שמתי לי פודרה – 5 מוצרי איפור שווים

את אוסף מוצרי האיפור האישי צריך מדי פעם לשדרג ולרענן. בתקופה האחרונה יצאו מוצרי איפור רבים שווים ומעולים שכדאי להכיר. לכן, גם אם את הולכת עם אותו האודם ואותה המסקרה מדי יום כבר עשר שנים, שווה לך לשמוע על מוצרים חדשים שיכול להיות יתאימו לך הרבה יותר. אנחנו פה כדי להכיר לך מוצרים אלו.

 

מדוע חשוב לבחור במוצרי איפור מומלצים

כיום מוכרים המון סוגים של מוצרי איפור. ייתכן שתיתקלי במוצר איפור שווה במיוחד, אך לא תדעי אם הוא מתאים לך או באמת איכותי זאת כי הוא נמכר באינטרנט. ייתכן שמוצר זה כלל לא נראה במציאות כמו בתמונה. זו הסיבה העיקרית מדוע כדאי לבחור לקנות מוצרי איפור מומלצים, ולא לקנות מוצרים שלא שמעת על אף אחת שהשתמשה.

 

  1. מוצרי קוסמטיקה טבעיים

לאחרונה החלו לצאת מוצרי קוסמטיקה ואיםור טבעיים. היתרון הגדול שלהם הוא שהם הרבה יותר בריאים לעור. רבות מעידות על כך שהמעבר למוצרי קוסמטיקה טבעיים שיפר את מראה עור הפנים שלהם. בנוסף, במוצרים אלו אין כימיקליים לא בריאים וחומרים משמרים.

 

  1. גלוס

בשנה האחרונה הגלוס חזר לאופנה ונשים רבות מעדיפות אותו על אודם שיוצר מראה מבוגר יותר. הגלוס משווה לשפתיים מראה טבעי ורענן וזו הסיבה שנשים רבות מעדיפות אותו. לנשים שרוצות מראה שפתיים עבה, ניתן לבחור בגלוס דובדבן לעיבוי שפתיים שתופס שתי ציפורים במכה אחת – גם מראה טבעי ורענן וגם שפתיים מלאות ויפות.

 

  1. סבון לעיצוב וקיבוע הגבות

נשים רבות אוהבות שהגבות שלהן נראות מסודרות ואף שערה לא זזה מהמקום. אלרונה החלו למכור סבון לעיצוב וקיבוע הגבה. הסבון מגיע גם עם ספריי מקבע והסט כולו מעניק לגבות מראה מסודר ויפה שממסגר את הפנים מבלי להתאמץ.

 

  1. מוצרי קוסמטיקה לגבר

העידן החדש הביא איתו גם מוצרי קוסמטיקה שמתאימים לגברים. אם בא לך לפנק את הגבר שלך ולעזור לו לדאוג לטיפוח, קני לו אחד ממוצרי הקוסמטיקה המיוחדים לגברים כמו סבון מפנק או ג'ל גילוח שמנקה כמו שצריך את עור הפנים.

 

  1. Fenty Beauty by Rihanna

לאחרונה ריהאנה השיקה פלטה מעולה של צבעי ברונזר והייליטר לפנים. פלטת הצבעים הנרחבת יכולה לתת פתרון לכל אישה ולכל גוון עור. היתרון הוא כמון בחירת הצבעים השונה שיכולה להיעשות בהתאם לעונה בה אנו נמצאים במהלך השנה כך שבקיץ לבחור צבעים שמתאימים לשיזוף בעוד בחורף לבחור בצבעים בהירים יותר. ניתן לרכוש באינטרנט.

לסיכום, עולם האיפור והטיפוח משתפר ללא הרף. כדאי להישאר מעודכנים כדי לדעת מהן ההמלצות השוות ביותר ולנסות אותן. תתפלאי לגלות כי לפעמים יצא מוצר חדש שיתכן שתאהבי בהרבה מהמוצר שיש לך כעת, ולכן תמיד כדאי לנסות ולתת הזדמנות למוצרים מומלצים.

מוצרי קוסמטיקה

 

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שאולי תאהבו