שמן בושם

אולי אתם לא יודעים, אבל בעת העתיקה הבשמים היו מבוססים על שמן. בעוד שהיום רוב הבשמים מבוססים על אלכוהול, בעבר לא היתה טכנולוגיה לייצור בשמים מבוססי אלכוהול, ולכן הבשמים היו בעצם שמנים שהוספו אליהם צמחים ריחניים.

בשנים האחרונות ישנה חזרה הדרגתית לבשמים מבוססי שמן, מתוך הבנה שמדובר על תחליף טבעי ובריא יותר מהבשמים מבוססי האלכוהול, וחוץ מזה יש להם גם יתרונות לא קטנים. הכנו לכם אן מדריך קצר שיסייע לכם להכיר את שמן הבושם ולהבין מהם היתרונות והשימושים האפשריים שלו.

 

אז מהם היתרונות של שמן בושם?

לשמן בושם יש לא מעט יתרונות, בחרנו כמה מהיתרונות המרכזיים שלו שעליהם אנו רוצים לספר לכם:

  1. היתרון הראשון הוא הריח הטהור. מכיוון שאין בשמן בושם אלכוהול, אין לו את ריח הלוואי האופייני שיש בבשמים אחרים.
  2. היתרון השני הוא שמדובר על מוצר היפו-אלרגני. שמן בושם מכיל חומרים טבעיים באיכות גבוהה שמתאימים גם לאנשים ונשים עם רגישויות ואלרגיות.
  3. היתרון השלישי הוא האפקטיביות והחסכוניות של שמן בושם. בעוד שאלכוהול הוא חומר נדיף שמתפוגג במהירות מהעור, הריח הנעים של שמן בושם יכול להישאר על בגדים או על העור מעל ל- 24 שעות. בנוסף, ניתן להשתמש בשמן בושם בכמויות קטנות הרבה יותר מאשר בבושם רגיל. כך שבקבוקון קטן של שמן בושם יספיק לכם לזמן רב של שימוש.

שמן בושם

מהם השימושים של שמן בושם?

לשמן בושם יש לא מעט שימושים, חוץ מבישום הגוף. בין השימושים של שמן הבושם ניתן למנות: בסיס למטהרי אוויר שונים, רכיב בייצור תכשירים קוסמטיים, טיפולים ארומתרפיים, בישום של בגדים ומצעים, ועוד.

 

אז איך הכי נכון להשתמש בשמן בושם?

בגלל הייחודיות של שמן בושם צריך לדעת איך להשתמש בו בצורה נכונה, כך שנשיג את האפקט המירבי. חשוב לזכור את השוני שקיים בין דיאורדורנט או בושם רגילים מבוססי אלכוהול לשמן בושם. הכלל הראשון הוא שאת שמן הבושם יש למרוח אך ורק על עור נקי ושטוף, והזמן הכי טוב לשים אותו הוא אחרי מקלחת. הכלל השני הוא שחשוב לשים את שמן הבושם אך ורק על עור הגוף ולא על בגדים, ובמקומות בהם אנו מרגישים דופק כמו המרפק או הצוואר.

שמן בושם

אילו סוגים של שמן בושם ניתן להשיג בשוק כיום

תוכלו למצוא לא מעט סוגים של שמן בושם כיום, מכיוון שכפי שאמרנו, ישנה הבנה שמדובר על תחליף טבעי מצוין לבשמים הרגילים. אחד הניחוחות הפופולריים והאהובים ביותר הוא שמן בושם וניל, המהווה שילוב של הריח האהוב בבושם בריא וטבעי.

 

סיכום

אין ספק שחוש הריח הוא אחד החושים המרכזיים והמשמעותיים אצל כל אדם. מחקרים הוכיחו שאדם יכול לזכור ריחות גם ממרחק של עשרות שנים. אז אם בא לכם להריח טוב ולהשתמש במוצר טבעי ובריא, אתם יודעים מה הבושם הנכון.

שמן בושם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שאולי תאהבו