איך מבצעים השתלת שיער בפועל?

השתלת שיער הפכה להיות פופולארית ביותר בשנים האחרונות. השאלה היא איך זה מתבצע בפועל – מה בעצם עושים כדי להשתיל שיער, לעצור את תהליך ההתקרחות ולאפשר לך לבחור את המיקום של קו השיער שלך, בכל גיל ובכל שלב? ובכן, זהו טיפול רפואי שנמשך מספר שעות ודורש החלמה וביקורת של מספר ימים.

 

איך משתילים שיער?

ראשית, את שלבי הבירור והייעוץ בנוגע להשתלת שיער, ניתן להתחיל לבחון ממש כאן: https://hairofisrael.com. אחרי שתלמדו את החומר ותהיו מוכנים – תוכלו להתחיל בתהליך השתלת השיער עצמו, אשר נמשך מספר שעות. היום מתחיל במפגש עם הרופא המבצע את ההשתלה ולאחר שיחת תיאום ציפיות בנוגע לתהליך וקביעה משותפת עם הלקוח, לגבי מיקום קו השיער הרצוי.

ההמשך מכאן תלוי בשיטה שנבחרה אבל בכל השיטות מתבצעת הרדמה מקומית של הקרקפת ואז נקצרים זקיקי שיער פעילים מאזורים תורמים כמו הקרקפת האחורית או הצידית. בשלב הבא, שותלים את הזקיקים בגומות שנקבעו באזורי הקרחת בהם מבקשים לחדש את צמיחת השיער. לאחר יומיים יש בדיקת מעקב של הרופא ובמידה שהתהליך עובד כצפוי, מניחים לו להמשיך באופן עצמאי.

איך מבצעים השתלת שיער בפועל?

החלמה, התאוששות ופוני

רבים מהבוחרים להשתיל שיער ולוותר על הקרחת, בוחרים לעשות זאת במסגרת נסיעה ייעודית לטורקיה ושילוב של התהליך הרפואי עם חופשה, מנוחה ואפילו בילויים וקניות באתרים בטורקיה.

נסיעה כזו אורכת בדרך כלל כארבעה ימים כאשר ביום הראשון מבוצעת ההשתלה עצמה, היום השני מתמקד בהחלמה וביום השלישי, לאחר ביקורת רפואית, בדרך כלל יתקבל אישור לצאת ליהנות מהאתרים התיירותיים בטורקיה, תוך שמירה במיוחד על אזור הקרקפת. לאחר ימי תיירות וטיסה בחזרה ארצה, הגלדים שמופעים באזור ההשתלה כבר נשרו, בדרך כלל, וניתן לראות את תחילת תהליך הצמיחה.

 

השתלת שיער – זה באמת עובד?

בניגוד לתכשירים שהיו נפוצים לפני עשרות בשנים, תהליך השתלת שיער הוא פעולה רפואית, מבוססת שנבדקה ונחקרה ובדרך כלל, מי שהתהליך אינו מתאים לי בגלל אי התאמה של סוג השיער, היעדר אזורים מתאימים לתרומת זקיקים או מכל סיבה אחרת, לומד זאת עוד בשלב הייעוץ הראשוני ולכן אחוזי ההצלחה של תהליך ההשתלה עצמו גבוהים ורוב המושתלים ייראו החלמה של הקרקפת, באזורים מהם נקצרו זקיקים ובאזורי ההשתלה, תוך מספר ימים ולאחר כשלושה חודשים תתחיל צמיחה ברורה ולאחר שנה, תגיע הצמיחה לשיאה.

 

קרחת זו בחירה אופנתית

ההצלחה הנרחבת של תהליך השתלת השיער ומחירו המשתלם, כאשר הוא מבוצע בטורקיה, הפכו את השתלת השיער לפתרון מעשי לרבים מהמתקרחים. אצל חלק ממושתלי השיער נדרשת השתלה נוספת לאחר שהשיער הקיים נושר אף הוא אבל השיער המושתל, חשוב לומר יישאר על הקרקפת לכל ימי חייך ובמידה שאורך השיער כבר מוגזם עבורך, אתה יכול לגשת לספר כרגיל ולהסתפר מבלי להתחשב בכך שמדובר בשיער מושתל.

איך מבצעים השתלת שיער בפועל?

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שאולי תאהבו