תמיד אישה: סודות הטיפוח שכל אישה צריכה להכיר

נשים רבות רוצות לדעת מה חסר להן כדי לשמור על שגרת טיפוח מיטיבה. הרי מדובר בנושא מעניין שאנחנו לא למדנו בבתי ספר או במסגרות אחרות. עובדה זו גרמה לנו לצאת ולבדוק מהן סודות הטיפוח שכל אישה צריכה להכיר. לאחר שבדקנו את העניין, חזרנו עם כל הפרטים שאתן צריכות להכיר ומקרוב. אז תכינו דף ועט, כי אתן הולכות להכיר את הסודות שתמיד חיפשתן.

 

תכירו תחילה את הנשים שסיפרו לנו את הסודות

רגע לפני שנציג בפניכן את כל הסודות לטיפוח, עליכן לדעת מאיפה בכלל הבאנו אותן. אז אין מדובר כאן בסודות שעוברים מפה לאוזן במשך שנים. אלו סודות שהועברו בשנים האחרונות בין נשים שיודעות דבר או שניים על טיפוח. הגענו אל הסודות האלו לאחר שפרסמנו פוסט בקבוצה נשית סגורה בפייסבוק ובו ציינו כי אנו עתידות לכתוב מדריך בנושא. להפתעתנו, מעל ל – 60 נשים ציינו שיש להן מידע למסור לנו וכל אחת מהן שלחה לנו הודעה עם הסודות שלה. אנו רוצות לנצל את הבמה ולהודות לכל אחת שרשמה לנו את הסודות שלה. זה לא מובן מאליו מבחינתנו. קיבלנו מאות מילים בנושא ובסופו של דבר בחרנו את הסודות הנבחרים והם אלו שיוצגו כאן.

 

סוד הטיפוח ה – 1 שכל אישה צריכה לדעת

אם אתן רוצות להיות בטוחות שעור הידיים שלכם יישמר רך לאורך שנים, אתן צריכות להכיר את סוד הטיפוח של נשים רבות. מדובר בהליך שכולל סדרת טיפוח מקיפה. אלו שמיישמות אותה מבצעות פעמיים בשבוע טבילה של כף היד במים חמים עם סבון איכותי. לאחר מכן, הן מורחות קרם ידיים איכותי ונמנעות מביצוע לק ג'ל ודומיו, כדי לא לפגוע בציפורן.

 

סוד הטיפוח ה – 2 שכל אישה צריכה לדעת

הסוד ה – 2 נוגע למי מכן שרוצות לשמור על עור פנים רך. הסוד נשלח אלינו מספר רב של פעמים והחלטנו שאנחנו חייבות להעלות אותו. מדובר במסכה ייחודית שכל אחת יכולה להכין בבית. את המסכה צריך למרוח על הפנים פעמיים בשבוע ולהימנע לאחר מכן מחשיפה לשמש. הנה המרכיבים למסכה:

  • 2 כפות שמן זית
  • חצי אבוקדו
  • מלפפון אחד טחון דק דק

תערבבו את הכול יחד, תניחו על הפנים למשך חצי שעה ולאחר מכן, תרגישו בהבדל.

 

טיפ לטיפוח איכותי

נשים רבות ציינו בפנינו שהסוד לטיפוח טוב באמת נוגע לאיכות החומרים. כך שאם אתן משתמשות בחומרי טיפוח שונים, עליכן לשים לב כי מדובר בחומרים איכותיים באמת. שכן, חומרים פשוטים שאינם איכותיים עשויים להביא לתוצאה הפוכה שראוי להימנע ממנה.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכן לדעת מהם סודות הטיפוח שכדאי להכיר וליישם. כעת, כשיש ברשותכן את המידע, נותר לכן רק ליישם את הסודות הללו וליהנות משגרת טיפוח מושלמת.

בחורה

 

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שאולי תאהבו