מאפרות אלינו! אלה השתלמויות האיפור שלא תרצו לפספס

אם את מאפרת ואת רוצה להרחיב את עולם הידע והיכולות שלך, השתלמויות שונות בהחלט יכולות לעזור בכך! ישנן מגוון השתלמויות רחב למאפשרות – מגוון שמאפשר למידה של טכניקות חדשות, צורות איפור ועיצוב, שיטות לטיפול בריסים וגבות ואף צורות איפור שונות לאירועים מיוחדים. אז קדימה – מצאי לעצמך את הההשתלמויות שלא תרצי לפספס!

 

השתלמויות איפור

השתלמויות באיפור יכולות להישמע כמו דבר מיותר. הרי את רוב צורות האיפור לומדים במהלך קורסים שונים, ואפשר להגיד שאין מה לשנות – אך זה יהיה שגוי. גם ובמיוחד בתחום האיפור ועיצוב הפנים חשוב כל הזמן להשתדרג ולהתחדש.

איפור לכלות משתנה בין בחורה לבחורה וצריך להרחיב כל הזמן את שיטות האיפור, עיצוב הפנים ואיפור רגיל יותר יכולים להתחלף בהתאם לטרנדים – אז חשול ללמוד ולהתחדש כל הזמן, על מנת להיות טובה כמה שאפשר ללקוחות פוטנציאלים ולא לפספס תחומי ידע חשובים.

אילו השתלמויות לא כדאי לפספס?

אילו השתלמויות לא כדאי לפספס

  • איפור כלות

אם יש נושא שחשוב שכל מאפרת תתמצא בו זה הנושא של איפור כלות. נכון שמאפרות מסוימות מתעסקות יותר בנושא מאחרות – הרי ישנן מאפרות שבמקצוען מתעסקות באיפור כלות בלבד – אך זה לא אומר ששאר המאפרות אינן צריכות לדעת ולהתעדכן בנושא.

נשים הולכות לאיפור חתונה לא רק אצל מאפרות שמתעסקות באיפור כלות בלבד, לכן על מנת להציג שאת בעניינים ובאמת להיות מסוגלת לקבל המון כלות ולעשות את העבודה המוצלחת ביותר עבורן – השתלמות בנושא חשובה ביותר.

 

  • טיפול נכון בריסים

כל מאפרת היא גם מעצבת פנים. מה זה אומר? זה אומר שהמון פעמים מאפרות מוסמכות ויודעות גם איך לעצב חלקים בפנים שישתלבו טוב במראה הפנים כולו וילכו יחד עם האיפור, ולא רק ידעו איך לאפר בפשטות. כך בדיוק ידע הכרחי כמו טיפול בריסים משתלב בנושא – עיבוי ריסים, עיצובן, הדבקת ריסים ועוד כמה צורות התעסקות שונות עם ריסים – כל אלה דברים שחשוב לדעת בעת עיצוב הפנים או איפור מגוון.

 

  • עיצוב גבות

כפי שנאמר קודם, מאפרת אינה רק מציירת על הפנים של הלקוחות. מאפרת טובה היא כזו שיודעת איך לעצב את פני הלקוחה לגמרי – החל מאיפור עיניים ושפתיים, דרך עיצוב ומילוי ריסים וכמובן עד עיצוב הגבות בהתאם למבנה הפנים ולצורת האיפור הרצויה.

עיצוב גבות זה נושא עדין – שכן כל אחת יודעת כמה מבנה וצורת הגבות משפיעים על מראה הפנים. מעבר לכך יש צורות שונות של איפור הגבות – כך שיתאימו למראה נקי, עמוס יותר, איפור לאירוע ועוד. בהתאם לכך, השתלמויות למאפרות בנושאי עיצוב גבות ובנייתן באמצעות איפור מאפשרות פתח לחלק חשוב מאוד בתהליך איפור, ובכך עוזרות במקצועיות ובשמירה על רמה וסגנון בכל עיצוב פנים ואיפור שונה.

 

לסיכום…

השתלמויות איפור זה חלק חשוב מאוד בהכשרה ובתרומה לידע של כל מאפרת, והוא יכול להוסיף מאוד ליכולות שמציעה ללקוחותיה. השתלמויות שונות וחשובות יכולות לעזור בהגעה לסגנונות איפור חשובים ומתקדמים.

מאפרות אלינו! אלה השתלמויות האיפור שלא תרצו לפספס

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שאולי תאהבו