איזה ארון כדאי לי לקנות?

אין בתים ללא ארונות. מדובר ברהיט שהוא פתרון האחסון האולטימטיבי שהומצא עד כה. מידי שנה הארונות משתדרגים ואנחנו זוכים לעיצובים שונים, מעניינים ומרשימים לעטר איתם את ביתנו. יחד עם זאת, זכינו גם לנוחות אינסופית בארונות המיוחדים. אבל איזה ארון כדאי לי לקנות? במאמר זה נסביר לכם הכל. 

 

הארון כקונספט

ארון הוא לא רק עבור הבגדים שלנו, הוא קיים כמעט בכל חדר בביתנו. ארון בגדים, ארון תרופות, ארון משחקים, ארון נעליים, ארון מטבח ועוד. ארונות הם הפתרון הטוב ביותר שיש לנו לאחסון בחללים השונים. אך כשאנחנו רוכשים ארון, לא תמיד נדע מה לרכוש.

האם ארון עם 2 דלתות רגילות יעשו את העבודה או שמא ארון הזזה 3 דלתות יותר מתאים עבור המשפחה? רגע לפני שאתם רוכשים ארון, עליכם להחליט מה מטרת הארון, את מי הוא עתיד לשרת וכמה כסף אתם מעוניינים להשקיע.

 

מה סוגי הארונות הקיימים?

ישנם שלושה סוגי ארונות מרכזיים – הזזה, פתיחה ורחף.

  • ארונות הזזה – הם מגיעים בצורה של שתי דלתות ושלוש דלתות, דבר זה משפיע על חלל האחסון שיש לרהיט. ארונות הזזה נעים על גבי מסילה מצד לצד, ובכך לא נוצרת חדירה ופלישה לחתוך חלל החדר. ארונות הזזה הם קומפקטיים וזוהי אופציה נהדרת עבור חדרים קטנים במיוחד.
  • ארונות פתיחה – הארונות הקלאסיים והרגילים ביותר. הדלתות בהם נפתחות על גבי ציר רגיל כלפי חוץ. הארון מתאים לרוב לחללים גדולים יותר.
  • ארונות מרחפים – מדובר בדגמים מודרניים ביותר, הם משלבים דלתות הזזה שנעות על גביי ציר הזזה, אך אין להן מסגרת. ועל כן, הבגדים נראים כמרחפים באוויר. המראה שמתקבל הוא נקי, אוורירי ומודרני.

 

איזה גודל ארון עליי לרכוש?

לפני שרוכשים את הארון, צריך לדעת עבור מי ומה הוא נרכש. כלומר, האם הארון מיועד לאדם אחד ולבגדיו בלבד, או שמיועד לזוג, או שמדובר בארון שיאחסן בגדים של משפחה שלמה עם ילדים? כשבוחרים את הגודל יש לוודא שקיים איזון בין שני פרמטרים – התאמה לצרכי אחסון והתאמה לגודל החדר.

במידה והנכם מעוניינים לרכוש ארון ענק עבור המשפחה, לא תמיד הפריט יכנס לחדר ולא תמיד הוא יתמקם היטב עם שאר הרהיטים. יש לערוך מדידות של הפריט ומיקומו בחלל כדי לראות איזה גודל ארון מתאים עבור החדר.

 

חדרי ארונות ואביזרים נוספים

הבחירה בחדרי ארונות היא אך ורק אם יש לכם חלל נוסף בבית שיכול להיות מיועד לחדר ארונות. חדר ארונות מרכז לכם את כל הבגדים ופרטי הלבוש באחסון מינימליסטי ומסודר, דבר שיהיה נוח להשתמש בו. אביזרים נוספים לארון הם ניצול מירבי של החלל הפנימי בארון למעשה.

נסו להציב בפנים מדפים נשלפים, תאורה בתוך הארון, מגירות להלבשה תחתונה, מתקנים מיוחדים לתליית חגורות ואקססוריז נוספים ועוד. ככל שהארון יהיה מחולק יותר לפי הצרכים שלנו, כך יהיה לנו יותר נוח.

קבינט

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שאולי תאהבו