גברת מגונדרת – הכל על הפקת יום הולדת מושלמת לנסיכה הקטנה

יום ההולדת של הנסיכה הקטנה מתקרב ולה יש רעיונות אין ספור, בעניין המסיבה והמתנות, המוזמנים והכיבוד. העניין הוא שבהכנות למסיבה האמיתית צריך לנפות את החלקים הדמיוניים ולהפיק מסיבה קסומה ומושלמת אבל אמיתית, מהנה וכזו שהופכת לזיכרון יום הולדת מתוק. אז כיצד יכולים ההורים להצליח במלאכת ההפקה? הנה כך:

 

יום הולדת של הגשמת חלומות

כל ילדה קטנה, שחולמת להיות נסיכה אמיתית, אבל נאלצת להסתפק בלהיות הנסיכה הקטנה של אבא ושל אמא, חולמת על מסיבת יום ההולדת שלה – היום שהוא, בהגדרה, יום שבו חוגגים את קיומה ובו היא מרכז תשומת הלב והכוכבת הראשית של ההצגה.

אבל לפני מועד החגיגות, צריכים גם ההורים להתחיל לחשוב על מסיבת יום ההולדת והשלב הראשון הוא החלטה על הנושא הכללי של המסיבה: המקור למידע הזה הוא הנסיכה עצמה. ביחד איתה תוכלו להפוך את החלומות למציאותיים – למשל, כנראה שאי אפשר לקשור לגג הבית אלפי בלונים אבל ייתכן שאפשר לקשור זר מוקטן של בלונים לעוגת יום הולדת בצורת בית.

יום הולדת

יום הולדת של אהבה ומתנות

השלב הראשון הוא, כאמור, בחירה של הנושא הכללי של המסיבה. מי שמעדיף ללכת על נושא כללי יותר יוכל לבחור נושא כמו "בעלי חיים" ולשלב בו כובעי מסיבה עם אוזניים של חיות שונות, כיבוד של עוגת קיפוד ועוגיות לשונות חתול, פעילות של פינת ליטוף וסרט לייב אקשן בכיכוב חיות הג'ונגל.

גם מסיבה בנושא "נסיכות" לא חייבת לשכפל את נסיכות דיסני בהכרח. מסיבה מקסימה לא פחות יכולה להתחיל בתה מנחה כמו בארמון האנגלי, בתוספת תופינים וכריכים עדינים, להמשיך בסרט על הנסיכה סיסי מאוסטריה ולהסתיים בסדנה להכנת כתרים לכל המשתתפות.

 

יום הולדת של התרגשות וגאווה

מסיבת יום הולדת נסיכותית, בכל נושא, היא הזדמנות לנצל את ההפעלה לטובת פעילות מוצלחת, עבודה בשיתוף וסיום שבו כל אחת מהמשתתפות גאה במה שיצרה. עבור פעילות כזו אפשר ורצוי לוותר על מפעילות יקרות ולבחור בהפעלה שדורשת עצמאות ויצירתיות, למשל ערכות יצירה לילדות.

עבור הפעלה כזו, צריך לדאוג רק לשולחן נוח לעבודה ולכל הכלים והחומרים הדרושים מראש. למשל, ערכה ליצירת מוצרי טיפוח אישי שמאפשרת להכיר את העולם הכימי הבסיסי של הכנת קרמים והטמעת ניחוחות ולכל אחת לחזור הביתה עם ערכת מוצרים שהכינה בעצמה.

יום הולדת

יום הולדת של טעם וסגנון

התאמה של עיצוב חלל המסיבה ושל מראה שולחן הכיבוד, לנושא המסיבה או לטעמה האישי של ילדת יום ההולדת הוא החלק הקל, באופן יחסי, בעיקר משום שכמעט כל רעיון קישוטי קיים וניתן לרכישה באתרים מקוונים לציוד יום הולדת או בחנויות מתמחות בציוד למסיבות. מי שבכל זאת רוצה ללכת על קלאסיקה ללא מותגים יכול לקשט את החלל בבלונים צבעוניים ולהציג על שולחן פלסטיק כיבוד קנוי ועוגת שוקולד פשוטה, בכלי פלסטיק (רב פעמיים, כמובן).

 

לסיכום

הפקת יום ההולדת המושלמת לילדה הכי נסיכותית היא לא מלאכה של תרגום חלומותיה של הילדה למסיבה, אלא הפקת מסיבה שתישאר בזיכרונה כמסיבה חלומית ומהנה, כזו שמבוססת על מסיבת החלומות שלה אבל פשוטה דיה כדי לאפשר גם להורים ליהנות מההכנות ומהמסיבה.

יום הולדת מושלם יום הולדת מושלם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שאולי תאהבו