איך מבצעים תספורת ביתית? – המדריך המלא

רבים מאתנו מכירים את הסרטונים שעולים לא פעם ברחבי הרשת ומציגים נשים וגברים שמנסים לספר את עצמם באופן עצמאי בבית ומגלים בסופו של דבר שהם יצאו עם תספורת לא רצויה. כזו שתגרום להם להסתובב במשך כמה חודשים עם כובע רחב שוליים.

כדי שאתם תמנעו ממצבים שכאלו, החלטנו לכתוב מדריך מקיף בנושא שיסביר לכם איך מבצעים תספורת ביתית שלב אחר שלב. הישארו אתנו ותצאו עם הנחיות מדויקות.

 

תכירו את המומחים שסייעו בכתיבת המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את הדרך לביצוע תספורת ביתית, אנו צריכים לציין בפניכם מי אלו אותם אנשים שסייעו לנו בכתיבת המדריך. מדובר בעצם במומחים בתחום השיער. אלו מעצבי שיער וספרים שהגענו אליהם לאחר שפרסמנו פוסט בקבוצת פייסבוק שעוסקת בסידור שיער.

לשמחתנו, הם שמעו שאנו כותבים מדריך שעוסק בנושא ומיד ציינו כי ישמחו לקחת בו חלק. זו ההזדמנות להודות להם על הליווי. שכן, בזכותם, המדריך הנוכחי רואה אור.

 

איך מבצעים תספורת ביתית? השלב ה – 1

בשלב הראשון אתם צריכים לערוך בירור מקיף אודות מכונה להסרת שיער מומלץ. שכן, אתם צריכים להיות בטוחים שאתם רוכשים מכונה שעונה על הקריטריונים הבאים:

  • איכותית
  • של חברה מוכרת בתחום
  • בעלת מספר אפשרויות לקיצור השיער

שמענו לא פעם על מי שהתחילו בתספורת ביתית עם מכונה של השכנים או חברים וגילו בשלב מאוחר מידי כי המכונה אינה איכותית ולא עומדת בקריטריונים שצוינו לעיל.

 

איך מבצעים תספורת ביתית? השלב ה – 2

בשלב השני אתם צריכים לבחור איזו מכונה עונה על הקריטריונים שצוינו לעיל. ניתן לערוך את הבירור בקבוצות פייסבוק, בלשונית הביקורות של גוגל (תוך קריאת חוות דעת שנכתבו בנושא) ורק לאחר שיהיה בידכם את הדגם הנבחר – תוכלו לבצע רכישה של המכונה שעונה על הקריטריונים הללו ולעבור אל השלב ה – 3.

 

איך מבצעים תספורת ביתית? השלב ה – 3

כדי שתוכלו לבצע את התספורת הביתית על הצד הטוב ביותר, אתם צריכים לעמוד מול המראה ולהניח על הראש קערה הפוכה. כך שבעצם, השוליים של הקערה ייגעו באזור שמאחורי האוזניים שלכם. תתחילו בקיצור השיער על רמה נמוכה יחסית בחלק התחתון (עד ששולי הקערה יעצרו בעדכם) ואת החלקים שנותרו תקצצו באמצעות רמה גבוהה יותר. כך תוכלו לקבל תספורת מדורגת מקצועית. ראוי לציין כי תמיד יש צורך בתיקונים קטנים שתצטרכו לבצע תוך שימוש במספריים.

 

כמה מילים לפני סיום המדריך

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם את הדרך הנכונה שלב אחר שלב לביצוע תספורת ביתית. כעת, כשיש לכם את כל הפרטים בנושא, אתם יכולים להשיג את המכונה הטובה ביותר ולהתחיל לקצר את השיער. זה הזמן שלכם לשכוח מתורים אצל הספר ולהתחיל להסתפר באופן קבוע בבית. נאחל לכם בהצלחה ולהתראות במדריך הבא!

מכונה להסרת שיער

 

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שאולי תאהבו