האם באמת ניתן להגדיל את הפין? – כל המידע

הגודל והמראה הכללי של הפין יכולים להיות נושא רגיש עבור גברים רבים. אמנם יש מגוון רחב של גדלי איבר המין הנחשבים נורמליים, אבל ציפיות חברתיות וחוסר ביטחון אישי עלולים לגרום לאנשים מסוימים לתהות אם הם זקוקים להגדלת הפין.

מכאן, אין זה מפתיע שהרצון לפין גדול יותר הוא נושא שחוזר על עצמו לאורך ההיסטוריה. גברים, המונעים על ידי ציפיות חברתיות, חוסר ביטחון אישי או רצון להיות טובים ומובילים בהכל, מחפשים לעתים קרובות שיטות או מוצרים אשר מסייעים להגדיל את הפין.

 

אז מה היא הנורמה?

לפני שנדון מתי הגדלת הפין יכולה להיות מוצדקת, חשוב להבין קודם כל שיש מגוון רחב של גדלים, צורות, זוויות ומה שבינהם. על פי מחקרים מדעיים, אורך הפין הרפוי הממוצע הוא כ-9 עד 10 ס״ואו אמ ואורך הפין בזקפה בממוצע נע בין 12 ל-16 ס״מ.

המידות האלו כמובן אלה יכולות להשתנות באופן משמעותי, ומה שחשוב ביותר הוא לאונדווקא הגודל אלא הסיפוק המיני הכללי. עם זאת, אירי שקיבלנו את נאום ״הגודל לא קובע״, רק אתם יכולים לדעת באמת כמה העניין יושב עליכם ולכן, רק אתם יודעים האם אתה באמת זקוקים להגדלת הפין.

 

מתי יש צורך בהגדלת?

  • מצבים בריאותיים – מצבים רפואיים מסוימים יכולים להשפיע על הגודל והתפקוד של הפין, יתכן ומצב פיזי בו האיבר קטן מדיי יקשה על פעולות יום יומיות, לחילופין גם מצב נפשי יכול להשפיע, למשל מצב המאופיין בדאגות אובססיביות לגבי המראה החיצוני. לאנשים עם המצב הזה, יתכן ותהיה בעייה כפייתית בכל הנוגע לאיבר מינם גם אם הוא יחשב בגודל הנורמה.
  • בעיות ביחסים – במידה ואתם חשים לחץ לעמוד בציפיות מסוימות או בסטנדרטים הנתפסים ביחסים האינטימיים שלכם, יתכן והרצון להגדלת הפין נובע בעיקר מחששות לגבי סיפוק בן/בת זוג. במקרה כזה של אי יכולת לספק, מובן לגמריי הרצון להשתדרג.
  • ביטחון עצמי – חוסר ביטחון סביב איבר המין יכול מאד להשפיע באופן משמעותי על ההערכה העצמית והביטחון הכללי שלכם. במידה ואתם חשים מתוסכלים, לא מספיקים, חסרי הערכה, כנראה שזה הזמן.

 

אפשרויות הגדלה

  • משאבות – משאבות, אשר ידועות ומוכרות גם כמכשירי שאיבה ו-ואקום, הן צינורות גליליים היוצרות ואקום סביב הפין, שואבים דם לרקמות איבר המין וגורמים למתיחה של האיבר כולו. מכשירי השאיבה האלו עשויים לספק גדילה זמנית ולא משמעותית בגודל איבר המין, כלומר, ההשפעות שלהם קצרות מועד ומוגבלות.
  • תרגילים לאיבר המין – תרגילים אלו, המכונים לעתים קרובות תרגילי קיגל, כוללים אימון של רצפת האגן. ניתן גם לאמן את הפעם על ידי מניפולציה ידנית מה שיעודד את זרימת הדם ויגרום להתרחבות רקמות.
  • ניתוח – הליכים כירורגיים להגדלת הפין הם כמובן אפשרות, אך הם נחשבים בדרך כלל כמוצא אחרון בשל הסיכונים והסיבוכים הנלווים. הניתוח יספק תוצאה קבוע אך חשוב לזכור כי כל הליך כירורגי אינו נטול סיכונים, הוא יכול להוביל לצלקות, זיהום ופגיעה תפקודית פוטנציאלית.

 

אז מה כן?

אין ספק שיש הרבה שיטות, אך לצערנו, לא כולנו עובדות. מה כן עובד? ובכן, יצאנו לבדוק ואין לנו ספק שכדורי אקסטרה סייז הם התשובה לבעיה שלכם. מדובר בכדורים טבעיים, אשר יש ליטול פעם או פעמיים ביום, בהתאם לצורך שלכם. הם במחיר נגיש ובעלי תופעות לוואי מינימליות ו מזעריות לחלוטין.

 

לסיכום!

בכל הנוגע למרדף אחר פין גדול יותר, חשוב לגשת לנושא עם ציפיות ריאליות, סבלנות ובעיקר – החלטה אחת אמיתית לשינוי! בעוד שטכניקות ומוצרים שונים מתיימרים להגדיל את הפין, יש רק פיתרון אחד שיעבוד לכם באמת במקסימום תוצאה ומינימום השקעה.

בכל אופן, חשוב להשקיע בעצמכם, לטפח את הביטחון העצמי ולעבוד על תקשורת פתוחה עם בני הזוג על מנת להגיע לעשירים הטובים ביותר מכל הבחינות. בהצלחה!

הגדלת הפין

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שאולי תאהבו