תיקון ברז דולף

הבחנתם בכך שהברז בשירותים או במטבח שלכם דולף? אל תמהרו להספיד אותו! לעיתים תיקון של ברז דולף יכול להיות פשוט מאוד, כך שלא תצטרכו להחליף לברז חדש. אם אתם רוצים לדעת מהן הסיבות לברז דולף וכיצד ניתן לתקן אותו – המשכו לקרוא את המאמר שלפניכם.

 

מדוע ברז עלול לדלוף?

ברז עלול לדלוף מכמה סיבות. קודם כל, החלקים השונים שבברז עלולים להיות בלויים. בין אם זה האומים שלו ובין אם זה חלקי הגומי או הפלסטיק שמחוברים אליו- חלקים אלה עלולים להתבלות עם השנים וייתכן שתצטרכו להחליף אותם לצורך תיקון ברז שדולף.

סיבה נוספת היא הצטברות של מינרלים. בתוך מי השתייה שלנו קיימים כל מיני סוגים של מינרלים שעלולים להצטבר בתוך הברז. דבר זה עלול להוביל לדליפה שניתנת לתיקון באמצעות ניקוי המינרלים או החלפת חלקים שונים בברז.

לעיתים דליפה תיגרם עקב חלקים רופפים או פגומים בברז. דבר זה יכול להיגרם מהתקנה לא נכונה של הברז, ובמקרה כזה יש צורך להחליף את החלקים או לחזק אותם.

עוד סיבה לדליפות בברז היא חלודה או קורוזיה. תופעות אלה עלולות להתרחש בברז שמשמש אתכם מספר רב של שנים. גם הגיל עצמו של הברז משפיע על תקינותו. ככל שהברז מתבגר, כך הוא נוטה להתבלות ולייצר בעיות. תוחלת החיים של ברז יכולה להשתנות בהתאם לשימוש בו ולתחזוקה שלו, אך בממוצע ברז מחזיק כ-15 שנה.

 

איך לתקן ברז דולף?

יש כמה צעדים שתצטרכו לבצע בכדי לתקן ברז שדולף. קודם כל, חשוב לזהות מהו סוג הברז שברשותכם. קיימים מספר סוגים שונים של ברזים כשלכל אחת שיטת תיקון ייחודית משלו. לאחר מכן, בדקו שיש לכם את כל הכלים שדרושים לתיקון, כמו מפתח ברגים, חלקי החילוף הרלוונטיים וכדומה.

לאחר מכן יש לסגור את אספקת המים כך שזה לא יפריע לכם בעבודה. התחילו בלבדוק את הברז, נסו לזהות מהי מקור הנזילה. האם זה חלק רופף? סתימה פנימית? פתחו את הברז באמצעות מפתח הברגים בכדי להתבונן בו. כשתזהו את החלק הבעייתי- התחילו בתהליך ההחלפה. לאחר מכן תוכלו להרכיב חזרה את הברז, לחזק את כל החלקים ולהמשיך בשימוש תקין.

 

מדוע כדאי להזמין איש מקצוע לתיקון ברז דולף?

מומלץ ביותר להזמין איש מקצוע במידה והברז שלכם דולף. קודם כל, לאינסטלטור יהיה את הידע והניסיון הנדרש לזהות במהירות מהי הסיבה לנזילה שלכם ובעקבות כך לבצע את התיקון הנדרש. הם גם מכירים את כל הסוגים השונים של הברזים ויוכלו לפתור כל בעיה שעלולה להתעורר.

בנוסף, לאינסטלטורים יש את הכלים הדרושים לבצע עבודתכם כראוי. לבסוף, איש המקצוע יוכל לבצע עבודה טובה ולמנוע ממצב זה לחזור בהמשך. כך אתם נמנעים מנזק שיכלתם בטעות לגרום בעת תיקון עצמי.

תיקון ברז דולף

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שאולי תאהבו