איפה מוצאים פרטנר רציני לחתונה?

מציאת פרטנר רציני שמעוניין בחתונה תוך זמן קצר לאחר ההיכרות זה לא עניין של מה בכך. רווקות ורווקים רבים יוכלו להעיד שמדובר בתהליך מורכב שמוביל לא פעם לתסכול רב. יצאנו לבדוק את הנושא מקרוב, כדי שנוכל להקל על מי שרוצים לעמוד תחת החופה תוך זמן קצר. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתגלו את האינפורמציה שתשנה את חייכם.

 

אפשרות מספר 1 – ברחוב

תשכחו מהאפליקציות ואתרי ההיכרויות המתסכלים. שכן, אלה מרכזים בדרך כלל את הרווקים שרואים ב"חתונה" כמילה גסה. אם אתם רוצים למצוא את החצי השני שיכרע ברך תוך זמן קצר, עליכם להשאיר את המכשיר הנייד בתיק בזמן שאתם יוצאים להליכה ברכוב. שכן, המסך מסיח את דעתכם.

ברגע שתשאירו אותו מאחור, אתם תגלו שיש לא מעט פרטנרים שהתעניינו בכם, אתם פשוט לא הייתם מרוכזים. נדגיש שאלה צפויים לשלוח מבטים או להתקרב אליכם, כדי לפצוח בשיחה. אז תכינו את עצמכם מראש ותענו בחיוב, כדי להעלות את הסיכויים לחתונה בקרוב.

אפשרות מספר 1 – ברחוב

אפשרות מספר 2 – בשידוך

שיחה קצרה עם שדכנית שעובדת מול כמה משרדי שידוכים תגלה לכם שיש רשימה ארוכה של פרטנרים רציניים לחתונה שישמחו להכיר אתכם. שכן, רווקים ורווקות רבים הבינו שזו הדרך הטובה ביותר שמאפשרת להגיע לחצי השני במינימום מאמץ.

 

שידוכים – לא מה שחשבתם

בחרנו להתעכב על האפשרות השנייה, משום שאנו יודעים שיש מיתוסים שונים שנוגעים אליה. נציין בהזדמנות זו שיש נשים וגברים רבים שפונים לקבל הכוונה מצד שדכנים. בניגוד לסברה המוכרת, אין מדובר באנשים שחיים אורח חיים חרדי או דתי. יש גם דתיים לשעבר, חילונים ועוד. כך שאתם יכולים להיות אתאיסטים ולקבל שירות מקצועי מצד שדכן שיעשה כל שביכולתו, כדי שאתם תעמדו עוד השנה מתחת לחופה.

בחרתם להכיר בשידוך? תכינו את עצמכם להליך

יכול להיות שמאסתם מניסיונות ההיכרות האקראיים שמתרחשים מידי פעם ברחוב. אם כך, כדאי שתכינו את עצמכם לקראת האפשרות השנייה שהוצגה לעיל – היכרות בשידוך. נמליץ להכין מראש קובץ מסודר ובו יופיעו פרטיכם האישיים, כדי שתוכלו להעביר אותם באופן מידי לשדכן שייבחר על ידיכם. שימו לב, במרבית המקרים, תתבקשו למסור את הפרטים הבאים:

  • שמכם המלא
  • גיל
  • מקום מגורים
  • תחום עיסוק
  • זיקה דתית (במידה ויש)

בנוסף לפרטים אלה, תתבקשו לשלוח 2 תמונות איכותיות. נמליץ להעביר באמצעות המייל תמונת פנים אחת ותמונת גוף, כדי שניתן יהיה לראות אתכם על הצד הטוב ביותר.

 

השורה התחתונה – שיהיה במזל טוב!

מציאת פרטנר רציני לחתונה מצריכה התנתקות מהמכשיר הנייד ויצירת קשר עם משרד שידוכים מומלץ. כעת אתם מכירים בנוסחה המדויקת, כך שנותר לכם רק ליישם אותה ולחכות לרגע שבו תפגשו את החצי השני שלכם. נאחל שתמצאו את עצמכם תחת החופה תוך זמן קצר במיוחד.

איפה מוצאים פרטנר רציני לחתונה

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שאולי תאהבו