אוהבת איפור? 4 מותגי איפור שאת חייבת להכיר

אוהבת איפור מושבעת, היא אחת שמכירה כל מותג וכל מוצר שבאמת שווה להכיר. אנחנו בטוחות שהכתבה הבאה תחדש לך, לפחות קצת. אספנו 4 מותגי איפור שאת פשוט חייבת להכיר ואפילו עם המלצה חמה על מוצרים שאסור לפספס.

 

פופה, האיטלקי שאת חייבת להכיר

מפתיע, חדשני ונושא בערכיו חשיבה ויצירתיות. לצד אלו, המותג גם מביא חדשנות ונושא אותה על דגלו, זאת באמצעות פיתוחים חדשים, מרקמים חדשים ופטנטים ייחודיים למותג. התנסות במגוון מוצרי פופה,יגרמו לך לשאול את עצמך, איך לא הכרת אותם קודם?!

מוצר מומלץ: UPA GLOW STICK HIGHLIGHTER

פופה סטיק המיועד להארה, בעזרת אפקט החזרת אור. עם מרקם קרמי המאפשר התמזגות מדוייקת עם העור. צורת הסטיק מאפשרת שימוש נוח ויעיל, לצד מריחה קלה ומדוייקת ובגלל זה אנחנו כל כך אוהבות אותו. אגב, החלק הכי טוב שהוא ללא פראבנים.

 

אנסטסיה בוורלי הילס והגבות שלך יודו לך

גם את המותג אנסטסיה בוורלי הילס תוכלו למצוא באתר לילית קוסמטיקה, המותג מציע איפור וטיפוח הגבות המוביל בעולם. אנסטסיה סוארה, הבעלים ויוצרת המותג, הובילה את מה שלימים נקרא "מהפכת עיצוב הגבות" שהוצגה לראשונה ב-1998, בתוכניתה של אופרה וינפרי, הפכה לסנציה ומיצבה את המותג כמוביל ותורם להיסטוריית תעשיית היופי.

מוצר מומלץ: TINTED BROW GEL

ג'ל גבות קל משקל, מותיר את הגבות גמישות ועם גימור מאט. בעזרת פטנט מיוחד הגבות לא רק נראות מהמם, הן גם מקבלולת עיבוי דרך אשליית אור.

 

ESSENCE מהמותגים המובילים באירופה

מהמותגים הנחשקים בעולם, לא סתם. מדובר על תמורה נהדרת למחיר, מותג שנולד בגרמניה ובתוך זמן קצר כבש את אירופה. המותג נושא על עצמו ערכים כמו חדשנות, טרנדיות ונחשב כמותג מוביל.

מוצר מומלץ: I LOVE CRAZY VOLUME MASCARA

אם נסכם במילה אחת, המסקרה הזאת היא אקסטרים. מכילה פיגמנטים אולטרה שחורים, העוטפים את הריסים בגוון שחור אינטנסיבי, בשילוב מברשת פלסטיק גדולה במיוחד המעניקה נפח מטורף.

 

CATRICE צבעוניות ואג'נדה

מותג העושה שימוש בצבעים מסעירים, מוביל בטרנדיות ותמיד מעודכן בכל מה שחם. וזה לא הכל, המותג מתנגד לניסויים בבעלי חיים ואף אחד ממוצריו לא נוסה על בעלי חיים.

מוצר מומלץ: BROW BRUSH PEN LONGLASTING

עמיד לאורך זמן, מעניק מראה של גבות מלאות וטבעיות, יחד עם גימור מושלם. המברשת העשויה סיבים סינתטיים רכים, מסייעת בדיוק מקסימלי לעיצוב הצורה המועדפת עלייך. המוצר הזה גם טבעוני וגם בעל מרקם קליל ומתייבש במהירות. בקיצור, למראה טבעי ומושלם.

 

לסיכום

באתר לילית קוסמטיקה, תוכלו למצוא מגוון רחב של מותגי איפור מובילים מכל העולם ואתן כבר לא חייבות להתפשר רק על המותגים שמוכרים בחנויות הפארם הגדולות. סקרנו 4 מותגים שאת חייבת להכיר, עם טיפ קטן למוצרים המוחמלצים שלנו. תיהני!

ציוד קוסמטי

 

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שאולי תאהבו