איך בוחרים סרום לפנים?

נשים רבות מדווחות כי הן מתקשות למצוא סרום שמתאים לעור הפנים שלהן. עובדה זו התגלתה לנו לאחרונה, כשגלשנו בקבוצת פייסבוק שעוסקת בתחום הביוטי. כשהבנו שלא מדובר בעניין שמטריד רק אותנו, החלטנו לצאת ולפגוש נשים שמרוצות מהסרום שלהן, כדי להבין – איך הן בחרו אותו? לאחר ששוחחנו עם מעל ל – 30 נשים, חזרנו עם כמה דרכים חיוניות שיאפשרו לכל אחת לבחור את הסרום המתאים לה ביותר.

 

דרך מספר 1 לבחירת סרום לפנים – באמצעות התנסות בסרום של חברות טובות

מרבית הנשים שסייעו לנו בכתיבת המדריך ציינו כי הן מחליפות סרום עם חברות שלהן. ראוי לציין כי אין מדובר פה בהחלפה אקראית שמתרחשת לאחר שיחה אגבית בנושא. מדובר במפגש ייעודי להחלפת סרום. כן, כן, קראתם נכון. יש נשים שמזמינות את החברות שלהן לכוס קפה, כדי לבצע החלפות של סרומים.

כל אחת מביאה את הסרום שלה ומאפשרת לאחרת להתנסות בו לשבוע. לאחר שבוע, כולן נפגשות בשנית ומספרות את חוות הדעת שלהן אודות הסרום וכך הלאה. זו הדרך שלהן להכיר כמה סרומים שונים ולהבין מה הוא הסרום המתאים להן ביותר.

סרום פנים

דרך מספר 2 לבחירת סרום לפנים – באמצעות התנסות בחנויות הפארם

יש לא מעט חנויות פארם שמציעות התנסות עם סרום פנים מומלץ. במרבית המקרים אין צורך בתיאום תור להתנסות עם סרום פנים. שכן, אפשר פשוט להגיע אל החנות, לבחור את הסרום שנראה המתאים ביותר ולבדוק אם מדובר בסרום מתאים או לא. ראוי לציין כי יש חיסרון בדרך זו – אי אפשר לנסות את הסרום לטווח רחוק. לעיתים, ניסיון חד פעמי לא יכול להעיד על איכותו של הסרום.

 

דרך מספר 3 לבחירת סרום לפנים – באמצעות בירור ברחבי הרשת

יש מי שפונות אל חכמת ההמונים ברשת כדי להבין מהו הסרום הטוב ביותר לפנים. ראוי לציין כי יש מגוון עצום של פלטפורמות, כך שכל אחת יכולה לבחור את הפלטפורמה המתאימה לה ביותר לבירור בעניין זה. אם אינכן מכירות את האפשרויות השונות, כדאי שתדעו כי אלו הפלטפורמות הנפוצות:

  • פייסבוק
  • אינסטגרם
  • גוגל (לשונית הביקורות)
  • פורומים ועוד

סרום פנים

חשיבות הבחירה בסרום איכותי

רגע לפני שתצאו לבחור סרום לפנים, עליכן לדעת כי יש לבדוק את האיכות שלו. הכוונה לביצוע בירור מעמיק אודות החומרים שקיימים בסרום. ההמלצה שלנו היא לבחור בסרום שמכיל חומרים טבעיים בלבד. שכן, אנו מאמינות שהטבע יודע לעשות את שלו ואין צורך בתוספות של חומרים כימיים שעשויים להזיק לעור הפנים.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך בוחרים סרום לפנים. בשלב זה, יש בידיכם את כל המידע החיוני, כך שעליכם רק ליישם את אחת או יותר מהדרכים שצוינו לעיל ולהגיע אל הסרום האיכותי המתאים עבורכן ביותר. נאחל לכן שתבחרו נכון ושיהיה בהצלחה!

סרום פנים

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שאולי תאהבו