הכירו את הסקולפטורה

מכורות לעולם היופי והביוטי? ברור, אי אפשר להאשים אתכן! את החומצה ההיאלורונית והבוטוקס כולכן כבר מכירות. גם חוטים לא מפתיעים ומרגשים אתכן יותר ושמעתן כבר על הכל – הדגשת קו לסת, מילוי שקעי עיניים, פיסול ומילוי לחיים, מילוי קמטים, פיסול אף, מילוי שפתיים, טיפול בהזעות יתר ובמראה של ורידים ונימים בולטים. נדמה שהרשימה לא נגמרת ואתן מומחיות אמיתיות אה? תנו לנו להפתיע אתכן!

אז מה זה בכלל סקולפטורה?

ובכן, סקולפטורה הוא חומר מיוחד אשר נספג בעור אך לא מותיר אותו נפוח וזאת בזכות מנגנון מיוחד של תאימות ביולוגית, כלומר, הוא לא ״סתם״ חומר מילוי – הסקולפטורה מעורר מנגנון עיבוי של העור מה שמעניק מראה אחיד ומלא אך לא נפוח ומשפר את איכות העור.

מכיוון שמילוי בסקולפטורה מעורר תגובות ביולוגיות אשר מעודדות יצור מרכיבים צעירים בעור כגון סיבי קולוגן, התוצאה נשמרת שנתיים ואף יותר, זמן ארוך מאד בהשוואה לשאר החומרים המוצעים בשוק.

טיפול בפיסול

מתי נשתמש בסקולפטורה?

סקולפטורה מתאימה מאד לנשים וגברים כאחד אשר סובלים מבצקות בעור לאחר הזרקת חומצה היאלרונית. כל אדם אשר סובל מצניחת העור, קמטים, קמטוטים, רפיון או מראה עור עייף והדבר מטריד אותו וגורם לו לתחושת חוסר סיפוק וביטחון עצמי יכול לגשת לטיפול בסקולפטורה ללא שום בעיה. יתרון נוסף לסקולפטורה הוא שמדובר בחומר סינטטי,מה שאומר כי הוא אינו מעורר תגובות אלרגיות ולא בצקות.

 

נשמע מעולה, אילו איזורים אוכל לשפר?

חומר הסקולפטורה יכול לסייע בשיפור ומיצוק העור באיזורים מגוונים, בינהם – איזור הפנים והצוואר, זרועות, גב היד, בטן ועכוז. כפי שהוזכר, החומר לא מסייע ספציפית במתן נפח אלא בשיפור מראה ואיכות העור. כמובן שקיים שינוי בנפח האיזור בסוף הטיפול אך הוא אינו דרסטי ומיידי כמו בחומרים אחרים והתוצאות נראות לעין רק לאחר מספר חודשים.

זאת מכיוון שמעורבים תהליכים ביולוגיים של יצור סיבי קולגן טבעיים בגוף אשר לוקחים זמן. הנפח המתקבל בסוף, כפי שהוזכר, טבעי יותר, מתון ואיכותי.

 

האם קיימות תופעות לוואי?

מכיוון שבסופו של יום מדובר בהזרקת חומר לאיזורים שונים בגופינו והכנסת מחט או קנולה אל מתחת לעור, יתכנו הופעתם של שטפי דם מקומיים ורגישות באיזור ההזרקה. יתכנו גם אדמומיות וכן, גם גבשושיות עלולות להופיע באיזור ההזרקות לאחר טיפול אך תופעות אלו עתידות לחלוף תוך שבוע ימים ממועד הטיפול. כמובן, יש לשים לב לכל תחושה שאינה קשורה ולהיות קשובים לגופינו – במידה וישנם כאבים עזים עליכם לפנות לרופא המטפל.

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, חומר ההזרקה הקסום הזה נמצא בשוק הקוסמטיקה כבר מעל ל-20 שנים אך רק לאחרונה התקבל אישור אפ.די.אי להזרקות בשאר חלקי הגוף, מה שאומר שאפשר להתחיל את החגיגה! אין ספק כי סקולפטורה הוא הדבר הבא – גם מעניק מראה עור איכותי וזוהר וגם מעודד את גופינו לחזור לייצר סיבי קולוגן ממש כמו שהיינו צעירים. אם יש לכם עוד שאלות בנושא זה, תוכלו למצוא את כל המידע הכי אמין ומדויק ממש כאן  https://dr-barak.co.il אתם עוד פה?

הכירו את הסקולפטורה

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שאולי תאהבו