אקסטרים מייקאובר: כך תעצבו מחדש את ביתכם

לפעמים אנו מוצאים את עצמנו מסתכלים על חללים שונים בבית שלנו תוך תהייה אודות המראה שלהם. מדובר במבט קצר שגורם לנו להבין בן רגע שהגיע הזמן לעשות אקסטרים מייקאובר. כזה שיגרום לבית שלנו להיראות עדכני ומרשים. לפני כמה שבועות גילינו שזה הזמן לערוך שינוי והבנו שזה רעיון טוב למדריך מקיף בנושא.

לכן, יצאנו עם דף ועט וכתבנו את הדרך שעברנו מרגע הגילוי ועד הרגע שבו הבית היה מעוצב מחדש. רוצים לדעת איך עושים את זה? הישארו אתנו ותגלו.

 

איך תעשו אקסטרים מייקאובר לבית? השלב ה – 1: תחליטו מה אתם רוצים להוציא

רבים מאתנו יוצאים קודם לבדוק מה ההיצע הקיים בחנויות השונות. אנחנו מציעים לכם להתחיל משלב אחד קודם – תבדקו מהם הפריטים שאתם רוצים להוציא מהבית. אם תבצעו קנייה מהירה של פריטים שנראים לכם מתאימים, אתם עשויים להעמיס יתר על המידה. ההמלצה שלנו היא לערוך רשימה מסודרת של כל הפריטים. הנה הרשימה שאנחנו ערכנו:

  • פינת האוכל
  • ספות
  • שולחן קפה
  • שידות

לאחר שתערכו רשימה מסודרת, אתם תוכלו לדעת מהם הפריטים החדשים שאתם צריכים. כך יהיה לכם סדר בראש ובבית.

פינות אוכל מזכוכית

איך תעשו אקסטרים מייקאובר לבית? השלב ה – 2: תסתכלו על קטלוגים

עכשיו אתם יודעים מה הם הפריטים שאתם מחפשים. כך שנותר לכם רק להיכנס אל אתר אינטרנט שיש בו קטלוג מסודר של כל הפריטים הללו. אם גם אתם, כמונו, מחפשים אחר פינת אוכל חדשה, אתם יכולים להיכנס לקטגוריית פינות האוכל באתר הנבחר ולחפש את הפינה המתאימה עבורכם.

אנחנו בחנו את כל האפשרויות שהוצעו בחנות ומצאנו שיש היצע רחב של פינות אוכל מזכוכית שמתאימות לנו. הבחירה הייתה קשה, פשוט בגלל שכולן יפות, אבל בסופו של דבר, הצלחנו למצוא בעמוד אחד של הקטלוג את פינת האוכל הנבחרת ושידה מעוצבת שהוצבה על ידה.

 

טיפ לבחירה של אתר מומלץ

רגע לפני שתיכנסו אל אתר אקראי ותבחנו את הקטלוג שלו, עליכם לדעת שיש מגוון עצום של אתרי ריהוט ברחבי האינטרנט. אנו ממליצים לכם לקרוא חוות דעת שנכתבו אודות האתר ששמתם עליו עין. תעשו לעצמכם טובה ותבצעו הזמנה רק לאחר שתגלו שמדובר באתר מומלץ.

פינות אוכל מזכוכית

איך תעשו אקסטרים מייקאובר לבית? השלב ה – 3: תוסיפו צבע לקירות

עכשיו, אחרי שבחרתם את כל הפריטים הדרושים לכם, עליכם רק להוסיף קצת חיים לקירות. זה הזמן לבדוק מה הצבע המתאים ביותר לקירות הבית שלכם. ההמלצה שלנו היא לצבוע קיר בודד פה ושם שייתן קצת אור לאזורים שונים בבית.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך תוכלו לעשות אקסטרים מייקאובר לבית שלכם. נאחל לכם בהזדמנות זו שתיישמו את כל הנכתב לעיל ותהפכו את הבית שלכם לעדכני ומרהיב.

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שאולי תאהבו