זה לא פילטר,  זה הפנים שלי: 3 מכשירים לטיפוח העור שאת חייבת לקנות

בעידן של היום, הפילטרים והשימוש הנרחב שעושים בהם ברשתות החברתיות מייצרות את האשליה שחובה להסתובב עם פנים מושלמות, מבעד למסך וגם מחוצה לו. אלא שאת האפקט של פילטר קשה מאד להשיג.

עם זאת, קיימים מספר מכשירים שיוכלו לסייע מאד ברכישת מראה עור הפנים המושלם. הנה כמה מהם.

 

שואב השחורים

שואב שחורים ישים קץ למראה השחורים המעצבנים שמופיעים מדי פעם על עור הפנים, ובעיקר באזור האף. מכשיר שואב השחורים המתקדם, אותו משווקת חברת גו גוד פועל בטכנולוגיית יניקה מתקדמת, ומטפל בשחורים לא רק באזור האף – אלא באזורים נוספים בגוף.

בניגוד למכשירים אחרים, המכשיר פועל בטכנולוגיה ייחודית המבצעת יניקה נקודתית, הפועלת להסרת השחורים, למניעת האקנה והחטטים בעור, ומעכבת את ספיגתם של שחורים חדשים בנקבוביות.

 

הגוואשה

אבן הגוואשה מגיעה אלינו מעולם הרפואה הסינית העתיקה. העיסוי באמצעות אבן הגוואשה מסייע בהזרמת הדם ובשחרור החסימות, וכאשר יותר דם מגיע לפנים העור מגיב בצורה טובה יותר. העיסוי ממריץ את זרימת הדם, ומגביר את ייצור הקולגן והאלסטין – מה שתורם למראה של עור גמיש, זוהר, ומפוסל.

השימוש באבן הגוואשה משחרר את המתח בשרירי הפנים, מפחית נפיחויות וכהויות (להתראות שקיות מתחת לעיניים), ואף מונע היווצרות של עור נפול, במיוחד באזור הגבות והלסת האוגרים מתח רב. העיסוי ממריץ את הלימפה ומסייע לניקוז רעלים מהעור כמו פיגמנטציה ואקנה.

 

מכשיר פילינג יהלום

אם אין לך זמן ללכת לטיפול פנים אצל קוסמטיקאית מוסמכת, ואם את פשוט מעדיפה לטפל בעצמך בסביבה הביתית והמוכרת – מכשיר הפילינג יהלום לשימוש הביתי הוא בדיוק בשבילך. מכשיר פילינג יהלום ביתי (שאינו כירורגי) הוא בעל יתרונות רבים.

המכשיר מנקה לעומק את עור הפנים, מעודד צמיחה מחודשת של תאי עור חדשים ובריאים, וגורם לשיפור המראה הכללי של העור. המכשיר פועל לניקוי שחורים מהפנים בצורה יעילה ביותר (ובשילוב עם שואב השחורים היתרון הוא כפול).

הטיפול במכשיר פילינג היהלום הביתי אינו פולשני, אינו מכאיב כלל, ואינו דורש זמן התאוששות. לאחר השימוש בו, תמצאו כי עור הפנים מרגיש וגם נראה הרבה יותר חיוני, קורן, ורענן.

 

לסיכום

מראה הפנים שלנו הוא כרטיס הביקור הראשוני שלנו, ומעבר לכך – הוא גם מראה לנפש שלנו. השקעה בעור הפנים שלנו היא השקעה בעצמנו, ומעבר לתרומה הברורה שלה למראה של עור פנים זוהר, מתוח, ורענן (ממש כמו פילטר) – היא גם תורמת רבות לתחושת הרווחה והשמחה שלנו.

אין לזלזל בכך שבמקרים מורכבים נדרשת התערבות של קוסמטיקאית מקצועית ומוסמכת, אך ברוב המקרים ניתן להגיע לתוצאות נהדרות ולטיפוח ברמה גבוהה מאד של עור הפנים על ידי שימוש במכשירים ביתיים ובתכשירי טיפוח שונים המיועדים לעור הפנים.

דוגמנית

 

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שאולי תאהבו