האם מעבר דירת 5 חדרים מצריך הובלה גדולה?

לאחרונה מצאנו את עצמנו מובילים בפעם הראשונה בחיינו רהיטים וציוד יקר ערך שאגרנו עם השנים בדירת 5 החדרים שלנו. שכן, עד לפני כמה שנים, גרנו בדירות קטנות הרבה יותר והיה לנו הרבה פחות ציוד ממה שיש ברשותנו היום. הדבר גרם לנו לתהות האם מעבר דירה שכולל 5 חדרים מצריך הובלה גדולה יותר מהרגיל? יצאנו לבדוק את העניין וחזרנו עם מסקנה.

 

תכירו את הדרך שלנו להגיע למסקנה בנושא

רגע לפני שנציין בפניכם האם מעבר של דירת 5 חדרים מצריך הובלה גדולה יותר, עליכם לדעת איך פעלנו כדי להגיע למסקנה בנושא. אם אתם קוראים את המדריכים שלנו באופן קבוע, אתם וודאי יודעים שאנו בדרך כלל פונים אל הספרות המקצועית כדי לקבל תשובות מהימנות.

אבל הפעם, הספרות המקצועית לא תיתן לנו את המענה הדרוש. לכן, פנינו אל יודעי דבר בתחום. כלומר, אל מי שביצעו לאחרונה מעבר לדירת 5 חדרים או ממנה. שאלנו אותם האם הדבר מצריך הובלה גדולה וקיבלנו כל מיני תשובות בנושא. רוצים לדעת מהן? קראו את השורות הבאות ותגלו.

 

האם מעבר דירת 5 חדרים מצריך הובלה גדולה? התשובה של ניסו

ניסו כתב לנו שהוא העביר את תכולת הדירה שלו (דירת 5 חדרים) לפני שבועיים. לדבריו, הוא גם תהה לגבי שאלה זו ולא ידע ממי לקבל תשובה אמינה בנושא. ניסו שיתף אותנו בהצעה שקיבל מחבר קרוב. החבר אמר לו שהוא יוכל לקבל את התשובה הכי טובה באתר sopick.co.il. ניסו יצר קשר עם המומחים של האתר והתברר לו שהמעבר מצריך הובלה גדולה במידה ויש לו הרבה ציוד.

 

"כמה ציוד יש ברשותכם?" השאלה שתקבע את גודל ההובלה

אחרי שראינו את התשובה של ניסו, הבנו שיש פה עניין שמשתנה מהובלה אחת לאחרת. כלומר, בזמן שאחד יעבור מדירת 5 חדרים עם X  פריטים, אחר יכול לעבור מדירה כזו אל אחרת עם X2 פריטים (כלומר, פי שתיים). כך שבעצם, אתם יכולים לראות בעצמכם שהכמות קובעת. אם יש לכם כמות מאוד גדולה של פריטים – אתם תצטרכו הובלה גדולה.

 

איך תוכלו לדעת אם יש צורך בהובלה גדולה או שלא?

כדי שתוכלו להיות בטוחים מהי ההובלה המתאימה לכם, אתם צריכים לעשות כמו ניסו. כלומר, ליצור קשר עם חברה מוסמכת ומומלצת, כזו שאתם סומכים עליה. צרו קשר עם נציג מטעמה ותשלחו לו רשימה מסודרת של כל הפריטים שיש לכם בבית, למשל:

  • 3 ספות
  • 2 מקררים
  • מקפיא אחד
  • 4 ארונות של חדרי שינה
  • מכונת כביסה ועוד

כך תוכלו לדעת אם יש אפשרות לבצע את ההובלה עם משאית רגילה או גדולה מן הרגיל.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת שמעבר של דירת 5 חדרים יצריך הובלה גדולה במידה ויהיו לכם המון פריטים.

מעבר דירת 5 חדרים

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שאולי תאהבו