מקצועות מבוקשים לנשים בישראל – מהם?

בדקנו על פי נתוניה של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, האם יש מקצועות מבוקשים לנשים שגוברים על מקצועות אחרים בישראל, ואכן קיבלנו תמונה חד משמעית:

הרשימה מתחילה עם מקצועות הבריאות והחינוך כמו רופאות, אחיות, מנהלות ומורות. היא נמשכת עם תחום העבודה הסוציאלית ומשאבי האנוש – מטפלות, מגייסות, מנהלות משאבי אנוש ועובדות סוציאליות. בנוסף מופיעות קטגוריות כמו משפטים, שיווק, טכנולוגיה ושירות לקוחות. מהתוצאות האלו ניתן להסיק תובנה מרכזית וחשובה – מקצועות עבודה מבוקשים לנשים הם מקצועות שיש בכוחם ליצור השפעה מרחיקת לכת על איכות חייהם של האנשים בישראל.

אמנם לצד כל הרשימה הנפלאה הזו, יש עוד תחום אחד שטומן בחובו הרבה יותר מהשפעה חיובית על הסביבה. תחום זה מאפשר גם ביטחון כלכלי וגם פוטנציאל השתכרות גבוה משמעותית מהיתר. זהו תחום שצובר תאוצה בעשור האחרון ומציע יותר ויותר מסלולי לימוד ואפשרויות תעסוקה. מדובר כמובן על תחום הפיננסיים. סוכנות ביטוח, יועצות פיננסיות, יזמיות נדל"ן ובסיכומו של עניין – מקצועות העידן החדש.

מקצועות עבודה מעניינים

המקצועות המבוקשים ביותר בקרב נשים – מהפכה בשוק העבודה

אם בעבר נשים היו באופן אוטומטי מוכוונות למקצועות החינוך, הסיעוד והעבודה הסוציאלית, היום לשמחתנו זה כבר מובן מאליו שמקומן לא רק בשורות האחוריות של המקהלה, אלא שקידמנו עצמנו לתפקיד המנצחות. בכוחנו להמשיך את השינוי המהפכני שהובילו דורות קודמים של נשים ולפרוץ את הדרך עבור יותר ויותר מאיתנו אל עבר תפקידי מפתח בעולם העבודה, בד בבד כאשר מדובר על מקצועות כלכליים. לכן, כאשר אנו מדברות על מקצועות עבודה מעניינים, להביא למהפכה של ממש.

מקצועות מבוקשים לנשים

המקצועות שיככבו סביבנו בעוד כמה שנים הם הקורסים שתלמדו היום

השכלה פיננסית במוסד ראוי היא הבחירה הראשונה שאפשר לעשות כדי להתקדם בצעדי ענק אל עבר מקצועות מבוקשים לנשים. אחד המוסדות האלו הוא מכללת אורין שפלטר להשכלה פיננסית, שתחת כנפיה יצאו לשוק העבודה המון נשים מוכשרות שכיום מחוללות שינוי מפנים. אם את רואה את עצמך ממשיכה את הדרך ופורצת את מוסכמות החברה אל עבר עתיד בטוח וכלכלי, זה בדיוק המקום עבורך.

במכללת אורין שפלטר מוצעים מסלולי לימוד מגוונים המכשירים את התלמידים לעסוק במקצועות הפיננסיים כמו שוק הנדל"ן, שוק ההון, ייעוץ משכנתאות, ביטוח פנסיוני ואלמנטרי ועוד. שניים מבין היתרונות המשמעותיים של המכללה הם סגל המרצים והסיוע בהשמה.

המורים במכללה הם למעשי אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, שמגיעים ללמד ולהכשיר את דור העתיד של המקצועות הפיננסיים כחלק מהמאמץ ליצור עתיד טוב יותר לחברה בישראל. הידע הרחב והניסיון רב השנים של אותם מרצים, משחק לטובתם של תלמידי המכללה ומאפשר להם להבין את המתרחש בשטח לעומק וממקור ראשון. בנוסף, למכללה פורטל השמה ייעודי לבוגרים המסייע להשתלב בשוק ולעשות את הצעדים הראשונים בחוץ.

מקצועות עבודה מבוקשים לנשים

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שאולי תאהבו