האם חוקר פרטי מסוגל לגלות הקלטות בסתר?

המכשור הטכנולוגי המתקדם הפך את השימוש בהקלטות סתר לאמצעי פשוט ונוח, במיוחד אצל אנשים וחברות המעוניינים להקליט את הצד השני שלא במודע ולהשיג מידע שייתן להם יתרון ואף יוכל לפגוע בצד המוקלט. לפיכך, החשש מפני הקלטות סתר הוא מוצדק בהחלט, ובנקודה זו עולה השאלה – האם חוקר פרטי מסוגל לגלות הקלטות בסתר?

 

הקלטות סתר

ההתפתחות הטכנולוגית המסחררת, הביאה למגוון פיתוחים גם בעולמות המעקב והריגול, כך שניתן למצוא כיום מגוון מכשירים אלקטרוניים מתקדמים, המסוגלים להקליט באיכות גבוהה במיוחד, כאשר גודלם הזעיר של מכשירים אלו, מאפשר להציב אותם בכל סוגי המבנים והמכשירים האלקטרוניים השונים (מחשבים, מכשירים ניידים וכדומה) ומקשה על גילוים.

 

באילו מקרים משתמשים בהקלטות סתר?

הזמינות והנגישות הרבה של אותם אמצעי הקלטה אלקטרוניים, הביאו לכך שהשימוש בהקלטות סתר הפך לנפוץ במיוחד אצל אנשים פרטיים, הפועלים בעיקר להקליט בני זוג במטרה לחשוף בגידות וכן אצל חברות, הפועלות בעיקר ממניעים כלכליים ובמטרה לחשוף סודות עסקיים.

כך או כך, כאשר מתעורר אצלכם החשד כי מבוצעת אצלכם הקלטת סתר, הרי שמדובר במצב לא נעים בלשון המעטה, הגורם לחששות רבים ופוגע בתחושת הביטחון. על מנת להחזיר את תחושת הביטחון ולוודא כי לא מאזינים לכם ללא ידיעתכם, חשוב לפנות לגורם מקצועי שיסייע לכם בפעולת גילוי האזנות סתר.

 

האם חוקר פרטי מסוגל לגלות הקלטות בסתר?

במרבית המקרים, הקלטות בסתר הן פעולה לא חוקית ולכן, במקרה בו עולה החשד כי מבצעים אצלכם הקלטת סתר, הפעולה הנראית אצל אנשים רבים כמתבקשת ביותר היא פנייה לרשויות החוק. אך לצערנו, המדיניות הבירוקרטית הרבה וזמני הטיפול הממושכים, לא יכולים לתת מענה מידי ומהיר לחששות שלנו ולכן, מומלץ לפנות לחוקר פרטי, היכול לקצר את התהליך.

חוקר פרטי, בעל הניסיון והכלים המקצועיים המתאימים, מסוגל בהחלט לבצע בדיקות האזנת סתר ולגלות בדייקנות ובמהירות האם מבצעים אצלכם במכשירים הפרטיים או במשרדי החברה, הקלטות סתר.

 

כיצד חוקר פרטי יכול לגלות הקלטות בסתר?

לחוקר פרטי מיומן יש את הידע והכלים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר בתחום, המסייעים לו לאתר את כל סוגי האזנות הסתר הקיימות, לרבות מכשירי ההקלטה הזעירים והמתקדמים ביותר, בכל סוגי המבנים והמכשירים האלקטרוניים הקיימים.

המכשור הטכנולוגי המתקדם, מאפשר לחוקר הפרטי אף לבצע את מלאכת גילוי ההקלטה, גם מהמשרד שלו, אך בחלק מהמקרים, נדרש מהחוקר לצאת מהמשרד ולבצע בדיקות האזנת סתר בשטח עצמו – במשרדי החברה, ברכב או בכל מקום אחר.

 

לסיכום

המכשור הטכנולוגי המתקדם, הפך את הקלטות הסתר לפעולה פשוטה ונוחה למדי בעולם הריגול והמעקב, הן במגזר הפרטי והן במגזר העסקי, כאשר להקלטות אלו יכולות להיות השלכות הרסניות ביותר. לפיכך, בכל מקרה בו עולה החשש כי מבוצעת הקלטת סתר, מומלץ להיעזר בחוקר פרטי, אשר יפעל לבדיקה מקצועית והשבת תחושת הביטחון במהירות.

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שאולי תאהבו