כל השאלות שחשוב לשאול לפני התחלת הליך השתלת שיער

הגעתם למסקנה שיש צורך בטיפול להשתלת שיער? אתם בדרך הנכונה! עכשיו נותרו מספר שאלות לענות עליהן , ובסופן תוכלו לקבל החלטה מושכלת על מקום ביצוע השתלת השיער, המחיר, איכות הטיפול, הסיכונים הכרוכים בהליך, והצפי ליעילות הטיפול. במאמר הבא ננסה להשיב על כמה מן השאלות המעסיקות את המעוניינים בהשתלת שיער. 

 

השתלת שיער בחו"ל או בישראל?

הליך השתלת שיער הוא הליך ותיק הנעשה בישראל מזה שנים רבות. אז כן בהחלט, ניתן למצוא פתרון גם בישראל. יחד עם זאת, בעת הזו, רבים מהמבקשים להשתיל שיער עושים זאת דווקא בטורקיה, הידועה באפשרויות המגוונות הקיימות בה לביצוע השתלות שיער. קיימים שיקולים לכאן ולכאן האם לבצע את השתלת השיער בישראל או מחוצה לה ושיקולים אלה יובאו בשורות הבאות.

השתלת שיער

מה המחיר להשתלת שיער?

מחירי השתלת שיער מגוונים וקיים מנעד מחירים רחב. מחירי השתלת השיער בישראל גבוהים באופן משמעותי מהמחירים המוצעים בטורקיה. משתנה הקובע את המחיר של השתלת השיער הוא מצב ההתקרחות וסוג הטיפול אותו יש לנקוט במטופל הספציפי. עניין נוסף, כמו בכל פרוצדורה רפואית הוא מידת הניסיון של הרופא והמלצות של טיפולים קודמים היוצרים מוניטין. ניתן ללמוד עוד על הנושא –  למעבר לאתר לחצו כאן.

 

האם מדובר בטיפול יעיל?

קיימות שיטות ותיקות להשתלת שיער ולצידן שיטות חדשות. שאלת היעילות קשורה בין השאר גם למצב ההתקרחות. היות שמדובר ברופא המבצע את ההשתלה, הטיפול יותאם למטופל באופן אישי בהתאם למידת דלילות השיער. ההתאמה הנכונה היא המפתח ליעילות הטיפול.  ישנם טיפולים רחבים וטיפולים נקודתיים בהתאם למצב השיער.

השתלת שיער

האם מדובר בהליך מסוכן?

מדובר בפרוצדורה נפוצה מאוד, בה מטופלים מאות אלפי אנשים בשנה. הגם שזהו הליך רפואי לכל דבר ועניין – אם בוחרים לבצע אותו במקום המתאים לא צפויה סכנה כלשהי. כלומר, בהיוועצות עם רופא מתאים אשר בסמכותו לבצע את הטיפול, מדובר בטיפול שאינו פולשני וניתן לבצעו ללא כל תופעות לוואי מסכנות חיים. מטבע הדברים, צפויים מספר ימים של חוסר נוחות, ומבחינה אסתטית חלק מהטיפולים דורשים את גילוח שיער הראש.

 

סיכום

השתלת שיער הינה הליך נפוץ מאוד, שכן תופעת ההתקרחות היא תופעה רחבה המאפיינת גברים רבים ככל שעולים עם הגיל. בטרם תקשור את עצמך בפרוצדורה כזאת, חשוב להשוות מחירים, להבין את מידת הבעיה הספציפית, את אופן הטיפול המתאים בה, ואת המוניטין של הרופא המטפל.

אז כן בהחלט, בטורקיה אפשר להיחשף למגוון רחב של טיפולים במחירים משתנים בהתאם לאיכות הרופא המטפל, לצורך הטיפולי של המטופל ולמידת נסיגת השיער שלו. אפשר להשיג שיער יפה ולהחזיר את ימי הנעורים. קרחת איננה עוד כורח המציאות וישנם כלים חדשניים להתמודד איתה. אפשר לבחור באפשרות המתאימה ביותר ולקבל טיפול מתאים ואפקטיבי… וגם לטייל בטורקיה היפה.

השתלת שיער

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שאולי תאהבו