איפור עונתי: הכל על האיפור בחורף

זה לא סוד שחילופי העונות מביאים איתם לא פעם שינוי במגמות האיפור. ככל שעונת החורף מתקרבת, נשים רבות מחפשות לשנות את שגרת האיפור שלהן ולאמץ את הטיפים הנכונים לאיפור החורף. אז בין אם את מעוניינת להעניק למראה שלך רענון עדין או לחדש לחלוטין את מראה האיפור שלך, שגרת איפור חורף הולכת להראות שונה מהשגרה שלך בקיץ. 

 

בסיס הוא הבסיס

אם שאלת את עצמך איך להתאפר בחורף, את במקום הנכון. כשזה מגיע לאיפור חורף, אחד הדברים הראשונים שיש לקחת בחשבון הוא בסיס. במהלך החודשים הקרים יותר, העור שלך עשוי להיות יבש יותר מהרגיל, ולכן חשוב לבחור בסיס שיעזור לשמור על לחות העור שלך.

חפשי בסיס קרמי שיעניק לך לחות, כמו קרם BB או קרם לחות עם גוון. אם את מחפשת קצת יותר כיסוי, אפשר לשלב את המייקאפ הרגיל שלך עם קרם פחות איכותי.

איפור בחורף

אני מסמיקה

השלב הבא בשגרת האיפור החורפית שלך הוא לבחור את הסומק הנכון! זה אולי נשמע מוזר אבל חשבי על זה רגע, במהלך חודשי החורף יש לנו נטיה לחיוורון עקב הקור, לכן כדאי להשתמש בסמקים בעלי גוון חם יותר, צבעים אפרסקים וחומים-ורודים. גוונים אלו יעזרו להעניק לעור שלך זוהר טבעי, תוך מראה מתאים לעונה. אם מתחשק לך להיות נועזת, את היכול גם להשתמש בסומק קרמי, שיעזור להעניק לחות לעור שלך וגם יכניס צבע לפנים.

 

העיניים הן החלון לנשמה

לעינייך, איפור חורף דורש גוונים עמוקים ועשירים יותר. כדי ליצור מראה עיניים חורפי קלאסי, התחלי במריחת גוון בסיס ניטרלי על כל עפעף העין שלך. לאחר מכן, השתמשי בגוון חום או גוון שזוף עמוק אחר כדי להגדיר את גלגל העין שלך. סיימי את המראה עם גוון הדגשה מנצנץ בפינה הפנימית של עיניך.

בא לי דרמטית

למראה דרמטי יותר, את יכולה גם לנסות עין מעושנת – לקבלת מראה מעושן התחילי במריחת גוון אפור או שחור עמוק על כל גלגל העין שלך, לאחר מכן, ערבבי גוון כהה יותר בפינות החיצוניות של עינייך, וסיימי את המראה עם גוון שימר בהיר במרכז העפעף.

 

החלק החשוב באמת

לבסוף, אל תשכחי את השפתיים שלך! באיפוק חורף כדאי להשתמש בשפתונים בעלי צבע עמוק ועז יותר – אדומים, חומים וכל גווניהם הם כולם אפשרויות נהדרות להשגת מראה שפתיים חורפי. אם את רוצה ללכת על מראה שפתיים עדין יותר, את יכולה גם לנסות לחות שפתיים או גלוס מבריק.

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, איפור חורף הוא סובב הרבה על אימוץ היופי והטרנדים הנוכחיים של העונה. מסמקים חמים וצלליות עמוקות ועד לשפתונים נועזים, יש הרבה אפשרויות שתוכלי לחקור ולהנות מהן. וזכרי – לחות היא הבסיס להכל; בנינו – בקיץ. אז, אל תפחדי לשנות את שגרת האיפור שלך בחורף הזה ולאמץ את היופי של איפור עונתי! בהצלחה!

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שאולי תאהבו