפולי פנים, אתם נמצאים בידיים בטוחות.

 

4 יתרונות כנגד 4 חסרונות   

היתרון הראשון הינו כמובן מראה רענן וצעיר יותר, בנוסף לכך, טיפולים אלה מעלים את הביטחון העצמי של אלה שמשתמשים בהם. יתרון נוסף הוא שהזריקות לא כואבות כלל ומטופלים רבים חוזרים לעשות את הטיפול שוב ושוב ללא פחד. בניגוד למחשבה הרווחת, ממש אין צורך בהתאוששות ארוכה לאחר טיפולים אלו ובנוסף לכך גם אין צורך בהכנה מראש כמו שעושים לפני ניתוח או הליך כירורגי. היתרון האחרון הוא כמובן שהטיפול מחליק את עור הפנים ומסייע במקרים של הזעות יתר.

ובמעבר חד, לחסרונות. טיפולי הבוטוקס מחזיקים מעמד רק כשלושה עד שישה חודשים (תלוי בן אדם) ולאחר מכן צריך לחדש אותם. ישנם אנשים אשר עורם עמיד בפני הזרקות הבוטוקס ולכן הטיפול אינו משפיע כלל. חסרון נוסף הינו שאם אדם שאינו מוסמך מבצע את הטיפול, נזק כבד יכול להיגרם לעור הפנים כגון צניחת גבות או אי סימטריה ולכן שוב אנו ממליצים לפנות אך ורק למקצוענים בתחום כגון "פייס קר קליניקס" אשר מבצעים הזרקת בוטוקס במודיעין. הטיפול נחשב יקר יחסית ויש לחזור עליו מספר פעמים מכיוון שאינו מחזיק לעד.

 

לסיכום

טיפולי הבוטוקס אשר התחילו כפתרון לבעיות רפואיות והתפתחו כיום לטיפולי אסתטיקה אשר מוכרים ומנוסים בכל העולם. חשוב לזכור כי מדובר בהליך קצת מורכב יותר מטיפולי אסתטיקה אחרים כגון עיצוב גבות או טיפול פנים ולכן חשוב להתייעץ עם אנשי מקצוע לפני שמקבלים את ההחלטה הסופית. מאחלים לכם טיפול נעים!.

מזרק

 

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שאולי תאהבו